Återvänt till BF4 när jag upptäckte classic.

Permalänk
Medlem

Återvänt till BF4 när jag upptäckte classic.

Har börjat lira classic - en helt kanon spelform. Dock hittar jag inte fler än 4-5 servrar, är det verkligen så att knappt någon har populära 64 spelare servrar uppe?

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av rinosaur:

Har börjat lira classic - en helt kanon spelform. Dock hittar jag inte fler än 4-5 servrar, är det verkligen så att knappt någon har populära 64 spelare servrar uppe?

Classic, Hardcore utan FF och med löjligt mycket hp

Men håller med att de ser bra ut, en bra övergång till hardcore alla fall.

Mer serverar kommer nog bli mera under kvällen och med tiden när folk upptäcker de (jag visste inte ens om det förrens nu) men i denna lista så kan du se att det finns många servrar med just classic, men klockan är nu 3 på en fredag så inte allt för många som spelar

Permalänk
Medlem

Jag hittar några

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

Det verkar inte vara så många servrar som kör det (ännu). Men det är ett riktigt roligt spelläge så det borde komma mer servrar, kanske Sweclockers servrar?

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem
Skrivet av warh0g:

kanske Sweclockers servrar?

Inget är omöjligt!

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

Classic är ett riktigt bra spelläge. De har lyckats att ta det bästa från hardcore och normal och satt ihop det rätt bra. Grymt skönt att slippa 3D spotting utan att behöva dras med hardcores horribla vapenbalans. Det enda som jag inte gillar med classic är squad leader spawn, det fungerar bra när man spelar med kompisar men inte i okoordinerade squads.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarky:

Classic är ett riktigt bra spelläge. De har lyckats att ta det bästa från hardcore och normal och satt ihop det rätt bra. Grymt skönt att slippa 3D spotting utan att behöva dras med hardcores horribla vapenbalans. Det enda som jag inte gillar med classic är squad leader spawn, det fungerar bra när man spelar med kompisar men inte i okoordinerade squads.

Håller så mycket med, hatar 3dspotting och att i stort sett alla vapen oneshottar i hc.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem

Vad är det för skillnad på classic jämfört med det vanliga?
Saken är att jag vill få tillbaka glädjen med spelet och investera i ny skärm och GTX 980

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Medlem

Underviker HC för alla snipers dödar en bara dom träffar stortån - är det samma i "classic"?

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem

Classic är helt grymt. Hade gärna sluppit crosshair och hit indicator. Men man kan inte få allt. Knapert med servar dock. Har fått spela på NA servrar med 100+ i ping.

Visa signatur

Jag förstår, men vad menar du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jorgen69:

Vad är det för skillnad på classic jämfört med det vanliga?
Saken är att jag vill få tillbaka glädjen med spelet och investera i ny skärm och GTX 980

En sak som är ändrat är att om du skjuter tex 2skott och sen laddar om, då försvinner de skotten du har kvar i det gamla magasinet.
I vanliga läget behåller du skotten ifrån det magasin som du byter ut.

Visa signatur

Gigabyte Z170X-Gaming 7 | Intel Core i7 6700K | Corsair Hydro Series H150i med 6st LL120 RGB| Corsair Dominator Platinum RGB DDR4 32Gb 3000MHz | Nvidia RTX2080Ti Founders Edition 11Gb | Corsair Force MP500 240 Gb m.2, 2 x Corsair Force LE200 480Gb | Corsair Obsidian 500D RGB SE med 1st LL120 & 2st LL140 RGB fläktar | Corsair RM850i | Asus ROG Swift PG279Q+Asus PB277Q | Corsair Commander PRO | Corsair Lightning Node PRO + 10 ledstrips | Corsair Virtuoso SE | Corsair ST100 | Corsair K100 RGB | Corsair Dark Core RGB PRO | Corsair iCUE LT100

Permalänk
Medlem
Skrivet av candyraver:

Underviker HC för alla snipers dödar en bara dom träffar stortån - är det samma i "classic"?

Det funkar så att alla har 100%HP och varken infanteri eller fordon regenererar liv efter ett tag. Alltså behövs medics och engineers för sånt.

Ingen 3D spotting, dvs inga trianglar över folks huvuden, men på minimapen syns de ist.

Tror ff är aktivt också. Det är allt jag kommer på nu. Kanske är mer saker :-). Så jag antar att det ska bli som BF2 igen ungefär. Ska helt klart testa det nästa gång jag lirar, verkar riktigt Nice.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Skrivet av Krokarn:

En sak som är ändrat är att om du skjuter tex 2skott och sen laddar om, då försvinner de skotten du har kvar i det gamla magasinet.
I vanliga läget behåller du skotten ifrån det magasin som du byter ut.

Seriöst?

Äntligen! Nästan värt att installera spelet igen nu. Har väntat sen BF2 på detta!

Permalänk
Medlem
Skrivet av VeryMadMeatball:

Seriöst?

Äntligen! Nästan värt att installera spelet igen nu. Har väntat sen BF2 på detta!

Testade faktiskt classic igår och det var riktigt kul faktiskt. Servern var bara halvfull men damn, sjuk skillnad faktiskt. Hoppas detta blir standard i nästa riktiga BF titel eller en inställning som är med från början.

Är ju som sagt som att lira BF2 mer eller mindre faktiskt. Spelarna är mindre aggresiva och helikoptrar samt båtar t.ex är inte alls lika farliga för infanteri (som jag minns BF2 faktiskt) och taktik är något som funkade mkt bra för mig och polare eftersom spelet inte skiftar så fruktansvärt snabbt hela tiden som det är i vanliga fall. I vanliga spelet är det svårt att lira ihop och verkligen tackla en flagga med lite taktik t.ex. funkade som sagt nu, och att försvara en flagga fick en helt ny innebörd eftersom det är extremt svårt för fienden att veta var man är, därav det sänka tempot jag verkligen diggade. Hoppas det dyker upp många fler classic servrar för jag byter mer än gärna och kör enbart det från och med nu.

Var ingen FF på igår men inom classic kanske de som äger servern har viss frihet. Inte för FF är viktigt för mig, allt annat fanns ju där iaf. Och något kändes buggat för det var US vs US, ska testa mer idag, kan ju finnas lite buggar i det kanske men det var fullt spelbart.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zemlan:

Testade faktiskt classic igår och det var riktigt kul faktiskt. Servern var bara halvfull men damn, sjuk skillnad faktiskt. Hoppas detta blir standard i nästa riktiga BF titel eller en inställning som är med från början.

Är ju som sagt som att lira BF2 mer eller mindre faktiskt. Spelarna är mindre aggresiva och helikoptrar samt båtar t.ex är inte alls lika farliga för infanteri (som jag minns BF2 faktiskt) och taktik är något som funkade mkt bra för mig och polare eftersom spelet inte skiftar så fruktansvärt snabbt hela tiden som det är i vanliga fall. I vanliga spelet är det svårt att lira ihop och verkligen tackla en flagga med lite taktik t.ex. funkade som sagt nu, och att försvara en flagga fick en helt ny innebörd eftersom det är extremt svårt för fienden att veta var man är, därav det sänka tempot jag verkligen diggade. Hoppas det dyker upp många fler classic servrar för jag byter mer än gärna och kör enbart det från och med nu.

Var ingen FF på igår men inom classic kanske de som äger servern har viss frihet. Inte för FF är viktigt för mig, allt annat fanns ju där iaf. Och något kändes buggat för det var US vs US, ska testa mer idag, kan ju finnas lite buggar i det kanske men det var fullt spelbart.

Skickades från m.sweclockers.com

FF finns på en del servrar i classic mode har jag märkt

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Avstängd

classic mode visar bara hur dåligt bf4 är

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flopper:

classic mode visar bara hur dåligt bf4 är

Utveckla gärna det där påståendet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Moderator
Moderator

SweClockers 64 kör Classic

Vi gillar Classic skarpt så nu prövar vi det på vår 64 server, det ligger väldigt nära det vi körde i BF3 som vi kallade SweCore.

Kommer mer uppdateringar, vi har jobbat med sniper scriptet så att snipers tappar sin slot om de gör kills med ett main weapon som inte är sniper rifle, ett assault rifle till exempel. Eller om de lämnar servern.

Mer nyheter i BF servertråden senare ikväll. Välkomna in på servern och på Mumble också förstås!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Nice! Lirade på SweC servern när det fanns med classic mode i helgen faktiskt, en av de få som finns med classic. Blir nog mer av det, bara servern är någorlunda full, var halvfull när jag och polarna var inte på den i helgen och det funkar, men hellre en full server då classic mode saktar ner tempot en aning och då behövs fler spelare .

Hoppas det blir fler classic servrar i allmänhet så man alltid har ngn att lira på om andra är tomma, varierar ju hela tiden liksom :-).

Har börjat lira med DMR lite iom classic. Aldrig gjort det i varken BF3 eller BF4 tidigare mer eller mindre men det är ju riktigt Nice, speciellt i classic mode där ammo är mycket värdefullt även om vi ser till att en av oss är support när polarna är med. Enklare att spara på det liksom.

Vet att de buffat hastigheten på kulan för några av dem snart lite annat kanske och det ihop med ARs nerf av skadan gör dem bättre på medelavstånd än tidigare, delvis därför jag ville testa dem. I närstrid duger de förstås inte men det är ju inte annat än logiskt. I classic mode kan man ju hålla sig undan och tvinga fram avstånden där en DMR är bra. Fast jag får det att funka på normala servrar också men jag får inte lika ofta bra matcher (behöver lira över 2.74 i K/D för att inte gå back) och det är helt klart klurigare med en DMR, men jag gillar utmaningen! Tvingar mig ju att lira bättre då mitt vapen inte räddar mig lika enkelt som en M249 t.ex.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

.:The Alliance:. @ CLASSIC Preset | No Sniper/DMR

Samma här. Servern ovan gillar jag skarpt.
Friendly fire on ger ett mycket bättre lir, man måste tänka lite och inte bara stå i grupp och "mörsa" mag efter mag.
Inga onödiga snipers som ligger och trycker för den delen heller

Visa signatur

Så blir det!

Permalänk
Medlem

Håller med vad som sagts tidigare!
Äntligen ett spelläge som gör att man får tillbaka taktikkänslan från BF2 och kunna lägga upp en strategi med sina polare.

Jag har alltid stört mig på det höga tempot i BF3/4 då det kändes mer som COD än BF..
Blir nog att börja lira lite mer igen nu!

Visa signatur

|| Chassi Fractal Design Define R3 || PSU Corsair 650W modular || MOBO MSI Z68A-GD65 (G3)|| CPU Intel® Core™ i7 2600k
|| GPU
Sapphire Nitro R9 390 || Minne 8GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1600MHz || SSD Samsung 830 256GB|| OS Win 10 Pro || Gear Dell U2412M, Samsung 226BW || Logitech G500 || Corsair K70|| ATH-M50x <3 ||

Permalänk
Medlem

prövade lite Classic igårkväll ... riktigt nice måste jag säga

Visa signatur

Skärm : AOC Agon AG352UCG 35"Ultrawide //CPU : AMD Ryzen 7 3700X Processor (Stock ) //Moderkaka : MSI X570-A PRO // GPU : ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB kyls med Kraken X53 // RAM : Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz DDR4 CL18 // SystemDisk : Corsair Force MP600 SSD M.2 - 1TB
Chassi : Fractal Design Meshify C //PSU : Corsair RM850x V2 / 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kern:

.:The Alliance:. @ CLASSIC Preset | No Sniper/DMR

Samma här. Servern ovan gillar jag skarpt.
Friendly fire on ger ett mycket bättre lir, man måste tänka lite och inte bara stå i grupp och "mörsa" mag efter mag.
Inga onödiga snipers som ligger och trycker för den delen heller

Lite emot att man inte får använda DMR på servern måste jag säga, annars kanske den hade vart ett alternativ. Det är perfekta vapen för classic mode eftersom man enklare kan spara på sin ammo och det ökade avståndet för eldstrider gör det till ett mycket bra val för mig faktiskt. Aldrig gillat DMRs men nu funkar de okej och jag har lirat så mycket med ARs att jag tröttnat lite på dem faktiskt (jag är oftast medic när jag lirar med polarna, andra sköter ammoutdelning och missilskjutande för det mesta) så jag har börjat använda DMRs eftersom det tvingar mig att tänka till innan jag trycker framåt mot en flagga. Är inte först fram till flaggan men kan fortfarande spela en avgörande roll när man ska ta den eftersom jag kan se fiender andra lätt missar från lite håll och försöka kontra prickskyttar också, om inte annat skrämma bort dem i alla fall. Man får däng i närstrid (när fienden överraskar mig framförallt) förstås, men så ska det ju vara.

Men sen har vi den delen jag stör mig på kring DMRs:

Varför är alla som använder dem "DMR noobs"? Vapnet är inte överlägset en AR eller LMG t.ex. på något vis? Förutom på de avstånden då en DMR SKA vara överlägsen.

Att folk ska gråta för att man med en DMR kan smyga fram på håll, snabbt och effektivt döda en eller flera som lirar med assault rifles är bara sorgligt. "DMR Noob" som man blir kallad lite då och då (har bara några få timmar bakom DMRs av mina 274h totala spelade timmar). Man rörde sig mer taktiskt och pepprade inte för kung och fosterland mot allt som rör sig så alla vet var man är och man belönas med att snabbt och effektivt röja undan hot som inte har en blekaste om min position från ett lite säkrare avstånd. Det är också mycket bra för att försvara en flagga, campa kallar vissa det tydligen. Campa gör man när man är långt åt helsefyr och inte gör ett skit för någon förutom en själv. Inte när man försvarar en flagga från tröga spelare som går rakt på.

OBS, ej riktat som någon kritik mot dig :P, bara servern du pratar om.

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zemlan:

Har inte sett någon bli kallad för DMR noob dom senaste månaderna, men "förr" (När spelet var nytt) så var tex mk11 bättre än både famas och shotguns i närstrid, och då kan jag förstå att folk blev arga, speciellt när dom själva inte kunde spela DMR/sniper heller (pga någon töntig limit).
(Och att man inte hörde något annat än DMR skott gjorde det ju inte bättre heller)
Så blir du kallad DMR noob nu så är det antagligen någon som inte har spelat på 6månader som tror att DMRer fortfarande är "OP"

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boozfob:

Har inte sett någon bli kallad för DMR noob dom senaste månaderna, men "förr" (När spelet var nytt) så var tex mk11 bättre än både famas och shotguns i närstrid, och då kan jag förstå att folk blev arga, speciellt när dom själva inte kunde spela DMR/sniper heller (pga någon töntig limit).
(Och att man inte hörde något annat än DMR skott gjorde det ju inte bättre heller)
Så blir du kallad DMR noob nu så är det antagligen någon som inte har spelat på 6månader som tror att DMRer fortfarande är "OP"

Jag har lirat BF4 sedan det släpptes och jag kan inte minnas att en DMR var ens i närheten än en famas i närstrid när spelet var nytt faktiskt, om något klagade folk på att de var fullkomligt värdelösa mot hur de var i BF3 där de faktiskt var användbara, eller fick de en nerf i början som gjorde dem värdelösa? Vill minnas att de bara var skit från början dock.

Nu har de ju blivit buffade, delvis har de sett vissa förbättringar själva och ARs och LMGs har fått maxskadan minskad från 25 till 24, vilket enligt mig har gjort dem helt okej faktiskt. Nog för att de enligt mig ska gå att lira och ha kul med, men att de på något sätt var OP när spelet släpptes har jag inget minne av som sagt, inget jag märkte av i alla fall och jag nötte spelet en hel del när det var nytt.

Men har faktiskt inte stött på lika mycket hat denna helgen som förra. O andra sidan får man alltid hat riktat mot sig när man har en bra match, eller snarare när man gör någon annans match dålig. De jag mötte kanske hade ovanligt dåliga dagar förra helgen helt enkelt och sen dog de konstant av en DMR som de har förutfattade meningar kring. Men servrar som helt förbjuder DMRs förstår jag fortfarande inte. Sniper limit kan jag köpa då det ibland är lite för mycket av den varan.

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zemlan:

Jag har lirat BF4 sedan det släpptes och jag kan inte minnas att en DMR var ens i närheten än en famas i närstrid när spelet var nytt faktiskt, om något klagade folk på att de var fullkomligt värdelösa mot hur de var i BF3 där de faktiskt var användbara, eller fick de en nerf i början som gjorde dem värdelösa? Vill minnas att de bara var skit från början dock.

Nu har de ju blivit buffade, delvis har de sett vissa förbättringar själva och ARs och LMGs har fått maxskadan minskad från 25 till 24, vilket enligt mig har gjort dem helt okej faktiskt. Nog för att de enligt mig ska gå att lira och ha kul med, men att de på något sätt var OP när spelet släpptes har jag inget minne av som sagt, inget jag märkte av i alla fall och jag nötte spelet en hel del när det var nytt.

Men har faktiskt inte stött på lika mycket hat denna helgen som förra. O andra sidan får man alltid hat riktat mot sig när man har en bra match, eller snarare när man gör någon annans match dålig. De jag mötte kanske hade ovanligt dåliga dagar förra helgen helt enkelt och sen dog de konstant av en DMR som de har förutfattade meningar kring. Men servrar som helt förbjuder DMRs förstår jag fortfarande inte. Sniper limit kan jag köpa då det ibland är lite för mycket av den varan.

Hmm, DMR kanske bara var "broken" i hardcore.
Men nu känns det ju balanserat iallafall, även fast ARs skadar mindre.

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boozfob:

Hmm, DMR kanske bara var "broken" i hardcore.
Men nu känns det ju balanserat iallafall, även fast ARs skadar mindre.

Håller med. Hardcore har jag aldrig lirat faktiskt, stämmer säkert att de kan ha vart OP där.

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Jag spelar för det mesta på denna servern, 48p, classic, mixed mode, o ff på. Enda servern jag spelade på de senaste Battlefield kvällarna.
http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/3391a60e...

Det är som hc, fast kräver skills.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk

Vad är "FF"?

Permalänk
Medlem

Friendly Fire... Du skadar dina polare om du skjuter på dom...ger betydligt roligare gameplay

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Skärm : AOC Agon AG352UCG 35"Ultrawide //CPU : AMD Ryzen 7 3700X Processor (Stock ) //Moderkaka : MSI X570-A PRO // GPU : ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB kyls med Kraken X53 // RAM : Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz DDR4 CL18 // SystemDisk : Corsair Force MP600 SSD M.2 - 1TB
Chassi : Fractal Design Meshify C //PSU : Corsair RM850x V2 / 850W