Vad saknar ni i Bf4 som fanns i Bf3 ?

Permalänk

Vad saknar ni i Bf4 som fanns i Bf3 ?

ursäkta om det redan finns en tråd som denna, gör det redan så lås gärna tråden eller lägg ihop den men en redan befintlig tråd..

Som rubiken lyder undrar jag vad just du/ni saknar i Bf4/Hardline som redan finns i Bf3?

För min egen mening saknar jag Gunmaster och scavanger vilket jag tycker både införas igen i näst kommande spel.

Skriv gärna era tankar och åsikter om spel mode och vad ni tyckte om dessa

Visa signatur

Fractal define R4 | Gigabyte z97x gaming 3 | Corsair Vengeance Pro Red 16GB 2133MHz | i7-4790k @ 4.8GHz | EVGA GeForce GTX970 SC ACX 2.0 4GB | EVGA SuperNOVA 850 G2 | CPU-kylning: Corsair H100i | Intel 530 Series 120GB X 2 |

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

close quarters.... bland de bästa DLC som fanns till BF3.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem

Bad Company 2

Visa signatur

r_wateralpha 0.3

Permalänk
Medlem

Jag hoppas bara de blir mer inställningar till de som startar servers.
Typ möjligheten att 'förbjuda' shotguns osv.

Visa signatur

AMD x399M | TR 1950x | 64GB 3200Mhz | 2 x Zotac 3090

Permalänk

close quarters var med bra

bad company 2v tror jag aldrig mer vi får uppleva i ett annat spel hur bra det än var

möjligheter om det vet jag ej då jag aldrig gått på den biten,, men förstår vad du ,emar , ibland kan det vrara rätt jobbigt med sådana personer, fast man får lov att föratå vissa med då dom jagar assignments

Visa signatur

Fractal define R4 | Gigabyte z97x gaming 3 | Corsair Vengeance Pro Red 16GB 2133MHz | i7-4790k @ 4.8GHz | EVGA GeForce GTX970 SC ACX 2.0 4GB | EVGA SuperNOVA 850 G2 | CPU-kylning: Corsair H100i | Intel 530 Series 120GB X 2 |

Permalänk
Medlem

Jag saknar vapen som kräver skills och inte är några railguns utan rekyl och med ytterst liten spridning.

Battlefield har blivit så jäkla Call of Dutyfierat så det är inte ens roligt att spela längre, Hardline är t.o.m en kopia rakt av med lite Battlefield detaljer dom har lagt in för att speltiteln inte ska vara allt för avslöjande.

Det märks alldeles för mycket vad deras inriktning är med senaste spelet, dom är enbart ute efter att stjäla kunder från COD till BF och gör det mer till ett barnspel än Battlefield någonsin varit. Jämför t.ex. alla fordon från tidigare spel, väl designade och såg realistiska ut medans Hardlines fordon ser ut som billiga radiostyrda bilar från Toys R Us som man kan köpa för 199:-
Dessutom spelar dom klyschig musik.

Blää säger jag efter att ha spelat Battlefield mer eller mindre varje dag sen BF2, troligtvis kommer BF5 att fortsätta på samma spår och vara precis som BF4 och BFH med snabb TTK och vapen som inte är någon utmaning alls att använda.

Jag kanske är ensam om det men jag vill ha ett utmanande spel så att det förblir intressant och där bästa spelaren vinner, inte den som sitter still och siktar på ett och samma ställe från början till slut.

Visa signatur

[CENTER]Chassi: Corsair 900D CPU: i5 3570k @ 4.5GHz MB: Z77 Extreme4 GPU: EVGA GTX680 SC Kylning: NexXxos UT60 480mm D5 pump
Mus & TB Corsair K60 / M95 |

Permalänk
Medlem

En russian cheat wave så att alla servrar får lite vett och inte tillåter ryssar.

Permalänk
Medlem

Stridssystemet från BF3.

Kartorna från BF3.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Skrivet av Vzano:

close quarters.... bland de bästa DLC som fanns till BF3.

Skrivet av Datanisse:

Bad Company 2

Skrivet av omnia:

Jag hoppas bara de blir mer inställningar till de som startar servers.
Typ möjligheten att 'förbjuda' shotguns osv.

Skrivet av Semjonov:

En russian cheat wave så att alla servrar får lite vett och inte tillåter ryssar.

Skrivet av Vangen:

Stridssystemet från BF3.

Kartorna från BF3.

Skrivet av KennethL:

Jag saknar vapen som kräver skills och inte är några railguns utan rekyl och med ytterst liten spridning.

Battlefield har blivit så jäkla Call of Dutyfierat så det är inte ens roligt att spela längre, Hardline är t.o.m en kopia rakt av med lite Battlefield detaljer dom har lagt in för att speltiteln inte ska vara allt för avslöjande.

Det märks alldeles för mycket vad deras inriktning är med senaste spelet, dom är enbart ute efter att stjäla kunder från COD till BF och gör det mer till ett barnspel än Battlefield någonsin varit. Jämför t.ex. alla fordon från tidigare spel, väl designade och såg realistiska ut medans Hardlines fordon ser ut som billiga radiostyrda bilar från Toys R Us som man kan köpa för 199:-
Dessutom spelar dom klyschig musik.

Blää säger jag efter att ha spelat Battlefield mer eller mindre varje dag sen BF2, troligtvis kommer BF5 att fortsätta på samma spår och vara precis som BF4 och BFH med snabb TTK och vapen som inte är någon utmaning alls att använda.

Jag kanske är ensam om det men jag vill ha ett utmanande spel så att det förblir intressant och där bästa spelaren vinner, inte den som sitter still och siktar på ett och samma ställe från början till slut.

du är absolut inte ensam. tyckte själv att bf3 var deras sista egna spel som föll på marknaden,
visst tycker om grafik o många mode i det men efter bf3 dog spelet ut

absolut , bf3 var gränsen där dom höll på att göra ett bra spel optimerat, sen blev det väldigt mycket cod i det, visst man har sin frihet att röra sig så som man vill men grafiken har dött ut

Visa signatur

Fractal define R4 | Gigabyte z97x gaming 3 | Corsair Vengeance Pro Red 16GB 2133MHz | i7-4790k @ 4.8GHz | EVGA GeForce GTX970 SC ACX 2.0 4GB | EVGA SuperNOVA 850 G2 | CPU-kylning: Corsair H100i | Intel 530 Series 120GB X 2 |

Permalänk
Skrivet av lillman89:

du är absolut inte ensam. tyckte själv att bf3 var deras sista egna spel som föll på marknaden,
visst tycker om grafik o många mode i det men efter bf3 dog spelet ut

absolut , bf3 var gränsen där dom höll på att göra ett bra spel optimerat, sen blev det väldigt mycket cod i det, visst man har sin frihet att röra sig så som man vill men grafiken har dött ut

visst många ryssar kör ful spel men utan dessa för dom som kör PvP så att säga är det ett bra sätt att träna upp sig men kör man clan / lag så är det tråkigt då dom försör hela upplevelsen :/

Visa signatur

Fractal define R4 | Gigabyte z97x gaming 3 | Corsair Vengeance Pro Red 16GB 2133MHz | i7-4790k @ 4.8GHz | EVGA GeForce GTX970 SC ACX 2.0 4GB | EVGA SuperNOVA 850 G2 | CPU-kylning: Corsair H100i | Intel 530 Series 120GB X 2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillman89:

visst många ryssar kör ful spel men utan dessa för dom som kör PvP så att säga är det ett bra sätt att träna upp sig men kör man clan / lag så är det tråkigt då dom försör hela upplevelsen :/

Stöter ni på många fuskare? Jag har nog stött på en 2-4st under min tid i Battlfefield 3 OCH Battlefield 4. Folk skriker varg så ofta nu att man orkar inte ens bry sig.

PS, Det finns en redigera knapp då dubbelposter likt din icke är tillåtet.

Hmm inget speciellt faktiskt, jag tycker bf4 är bättre än 3an. Skulle väl vara banor som Grand bazzard och hmm den där andra statsbanan.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Skrivet av Ceogar:

Stöter ni på många fuskare? Jag har nog stött på en 2-4st under min tid i Battlfefield 3 OCH Battlefield 4. Folk skriker varg så ofta nu att man orkar inte ens bry sig.

PS, Det finns en redigera knapp då dubbelposter likt din icke är tillåtet.

Hmm inget speciellt faktiskt, jag tycker bf4 är bättre än 3an. Skulle väl vara banor som Grand bazzard och hmm den där andra statsbanan.

vet att den knappen finns.. men orkade idag bara inte nyttja den då jag börja bli trött....

har använt den flera gånger så idag tyckte jag att jag fick lite despans när det var så pass många att svara på..

men tur väl är att du på pekar detta, annars hade det ju inte varit en tråd i swec's forum där alla gnäller på alla.

men visst " OnT " vissa banor saknar man som man hoppas kommer att komma fram igen.

samt vissa spel mode som jag tidigare nämnt i mitt tycke borde komma tillbaks.

grafiken i sig är riktigt mycket bättre men tycker att själva upplevelsen har dött ut från Bf3 till Bf4 :/

Visa signatur

Fractal define R4 | Gigabyte z97x gaming 3 | Corsair Vengeance Pro Red 16GB 2133MHz | i7-4790k @ 4.8GHz | EVGA GeForce GTX970 SC ACX 2.0 4GB | EVGA SuperNOVA 850 G2 | CPU-kylning: Corsair H100i | Intel 530 Series 120GB X 2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillman89:

vet att den knappen finns.. men orkade idag bara inte nyttja den då jag börja bli trött....
har använt den flera gånger så idag tyckte jag att jag fick lite despans när det var så pass många att svara på..
men tur väl är att du på pekar detta, annars hade det ju inte varit en tråd i swec's forum där alla gnäller på alla.

men visst " OnT " vissa banor saknar man som man hoppas kommer att komma fram igen.

samt vissa spel mode som jag tidigare nämnt i mitt tycke borde komma tillbaks.

grafiken i sig är riktigt mycket bättre men tycker att själva upplevelsen har dött ut från Bf3 till Bf4 :/

Sluta nu, skiter i om du är trött, du verkar ju veta om reglerna. Jag menar, man lärde ju sig när man var 12 typ att man spammar inte trådar. Lite internethyfs.
Det skulle inte vara en swec tråd om inte folk kommer med dumma anledningar. Jag ser mycket hellre att massvis med folk slipper scrolla lite extra på hjulet än att att du ska lata dig.

Ett "Okej!" hade fungerat bra.

Saknar faktiskt fog och war på vissa banor. Ta tex karkand i bf2 - relativ välbalanserad karta som krävde att man rörde sig mycket.
Karkand i bf3 var ju en spränga-alla-hus-och-täcka flaggor från halva banan eftersom man ser hur långt som helst.

Något jag har verklikgen saknat sen tidigare spel är "No unlock" servers.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Förstår inte riktigt vad det är som var så mycket bättre i BF3, eller Bad Company 2 för den delen. Gillade bägge de spelen men det är inte så att jag saknar något från dem när jag spelar BF4 - tycker det känns som i princip samma spel med lite snyggare grafik och lite nytt innehåll.

Ett "No unlock"-läge hade varit trevligt och en rolig utmaning för övrigt. Gärna med ett fåtal, avskalade vapen istället för hundratals olika valmöjligheter och kombinationer.

Permalänk
Medlem

Kartorna - Det fanns ett par riktigt bra kartor i BF3. Det finns många okej kartor i BF4, men BF3 hade ett par RIKTIGT bra.

Vapen - Ge tillbaka Carbines till Engineer och låt alla använda sig av PDW:er igen.
AS Val och AN-94! Två vapen som var unika i BF3 och verkligen tillförde något annorlunda jämfört med de andra vapnen. De har nu patchat in AS Val i BF4 men den är inte alls lika unik och intressant som den var i BF3.

Gunplay - Nästan alla vapen känns bättre i BF3. Svårt att förklara exakt vad det är, men rekylen och hur de skjuter är betydligt trevligare i BF3.

Gameplay/övrigt - Man rör sig betydligt "bättre" och smidigare i BF3, efter patchen i BF4 så är det bättre, men inte lika bra som i BF3.
När du blev träffad av skott i BF3 så hörde du varenda kula, i BF4 är det extremt mycket svårare/omöjligt att göra detta.

Finns säkert lite mer, men detta var det första som jag kom att tänka på efter ca 700h av båda spelen. Det finns dock endel saker som är bättre i BF4 än BF3, men de har jag inte tagit upp eftersom tråden inte handlade om det.

Permalänk
Medlem

Vad Battlefield behöver "få tillbaka":

- De sju klasserna från BF2
- Befälhavaren, som den såg ut i BF2
- Kartorna från BF2 och BC2

Bara gör om BF2, helt enkelt...

Övriga förbättringar:

- PC-versionen utvecklad i första hand; inga djävla konsolportar.
- "Vaniljservrar", som nämnts.
- Helst inga upplåsningsbara saker alls, och om de måste finnas, gör dem då enbart till kosmetika. Jag vill inte behöva nöta en klass i 50 timmar enbart för att kunna låsa upp det bästa vapnet för klassen, och därmed få spela på samma villkor som de som köpt spelet tidigare än mig. Arbeta gör jag större delen av veckan ändå, härav vill jag inte syssla med det när jag kommer hem.

- Inga bedrövliga "Perks"; ju färre variabler i spelet, desto bättre.

/thread

Visa signatur

De (tredje person, plural, subjektsform).
Dem (tredje person, plural, objektsform).
Vi (första person, plural, subjektsform).
Oss (första person, plural, objektsform).

Permalänk
Medlem

Stöd för MODS! fans inte till BF3 dock, men borde komma till BF4 tycker jag
Hur det ska implementeras på ett bra sett vet jag dock inte men det löser dom nog i så fall

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Nu är det garanterat många som inte håller med mig.... men jag tycker att "noscope:ingen" fungerade kanon i BF3 och mycket sämre i BF4. Säg att man är två stycken verkliga soldater (dvs människor) som springer runt en container åt olika håll och springer på varandra, nog träffar han med snipern från två meter. I BF4 är det möjligt att missa pga kulspridning även om motståndaren fyller hela synfältet.

Jag hade personligen inga problem med att bli straffad på det sättet i BF3, springer man runt sådär och inte har snabbast reflexer eller bäst taktik så ska man bli skjuten men det är mycket svårareatt träffa/orimlig spridning i BF4.

Jag förstår varför - de ville inte ha som tex i Halo3 där de riktigt vassa spelarna spelade över hela kartan med snipern. Jag håller dock inte med om att den lösningen som är nu blev riktigt bra.

Parentes, jag spelade enbart HC i BF3 pga de rent utsagt löjliga TimeToKill i Softcore som var där. Man kunde flanka tre motståndare snyggt och ta dem med överraskning i ett litet rum och så räcker inte kulorna i ett sprayat assault-mag på 30 kulor för att ha ihjäl allihop... då börjar man ju undra. Det har blivit mycket, mycket bättre i bf4 där tom. softcore är spelbart nu, men jag tycker det ska straffa sig att bara ränna runt så jag är jätteglad för att de gett kulorna mer skada.

förtydligande kring HC/SC
Permalänk
Medlem
Skrivet av Ceogar:

Stöter ni på många fuskare? Jag har nog stött på en 2-4st under min tid i Battlfefield 3 OCH Battlefield 4. Folk skriker varg så ofta nu att man orkar inte ens bry sig.

PS, Det finns en redigera knapp då dubbelposter likt din icke är tillåtet.

Hmm inget speciellt faktiskt, jag tycker bf4 är bättre än 3an. Skulle väl vara banor som Grand bazzard och hmm den där andra statsbanan.

jo fuskare finns det tyvärr, träffade på en igår som inte var så bra fast han körde med fusk, http://www.twitch.tv/storputte/profile/past_broadcasts

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk
Entusiast

Min första tanke i BF4 var "var har de gömt attackhelikoptern" och "vad är det hör för konstig pansarvagn som kan flyga"... Sen saknar jag AA'n från BF3 som var lite roligare och innebar att du faktiskt hade lite skills och var tvingad att låsa på objekt och inte stå som en jävla åsna i spawn och bara spamma ut raketer som gör allt jobb åt dig.

Permalänk
Medlem

Vissa banor ifrån BF3 saknar jag. Systemet för att döda folk med kniven funkade bättre och jag stör mig på att man hela tiden fastnar på småsaker på marken i BF4. Det är damer jag kommer på nu. Men i det stora hela gillar jag BF4. Den defensiva perken är ett skämt i BF4 också.

Off-topic men skriver iaf :
För framtiden hoppas jag de förändrar systemet för rekyl, tex i BF5. Vill ha det mer som BF2, är någon 150m bort träffar man inte med lätthet och speciellt inte med bursts på 5 skott eller mer. Spridningen näste också öka snabbare. Ett vapen som skjuter 5.56 har inte mycket rekyl visserligen men full auto på mål som är 100m eller längre bort tycker jag faktiskt inte man med lätthet ska kunna träffa, som jag också minns BF2. Ett skott i stöten kan jag köpa men inte mer. Det ska också spela roll om man står, hukar sig eller ligger ner igen. Det är helt enkelt för lär att döda i BF3 och 4 och jag gillar inte riktningen de går emot.

Tempot måste sänkas i framtida BF spel helt enkelt. Det börjar bli lite väl högt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Realismen i ljudet saknar jag från BF3!

Visa signatur

Aorus X570 Elite | Ryzen 9 3900X | Vengence LPX DDR4 32 GB |
RTX 3090 Aorus Xtreme | Corsair RM1000x | Corsair 4000D Airflow | M2-1 1 TB - M2-2 500 GB | Samsung C49HG90

Permalänk

Saknar banorna :'(
Damavand Peak, "riktiga" Kharg Island och Caspian Border, Nashahr Canals .. nä nu ska jag lira lite BF3 asså

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semjonov:

En russian cheat wave så att alla servrar får lite vett och inte tillåter ryssar.

Mitt konto blev hackat av en ryss-jävel för två veckor sedan! Vilka idioter det finns. Stort stort stort tack till Origin kundtjänst som fixade tillbaka mitt konto.

Visa signatur

ASUS MAXIMUS VI FORMULA Z87 - Intel Core i7 4770K 4.7Ghz - EVGA GeForce GTX 980ti sc 6GB - Corsair Vengeance 24GB 1600Mhz DDR3 - Corsair SSD Force 3 120GB - SSD Samsung Pro 250 - Phanteks Enthoo Primo -

Permalänk

Det fanns ju en omröstning på vilka banor från tidigare versioner av Battlefield som vi helst skulle vilja se i en framtida uppdatering av BF4, någon som vet något mer om det?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S || Moderkort: ASUS Z170 Pro Gaming || Processor: Intel Core i7-6700K || RAM: Corsair Vengeance DDR3 3000MHz 16 Gb || Grafikkort: ASUS GTX 1080 Strix || PSU: Corsair RM750x || SSD1:Samsung SSD 850 EVO 500GB || SSD2: Corsair Force GT 120GB || OS: Windows 10 Pro ||Skärmar: Acer Predator XB271HU 165Hz & Dell UltraSharp U2412M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ceogar:

Stöter ni på många fuskare? Jag har nog stött på en 2-4st under min tid i Battlfefield 3 OCH Battlefield 4. Folk skriker varg så ofta nu att man orkar inte ens bry sig.

PS, Det finns en redigera knapp då dubbelposter likt din icke är tillåtet.

Hmm inget speciellt faktiskt, jag tycker bf4 är bättre än 3an. Skulle väl vara banor som Grand bazzard och hmm den där andra statsbanan.

http://www.pbbans.com/mbi-latest50-bf4-lfb44.html
There have been 125 ban(s) in the past 24 hours.
http://www.pbbans.com/mbi-latest50-bf3-lfb41.html
There have been 60 ban(s) in the past 24 hours.
Låter inte som många med tanke på hur många servrar som finns men det räcker med 1-2 stycken som har ett aimbot där dom bara kan hålla ner avtryckaren för att träffa folk på andra sidan banan för att det i stort sett ska förstöra spelet för 32 andra spelare.

Sen kan du kolla in här:
http://bf4db.com/
Flera är väl rapporterade utan att egentligen fuska men vissa har en helt sjuk HSKR.
http://bf4db.com/banlist
Här är folk som är bannade utav BF4DB. Jag tror dom även har bans som är ifrån Fairfight.

Jag har själv inte sprungit in i många jag är 100% säker men visst finns dom där ute. Föredrar nästan själv folk som kör uppenbart med aimbot än de som försöker få spelare att tro dom är bra genom att ha WH, för dessa är omöjliga att märka med all jävla spotting och ljud i spelet.

------

Jag saknar Noshahr

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Jag saknar bra banor.

Visa signatur

R7-3700X, B450M Mortar MAX, 32GB DDR4 @ 3200, RTX 2080, Corsair CX650M Rev2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xeno88:

Jag saknar bra banor.

Samma här, tills de släppte Metro som finns i Second Assault-expansionen.

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Medlem

Infanterispelet.

Känslan och ljudet i vapnen när man avlossar ett skott, det är som att det går genom ens nervsystem. Man känner sig svetsad med sitt vapen och kan känna av varje skott som man avfyrar. Det är en äckligt skön känsla som inget spel lyckats återskapa.

Samma känsla kan appliceras när man själv blir beskjuten, ljudet är så distinkt att man vet exakt var på kroppen kulan träffade. Detsamma gäller när ens kula träffar en motståndare, det är som att man kan se exakt var på kroppen den landade och man kan urskilja kulorna från varandra. Varje träff efterlämnar blodsplatter (är det ens ett ord?) exakt där kulan träffade.

Jag kunde njuta av spelet bara jag gick in i en TDM och fick känna njutningen i vapenmekaniken.

Sedan saknar jag att pansarvagnar tog ut helikoptrar i ett skott. Det var en obeskrivligt skön känsla när man visste att sitt skott skulle sitta och man garanterades en explosion av rang, inte att man gör 90% skada för att sedan se piloten hoppa ur som nu i BF4...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ceogar:

Stöter ni på många fuskare? Jag har nog stött på en 2-4st under min tid i Battlfefield 3 OCH Battlefield 4. Folk skriker varg så ofta nu att man orkar inte ens bry sig.

PS, Det finns en redigera knapp då dubbelposter likt din icke är tillåtet.

Hmm inget speciellt faktiskt, jag tycker bf4 är bättre än 3an. Skulle väl vara banor som Grand bazzard och hmm den där andra statsbanan.

Det blidde inte så mycket svar? Insåg du att det faktiskt fanns/finns fuskare i både BF3 och 4?

Jag är ingen som skriker fuskare, men det är så förbannat dumt att inte ens tro att det finns.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.