Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Zeuxlarsson
oroväckande, jag gillar inte denna idén. Hoppas dom ändrar sig eller att man kan ta bort det om man hostar server (vilket jag gissar och hoppas) att de flesta gör. Att fordon ska återhämta sig per automatik är ju bara absurt i min mening.
Det behövs inte mycket träning för att träffa mål i rörelse på stora avstånd i BC2.
Om de nu promt ska ha med iden hoppas jag att den enbart regen ett visst antal %, dvs. inte över ett vist procent så man kan hoppa in i ett fordon och inte dö av ett skott. Men idén är i grunden dålig
Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Lannovar
Nej, det där ska ju bara bort alltså. Vilken vanvettig sabotering av gameplay, vad tusan, nano-pansar eller vadå? Det där åkte upp i topp tre dumheter med BF3.
1, Kill messageprompt - mitt i hårkorset
2, Vehicle regen
3, Knife animation - vem vill se en animation av hur du tar ner en motståndare med kniv när resten av fi lugnt kan sikta in sig på dig medans du har en "I'm-so-cool-for-knifing-ögonblick"?
Möjliga tävlande om topp 3 är tex "dolphindiving" vilket kan vara möjligt, igen. Obekräftade DH rykten.
Håller med, dock klyven om dolphindiving. Det var jävligt kul och dominera i BF, mindre roligt i klan matcher
Jag är oerhört taggad, hoppas bara att de inte noobifierar spelet allt för mycket, tvärt om vore det ju roligare om de gjorde det något svårare än bf2 även om jag personligen anser att nivån på bf2 är väldigt bra.
BFBC2 är ett skämt, ett rätt roligt skämt dock.