Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Zuggmate
Och då kommer det inte ta i CPU-kylare, moderkortets I/O-portar eller någonting annat menar du?
har man en kompakt vattenkylare typ 620 eller h100 tror jag inte att det kommer ta i den. om den tar i i/o-portar eller inte lär ju bero på hur moderkortet är utformat.
menar inte att det är en perfekt lösning men det finns exempel då detta kort skulle vara perfekt. tyckte bara att det va alldeles för mkt negativt i tråden hittills och tänkte bara "visa" dom positiva sidorna jag kunde tänka på.
Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Batman
Dom som vill ha kraft? Vidare är det ju skönt att veta att man kan uppgradera till ytterligare ett kort, i detta fall är det ju bara att köpa ett nytt då 2 st aldrig får plats på ett moderkort
vill man ha kraft lär man ju inte köpa ett sånt här kort iaf. man lär ju vilja överklocka om man vill ha kraft. och det skulle ju kunna funka med detta kortet och sedan ett vanligt kort, asså med en vanlig kylare.