Geforce GTX 570 Tre skärmar

Permalänk
Medlem

Geforce GTX 570 Tre skärmar

Tjenare!

Jag har som sagt ett Geforce GTX 570 och skulle vilja ha tre skärmar, vad jag förstår det som så behöver jag ytterliggare ett grafikkort, men vet dock inte vad jag skall köpa. Vilka passar tillsammans med mitt?

Gärna så billigt som möjligt

Tack på förhand!

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

ett valfritt 570 passar med ditt 570 i SLI

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vzano:

ett valfritt 570 passar med ditt 570 i SLI

Alright

Vart kan jag köpa det? Hittar inga som säljer det :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av CSGAM3R:

Alright

Vart kan jag köpa det? Hittar inga som säljer det :S

Jag säljer annonsen heter MSI 990FXA GD65, FX4100, GTX 570 , bara leta upp den.

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av CSGAM3R:

Alright

Vart kan jag köpa det? Hittar inga som säljer det :S

En produkt som gick ut från marknaden för flera år sen. Du får köpa begagnat om du vill ha ett.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Visa signatur

CPU: i7 3770k @4.0Ghz. GPU: EVGA GTX 980. Ram: Corsair vengeance 1600Mhz 20GB, 8x2, 2x2. SSD: Kingston 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB. 3DMark Score: http://www.3dmark.com/fs/4093687

Permalänk
Medlem

Om jag skulle vilja uppgradera mig med ett nytt grafik kort, vilket skulle ni rekommendera? Så billigt som möjligt som kan köra 3 skärmar. Använder inte datorn till något speciellt förutom programmering och ibland lite spel som CS:GO o LoL. Så behöver inte vara något värsting kort.

Permalänk

Har 2 st 570 till salu, uppgraderade till 970 gtx men ska byta till 290x.

Visa signatur

Huvv´e dumt får kroppen lida

Permalänk
Medlem
Skrivet av CSGAM3R:

Om jag skulle vilja uppgradera mig med ett nytt grafik kort, vilket skulle ni rekommendera? Så billigt som möjligt som kan köra 3 skärmar. Använder inte datorn till något speciellt förutom programmering och ibland lite spel som CS:GO o LoL. Så behöver inte vara något värsting kort.

Vet inte vilka krav du har på FPS i CS:GO så lite svårt att ge konkreta exempel.
GTX750Ti om du skall köpa nytt. Kan du tänka dig begagnat så finns det många alternativ som är billigare och uppfyller dina krav.

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem
Skrivet av CSGAM3R:

Om jag skulle vilja uppgradera mig med ett nytt grafik kort, vilket skulle ni rekommendera? Så billigt som möjligt som kan köra 3 skärmar. Använder inte datorn till något speciellt förutom programmering och ibland lite spel som CS:GO o LoL. Så behöver inte vara något värsting kort.

Så länge du endast hade tänkt spela på en skärm med 1080p upplösning så räcker ett 750 TI gott o väl.
Köpte en till min sambos PC inför GTA 5, hon kan spela GTA 5 med medium på 60-70 FPS på en 1080P skärm.
SÅ det ska klara av LoL och cs go (så länge du inte vill maxa spelen på dina 3 skärmar )
Köpte detta:
http://www.inet.se/produkt/5411114/evga-geforce-gtx-750-ti-2g...
Redigt bra kylare oxså (i alla fall i mitt tycke).

Som tidigare har nämt, kollar du på begagnat så får du betydligt mycket mera "krut" per slant.
Vet inte vad för övrig hårdvara du har i burken heller, ifall något skulle flaska osv?

EDIT: Osäker på hur många skärmar just det kortet jag köpt stödjer, men kollar du på tex denna:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=2511309
Så ser du att den har stöd upp till 4 st skärmar.