Tjena alla medlemar!
Jag har fått ett problem som började i för ett par månader sedan.
Jag får bluescreen ibland inte alls ofta men ibland. Jag har fått det när jag spelat och tittat på youtube. Nu har jag det hänt tre gånger sedan i februari typ.
Första gången spelade jag BF3. Just när jag fick det var det extremt mycket explosioner och annat. Skärmen flimrade till och allt frös.
Andra gången så kollade jag ett klipp på youtube och först blev BARA videon grön sen så började skärmen flimra och det frös. Windows hittade två lösningar; Uppdatera Adobe Flash Player och någonting mer som jag inte kommer ihåg.

Tredje och senaste gången (idag) så spelade jag Crysis Wars och hade spelat det i några timmar så frös ljudet och skärmen sedan flimrade det till och så bluescreen.
Datorn startar om fint efter utan några problem. Eftersom det flimrar och det händer när jag anstränger GPU:n så är det förmodligen den. Jag har ett Gigabyte HD6850. Detta är inget större problem eftersom det händer så ytterst sällan men man undrar ju...

Jag är också rädd för att jag ska skriva ''sönder'' hårddisken om jag får fler bluescreens.
Tacksam för svar
För övriga specs checka signaturen!