Mounting Bracket H80i

Permalänk

Mounting Bracket H80i

Hejsan!

Skulle behöva få tag på ett mounting bracket-set till H80i för 1150 socket. Problemet är att det jag hittat, produktnummer CW-8960002, inte verkar inkludera den socketen. Står det fel?

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av JakeHimself:

Hejsan!

Skulle behöva få tag på ett mounting bracket-set till H80i för 1150 socket. Problemet är att det jag hittat, produktnummer CW-8960002, inte verkar inkludera den socketen. Står det fel?

Det är samma monteringshål på socket 1155 som 1150 så det passar.

Permalänk
Skrivet av CorsairSWE:

Det är samma monteringshål på socket 1155 som 1150 så det passar.

Jag beställde den produkten, och det visar sig att den inte ens passar H80i

Skrev här för att jag inte kunde hitta någon annan produkt än CW-8960002.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av JakeHimself:

Jag beställde den produkten, och det visar sig att den inte ens passar H80i

Skrev här för att jag inte kunde hitta någon annan produkt än CW-8960002.

Där får jag ursäkta mig, jag kollade endast på din fråga angående sockets. Vet du vad, skapa en ticket på våran support-sida och beskriv ditt problem så får du ett nytt monteringskit, skicka ditt ticket-nummer till mig.

http://corsair.force.com/

Permalänk
Skrivet av CorsairSWE:

Där får jag ursäkta mig, jag kollade endast på din fråga angående sockets. Vet du vad, skapa en ticket på våran support-sida och beskriv ditt problem så får du ett nytt monteringskit, skicka ditt ticket-nummer till mig.

http://corsair.force.com/

Ja, det var en halvt indirekt fråga. Jag undrade ju om socketen i första hand, men bakade in artikelnumret så att du skulle kunna säga om det stämde eller inte - lite oklart från min sida.

Åh, tack så hemskt mycket! Ska göra det så snart jag kan.

Förresten, jag har en pump som saknar sladdarna som ska kopplas in i den (splittern till fläktarna och link-sladden), vart skulle jag kunna få tag på det? Åter igen, tack! Det är oerhört bra att man kan få tag på er här, på svenska, och få så bra support!

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av JakeHimself:

Ja, det var en halvt indirekt fråga. Jag undrade ju om socketen i första hand, men bakade in artikelnumret så att du skulle kunna säga om det stämde eller inte - lite oklart från min sida.

Åh, tack så hemskt mycket! Ska göra det så snart jag kan.

Förresten, jag har en pump som saknar sladdarna som ska kopplas in i den (splittern till fläktarna och link-sladden), vart skulle jag kunna få tag på det? Åter igen, tack! Det är oerhört bra att man kan få tag på er här, på svenska, och få så bra support!

Skriv om det i samma ticket så ska du kunna få allt skickat till dig samtidigt.

Permalänk
Medlem

Hej! (Förlåt för OT)
Fick ej med sladd för Corsairs program, själva kylaren funkar, men fick ej sladden för att byta färger osv
Kan man köpa de separat?

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Andreas_SyntaX:

Hej! (Förlåt för OT)
Fick ej med sladd för Corsairs program, själva kylaren funkar, men fick ej sladden för att byta färger osv
Kan man köpa de separat?

Hej Andreas,

Vilken kylare är det du har? Följde det inte med en usb-kabel till den?

Permalänk
Skrivet av CorsairSWE:

Skriv om det i samma ticket så ska du kunna få allt skickat till dig samtidigt.

Åh, tack så hemskt mycket! Det är sådana här saker som gör att jag älskar Corsair!

Ticket 6543970 är det jag har.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CorsairSWE:

Hej Andreas,

Vilken kylare är det du har? Följde det inte med en usb-kabel till den?

Hej!
H100i, fick den begagnad av en kompis. Och han sa att han ej fått med en USB kabel! Dock funkar kylaren bra när man kollar temps etc.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av JakeHimself:

Åh, tack så hemskt mycket! Det är sådana här saker som gör att jag älskar Corsair!

Ticket 6543970 är det jag har.

Tack själv, roligt att höra!

Skrivet av Andreas_SyntaX:

Hej!
H100i, fick den begagnad av en kompis. Och han sa att han ej fått med en USB kabel! Dock funkar kylaren bra när man kollar temps etc.

Okej på så vis. Du kan köpa den kabeln från våran hemsida om du vill.

http://www.corsair.com/en/hydro-series-h100i-h80i-cable-kit

Permalänk
Medlem
Skrivet av CorsairSWE:

Tack själv, roligt att höra!

Okej på så vis. Du kan köpa den kabeln från våran hemsida om du vill.

http://www.corsair.com/en/hydro-series-h100i-h80i-cable-kit

Tack så mycket!

Permalänk

Jag tror att jag endast fick bracket skickat, och även fel sådan...

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av JakeHimself:

Jag tror att jag endast fick bracket skickat, och även fel sådan...

Jag kollar upp din ticket och återkommer, ursäkta ifall det blev fel. Men de löser vi.