Permalänk

Garantiärende

Hej corsair!

Har en uppsättning Corsair 4GB (2x2GB) CL5 800MHz XMS DHX där ena minnesmodulen är trasig och skulle vilja ha hjälp med garantin.

Tack på förhand/ Jens

Visa signatur

Chassi: Phanteks Enthoo Primo Psu: EVGA G2 750W Mb: Asus Sabertooth P67 Cpu: I7 2600K Cpu-kylare: Cooler Master Hyper 212 Evo Gpu: GTX 660 SLI Minne: Corsair 8GB CL8 1600Mhz VENGEANCE SSD: Crucial MX100 256gb HDD: Seagate Barracuda 3tb

Permalänk
Medlem

Kontakta Corsair? Annars finns en representant här på Sweclockers som heter "Corsair Johan".

Men varför skriver du här? Varför kontaktar du inte bara Corsair's support?

§1
Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av kn0rrhane:

Hej corsair!

Har en uppsättning Corsair 4GB (2x2GB) CL5 800MHz XMS DHX där ena minnesmodulen är trasig och skulle vilja ha hjälp med garantin.

Tack på förhand/ Jens

Garantiärenden ska ske hos Corsair och inte på Sweclockers. Rekommenderar att du kontaktar dem via deras hemsida.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk

Vart fel och ursäkta om nån tog illa upp.

Visa signatur

Chassi: Phanteks Enthoo Primo Psu: EVGA G2 750W Mb: Asus Sabertooth P67 Cpu: I7 2600K Cpu-kylare: Cooler Master Hyper 212 Evo Gpu: GTX 660 SLI Minne: Corsair 8GB CL8 1600Mhz VENGEANCE SSD: Crucial MX100 256gb HDD: Seagate Barracuda 3tb

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Citat:

I avdelningen Butiker och tillverkare har alla medlemmar en unik möjlighet att påverka företag i datorbranschen genom att exempelvis ge konstruktiva förslag på förbättringar av utbud, service och produkter. Denna forumdel ska dock inte användas för att ta upp konflikter. Dessa frågor diskuteras istället i forumdelen Konsumenträtt.

Vänligen observera att forumet inte heller ska ses som en motsvarighet till den ordinarie kundtjänsten. Vid frågor om exempelvis en specifik order, leveranstider eller returärenden är det bättre att använda de officiella supportkanalerna.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...