Citat:
Ursprungligen inskrivet av
_MmattiasS_
Riktigt svårt att ens förstå vad du skriver, men vad jag har förstått så tar du det som fakta att cod är roligare än bf3, fast det egentligen bara är din åsikt. Sen är du ju faktiskt den första i denna tråden som ens nämner bf3.
Nej, alla gillar inte "känslan" i cod, och målet med bf3 är inte att försöka kopiera cod-känslan, så det spelar ingen roll hur länge du väntar på den.
man kan egentligen inte jämföra COD och BF3 imo, det är ju trots allt i stort sett två helt olika spelstilar am i right? BF3 är taktik uti det grövsta, stora banor, massa fordon, ett ultimat krigsspel. COD å andra sidan är som ett "nutida counter-strike", små banor, inga fordor, konstant aktion med hög puls, ultimat för folk som vill berserka ensam fram. Även om jag är en all in bf3 spelare kan jag erkänna att jag var fast i COD ända tills jag kom fram till att jag inte var så förtjust i MW2 MP. Men sen jämför man ju alla BF3 spel, alltid någon form utav grafikändring med ny motor eller ny design, medans COD har sett likadant ut dom senaste 4 spelen, så att anklaga Dice för att mjölka och anse att COD är ena riktiga änglar..hur tänkte man då? IMO!