Officiella spela CS* med mig!

Permalänk

Officiella spela CS* med mig!

Tycker vi startar en tråd där vi kan söka spelkompisar för stunden!

Hejsan! Jag är 20+ och skulle gärna vilja ha några att spela CS:GO med. Jag har Skype men borde kunna fixa annat voiceprogram. Jag har bara lirat några timmar så lär mig fortfarande. Var rätt så haj på 1.6 så bör bli bättre. Vill lira matcher med lite taktiker och få lite teamwork känsla!

11fingrar heter jag på Steam.

Visa signatur

Ghost S1
Mitt bästa köp är min 3770K <3

Permalänk
Medlem

Någon som vill adda mig? Är bara 14 om det spelar någon roll. Nickar "Proxiuz".

Visa signatur

Only a slave is afraid to ask questions.

Permalänk
Medlem

sparwis heter jag, spelat cs sedan år 2000, ~500h på CSGO.

Permalänk

Det är bara att lägga till mig 11fingrar på Steam!

Visa signatur

Ghost S1
Mitt bästa köp är min 3770K <3

Permalänk
Medlem

Bra tråd! Själv är jag 19+ (hehe) och heter evil_duck150 på Steam. Lirar någon timme per kväll i alla fall och ligger för tillfället i Master Guardian 1.

Visa signatur

"So I parallel double parked that motherf*cker sideways"

Permalänk
Medlem

Ifall det finns plats eller nåt sånt så skulle jag vilja vara med^^ Är 16år vettefan vilken skill, har inte spelat mycket go alls men är väl okej iaf

Nickar Sweam och har en razer bild ifall någon har lust att adda ^^

Permalänk
Medlem

EDIT: Söker ingen att spela med längre då jag själv knappast spelar cs:go längre.

Visa signatur

Asrock B85MPro4 - i5 4670K 4.2 GHz - Cooler Master Hyper 212 EVO - Corsair 8GB 1600Mhz - Gigabyte R9 390 - WD 1TB 7200RPM - BenQ XL2411Z - Fractal Design 650W - Windows 8.1 x64 - Func 460 - Qpad UC-50 - Qpad 5K Pro.
Inet Fraktfritt.
W7 boot through USB.

Permalänk
Medlem

22år med tusentals timmar i CS.

Nick: Nollan
Lägg till bara vettja!

Visa signatur

Corsair Air 540 | Asus strix x470-f gaming | AMD Ryzen 7 3700x| 2x8gb 3200mhz RAM | Asus GTX 2070 |2xSSD 512GB(boot) | 2x1tb WD 7200rpm | Cooler Master V1000 1000W | Skärm: ACER XB280HK, Benq 27" 144hz | Win 11 pro N 64-bit

Permalänk
Medlem

Steam: Hardkill123

Söker efter människor för Altpug eller MM kvittar

Krav:Har varit supreme samt är någorlunda högrankad nu (Om vi ska spela matchmaking)
400+ Timmar på spelet.

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Hej hej, vill gärna också ha några att lira lite pugs med, kör med mic å så..
24 bast, lirat cs sen 01, är inte supervass på go då jag inte lirat det så mycket men vafan hur svårt kan det va

adda: proximo8980

Permalänk
Medlem

Nickar Wallan, har 2 acc som jag lirar på, bara o adda på. (är från västerbotten).

Permalänk
Medlem

17 år gammal, heter o0Anton0o på steam. Är ny till CS och CSGO men inte till shooters. (Kört ca 40h CS totalt)
Har CS.GO blivit populärt nyligen? För inte så längesedan så hade de mycket färre spelare än föregångarna online och de fanns ej tävnlingar men nu verkar det ha vänt nyligen.

Permalänk
Medlem

21år, sitter dock utan headset/mic för tillfället

Ingame nick: Makriil
Steam name: Nordmarken

Bara att lägg till mig, är lite av en nybörjare på CS-GO, men sitter med över 1300h på bf3 och andra FPS-spel!

Permalänk
Inaktiv

Steam name: MrNeikter
CSGO name: MrNeikter
Ålder: 18
Erfarenhet: Har spelat många tusen timmar FPS, dock inte CS så mycket.
För övrigt så crashar CSGO konstant för mig vilket gör spelet helt ospelbart. Hoppas verkligen att någon patch kommer.

Permalänk
Medlem

Steam-ID: Snoop1412
Rank: DMG
Ålder: 17

Lirat CS:S 3,000+ timmar, Go ca 300.. Har Skype, TS3, Mumble et.c

Permalänk
Medlem

Skriver väl här med då Inte lirat mycker GO men har 1324 timmar på 1.6, rätt så avdankad nuförtiden men kan va kul att lira nån match då och då.

godsic @ Steam

Visa signatur

Fractal Design Define XL | EVGA G2 650W | Asus Rog Strix Z390-F | Intel i9 9900K | 32Gb 3000Mhz | Asus Rog Strix 1080 Ti |

Permalänk

Steam: http://steamcommunity.com/id/gunsilla
Ålder:21
Rank: Legendary Eagle just nu men brukar ligga på supreme master men tack vare vavle 3 euro sale så har det blivit så många fuskare.

Permalänk
Medlem

28 år

För många CS timmar i 1.6 och CS:GO

Nick: hznhzn1

Leg. Eagle Master rank

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk

Adda AWIXz om någon vill vara med o spela med gruppen //SNUS !

Permalänk

Jag två vill också ha ett par hjältar att spela med. Spelat för lite för att få en rank, men är rätt okej tror jag.

PancakeJAW är mitt steamnamn. Väl mött.

Permalänk

Ingame nick: bERQIE
Steam name: berka5
Ålder: 17.
Spelat CS sedan: ~2006.
Timmar på 1.6: ca 2000h. Har legat top 5 i både 1v1 och 2v2, 3v3 på Playnation.
Timmar på CSS: ca 200h.
Timmar på CS:GO: 41h.
Skill: vet inte riktigt, men spelet är ganska enkelt om man jämför med hög klass på 1.6.
Rank (CS:GO): DISTINGUISHED MASTER GUARDIAN, lär komma högre när jag spelat ett litet tag till, då jag låg på högklass på 1.6.

Det är bara att adda mig på steam, om det är någon som är sugen på att dra ett game.

Permalänk
Medlem

Ingame nick: Tant Trotsky
Steam name: maplelead
Ålder: 23

Erfarenhet: Har spelat CSS en hel del, kanske 200-300 timmar över åren. Dock var det ett tag sedan man lirade mer konsekvent och nu har jag mer tid att lira så tänkte satsa lite på CS:GO

Jag har varit med i klaner etc men ofta på en semi-casual nivå. Vi spelade hyffsat seriöst - och med det menar jag att när vi väl spelade så spelade vi ganska seriöst dock var vi inte seriösa i den benämningen att vi la ner massor med tid då folk hade andra förplikterser. Och det är lite det jag är ute efter igen. Folk att lira hyffsat, men inte dödsseriöst, med men samtidigt ha en mer avslappnad attityd.

Nuvarande skill: Har inte lirat CS:GO jättemycket så jag vet inte vilken rank jag har eller var jag skulle placera mig själv. Jag lirade en hel CS:GO innan de införde ELO-systemet. Jag kanske rent inviduellt ligger på low+? Är dock en bra teamspelare och spelar disciplinerat.

De jag söker
: Söker främst folk över 18 att lira med, alla från studenter som jag till folk över 30. Brukar mer eller mindre aldrig ha problem med folk nästan oavsett vilken ålder de har förutom de som är väldigt omogna(ofta folk som är yngre men inte alltid). Annars är humor väldigt uppskattat, att kunna skratta när man lirar också.

Vad jag är ute efter
: Tänkte mest lira public, kan tänka mig mixa då och då i klanspel om man får ihop tillräckligt många, men min tid är som sagt begränsad så public på en vettig server med folk som är laginriktade men samtidigt avslappnade är målet.

Permalänk

Någon som vill lira Altpug?

Jag: Bra på CS:GO

Du: Vad som helst

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk

4 pers som vill lira MM? adda berka5 på steam

Permalänk
Medlem

Vill också ha några att lira med! Har stor erfarenhet från 1.6 och har lirat bra länge. Just nu är jag ranken DMG, men jag har spelat ensam 80% av tiden eftersom många av mina gamla 1.6 polare hoppade av när GO tog över så jag skulle nog kunna vara rankad ganska mycket högre. Heter "viggant" på steam.

Permalänk

Lirar gärna med folk runt min rank, gärna samma eller högre (DMG)
P0ddis1337 på steam, var gärna en sådan som inte rage quittar bara för att vi förlorar någon runda eller match.
Är 18 år och lirat mycket 1.6 både "tävlingsinriktat" och public!

Pce <3

Permalänk

12 år
Css rank : Mid
Cs Go : Silver Elite Mästare [spelat förut men har börjat igen,]
Steam: sc0re1337

Permalänk

behöver folk hela tiden erre_90 på steam mg

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Medlem

Lirar gärna med folk!

namn: Lolflakes
Ålder: 23

Visa signatur

Windows 10 | AMD Ryzen 9 5900x | RTX 3070 8 gb | 32 GB RAM | 720 GB SSD | 1 TB HDD

Permalänk

2 spelare, 20 och 21 år.
Vi åker upp och ner mellan MG 1 och MGE.
Söker andra spelare att spela MM med gärna runt den ranken.

Adda Fruitcake`