Permalänk
Medlem

cs go ranking ?

okey jag vet att många har frågat och är själv kollat men ingen säger nått exakt , jag åkte nyss ner till silver 5 , var uppe i guld nova 2 , har spelat skit bra och med min kompis som är guld nova 3 , vi brukar tävla om mest poäng/kills , och jag brukar ligga under med cirka 1-2kills och 4-6 poäng , genomsnitt poäng per match cirka 40+ , dålig match cirka 30 poäng . bra match +60 poäng , jag fattar inte hur den räknar när jag ligger precis under min kompis , jag har mindre rank än han , det är jag som åker ner å inte han som exempel , går detta spelet enbart på wins eller har den nån funktion om hur man själv spelar spelet?

har aldrig sätt ett exakt svar på hur den kollar en spelare

Visa signatur

CPU:Intel i7 6700K ssd:1TB Psu:1000W 80+Gold Graphic: RTX 2080TI.
Coolers: 280+420mm Water Cooler Chassis: NZXT 810 gunmetal Ram: 32gb 3600mhz

Permalänk
Medlem

Jag vet inte hur den räknar ut ranken, men jag vet att den gör det på ett väldigt konstigt sätt.
Jag spelade med en polare och vi förlorade matchen, han låg först i laget och jag låg sist, endå så är det jag som går upp i rank och han går ner... Efter den konstiga incidenten så kunde jag förlora flera matcher i rad och behöll fortfarande ranken medans mina polare gick ner och upp.

Visa signatur

Dator 1#
3930k \|/ gtx970 \|/ Corsair 64gb @1866mhz \|/ Asus Sabertooth x79 \|/
2st Samsung 840pro 256gb @ Raid0 | 4st Samsung F1 640gb @ Raid 0 | 2tb + 1tb seagate
Skärmar
Catleap 2B 27" 1440p \|/ Qnix 27" 1440p \|/ Benq XL2410T

Permalänk
Medlem

Dom har sin algoritm för att ränka ut din rank, det som väger mkt är ranken på dom du möter. Om du spelat wow så fungerar det lite som arena ranking.

Visa signatur

PC - GB Z390-Ultra | 9900K 5GHz | 32GB | RTX2080ti | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 8700K 4.30GHz | 64GB | LSI9211 | 60TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
Medlem

Den går utefter en persons W/L ratio. Har man vunnit ett specifikt antal gånger så går man upp en viss rank.

Visa signatur

Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω
CM Storm Quick Fire TK Brown
Zowie FK1+

Permalänk
Medlem
Skrivet av azz0n^:

Den går utefter en persons W/L ratio. Har man vunnit ett specifikt antal gånger så går man upp en viss rank.

http://media.steampowered.com/apps/csgo/blog/images/posts/ran...

Nej, den går inte efter endast W/L ratio. Den tar i beaktande vilka du möter och hur bra du gör i jämförelse till både de du möter och de du spelar med. Förlorar du en match men är 3 ranks under alla andra så kommer du inte gå ner. Samma gäller tvärtom, om du vinner men spelar mot folk som är långt under din rank så går du inte upp även om din W/L blev bättre.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk

Som en redan nämnt så är det win/lose ratio och vilket motstånd du möter som avgör mycket.

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Skrivet av azz0n^:

Den går utefter en persons W/L ratio. Har man vunnit ett specifikt antal gånger så går man upp en viss rank.

http://media.steampowered.com/apps/csgo/blog/images/posts/ran...

Fast nej.

Den går på mer än W/L. Spela bra och hoppas på det bästa.
Jag har gått upp i rank på loss/tied och även ner i rank på win så försök toppa scoreboarden varje match så ska du se att du snart rankar upp om du vinner lite

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Nej, den går inte efter endast W/L ratio. Den tar i beaktande vilka du möter och hur bra du gör i jämförelse till både de du möter och de du spelar med. Förlorar du en match men är 3 ranks under alla andra så kommer du inte gå ner. Samma gäller tvärtom, om du vinner men spelar mot folk som är långt under din rank så går du inte upp även om din W/L blev bättre.

Är du verkligen helt hundra på det?
Jag tror att det endast är WL-ratio.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Här är systemet som används av nästan alla spel med ranknings system http://en.wikipedia.org/wiki/Elo_rating_system

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Är du verkligen helt hundra på det?
Jag tror att det endast är WL-ratio.

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1670063...

What affects your rank?

•Your rank and the rank of your team.

•The rank of the other team.

•Kills (Explained more in depth below)

•The outcome of the game. (Win/Loss/Tie)

Ja, jag är 100.

CS:GO använder sig av modifierad ELO-rankning, och den typen av rankning tar i beaktande allt skrivet ovanför.

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1215825...

The rank system is based on the ELO rank system.

The ELO rank system was made mostly for the game of chess. The Rank System is put into many games today.

If you win a match you gain points for your rank and if you lose a match you lose points to your rank. that is how the ELO rank system works.

You have a better chance of getting a better rank by playing against people that are a higher rank then you.

ELO-rankning beräknar ut ungefär hur bra du ska vara mot den du möter. Gör du bättre än förväntat, större chans till högre rank. Allt enligt de första punkterna.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Skrivet av Mithras:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1670063...

What affects your rank?

•Your rank and the rank of your team.

•The rank of the other team.

•Kills (Explained more in depth below)

•The outcome of the game. (Win/Loss/Tie)

Ja, jag är 100.

CS:GO använder sig av modifierad ELO-rankning, och den typen av rankning tar i beaktande allt skrivet ovanför.

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1215825...

The rank system is based on the ELO rank system.

The ELO rank system was made mostly for the game of chess. The Rank System is put into many games today.

If you win a match you gain points for your rank and if you lose a match you lose points to your rank. that is how the ELO rank system works.

You have a better chance of getting a better rank by playing against people that are a higher rank then you.

ELO-rankning beräknar ut ungefär hur bra du ska vara mot den du möter. Gör du bättre än förväntat, större chans till högre rank. Allt enligt de första punkterna.

Detta är ju inga säkra källor nånstans.
Men det är mer än win/loss då jag gått ner i rank när vi vann matchen

Permalänk
Avstängd

Det är ett poäng system samt W/L.

Det fungerar ungefär såhär: Varje rank ger en vissa poäng, alla spelare i ett lag lägger ihop sina ranker (poäng) och man får en team rating. Om ditt lag har mycket lägre teamrating och du vinner kommer du vinna mycket poäng och kanske ranka upp och om du förlorar tappar du bara några få poäng och vice versa. Systemet är _mycket_ likt det i HoN om någon spelat det spelet, bara att när man når visa poäng så får man en rank istället för som I HoN där man ser sina poäng

Även personlig rating kan spela roll, men då endast om du är lägst rank och presterar mot mycket bättre spelare. Jag har personligen _aldrig_ rankat upp på loss, endast tie och win (ligger i LEM).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alligatorn:

Detta är ju inga säkra källor nånstans.
Men det är mer än win/loss då jag gått ner i rank när vi vann matchen

Väldigt säkra kan man kalla dem. Men om du insisterar.......

http://blog.counter-strike.net/index.php/2012/10/5565/

Officiella bloggen.

Q. What is a Skill Group?
A. Like an Elo rating in Chess, the CS:GO competitive Skill Groups predict how well players will perform when playing against other players. Two equally skilled teams should, on average, win an equal number of matches when competing against each other.

Q. Should I avoid partying with lower skilled friends because they will hurt my rating?
A. No. Firstly, the matchmaking system will take your lower-skilled friend into consideration when finding a match. And second, the system makes a prediction about how well each team member will perform in a match. So losing a match with a lower skilled player on your team is not likely to significantly impact your Skill Group. If you always play your best then your Skill Group will provide you with well matched teammates and opponents.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Du efter 900+ rank matcher så vet jag att systemet inte funkar så bra som det var tänkt, jag är nämligen eagle + på 5 konton, varav jag möter Globaler/supreme, men eftersom jag ligger på en stadig 50/50 win/loss ratio, så rankar jag inte upp mot ranken jag spelar med/mot, så rank är inget att bry sig om, önskar egentligen dom skulle ha något poängsystem istället och en ladder..

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1670063...

What affects your rank?

•Your rank and the rank of your team.

•The rank of the other team.

•Kills (Explained more in depth below)

•The outcome of the game. (Win/Loss/Tie)

Ja, jag är 100.

CS:GO använder sig av modifierad ELO-rankning, och den typen av rankning tar i beaktande allt skrivet ovanför.

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1215825...

The rank system is based on the ELO rank system.

The ELO rank system was made mostly for the game of chess. The Rank System is put into many games today.

If you win a match you gain points for your rank and if you lose a match you lose points to your rank. that is how the ELO rank system works.

You have a better chance of getting a better rank by playing against people that are a higher rank then you.

ELO-rankning beräknar ut ungefär hur bra du ska vara mot den du möter. Gör du bättre än förväntat, större chans till högre rank. Allt enligt de första punkterna.

Även om de besrkiver det så här, så är jag 99,99% säker att systemet är trasigt någonstans.

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Skrivet av Mithras:

Väldigt säkra kan man kalla dem. Men om du insisterar.......

http://blog.counter-strike.net/index.php/2012/10/5565/

Officiella bloggen.

Q. What is a Skill Group?
A. Like an Elo rating in Chess, the CS:GO competitive Skill Groups predict how well players will perform when playing against other players. Two equally skilled teams should, on average, win an equal number of matches when competing against each other.

Q. Should I avoid partying with lower skilled friends because they will hurt my rating?
A. No. Firstly, the matchmaking system will take your lower-skilled friend into consideration when finding a match. And second, the system makes a prediction about how well each team member will perform in a match. So losing a match with a lower skilled player on your team is not likely to significantly impact your Skill Group. If you always play your best then your Skill Group will provide you with well matched teammates and opponents.

Vad ville du ha sagt med detta?
Att det inte bara baseras på win/loss?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alligatorn:

Vad ville du ha sagt med detta?
Att det inte bara baseras på win/loss?

Ja? Vilket det inte gör? (endast). Vilket var min poäng från början

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Skrivet av Mithras:

Ja? Vilket det inte gör? (endast). Vilket var min poäng från början

Vilket jag höll med om?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alligatorn:

Vilket jag höll med om?

Du gillade inte källorna, och fick säkrare källor, som visar på samma sak.

Förstår inte vad du tjafsar om, du kritiserade källorna och fick bättre sådana.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Skrivet av Mithras:

Du gillade inte källorna, och fick säkrare källor, som visar på samma sak.

Förstår inte vad du tjafsar om, du kritiserade källorna och fick bättre sådana.

Min poäng är att dom inte officiellt gått ut med VAD det är som avgör om man går upp/ner i rank. Du länkade 2 guider till personer som typ gjort egna undersökningar och antaganden "this is most likely how it works".
Den säkra källan du länkade till berättade inte det.

Permalänk
Medlem

okey kan iallfall säga som sista mathcen vi jag spelade då jag åkte ner , fienden vann med 16/14 , jag var guldnova 1 , kompis guld nova 3 , dom i vårat lag , en som va nova 2 och två som var nova 3 , fiendens lag hade en som var master guardian 1 , en som var nova 4 , två som var nova 3 , en som var silver Elite . jag låg 3a i mitt lag , hade legat 3a i deras lag också , kompisen låg 1a , poäng skillnaden var 4 poäng , då åkte jag ju ner medans han stannade kvar , jag mötter högre rank och låg bra i score ändå , så jag börjar mistänka ifall det enbart är W/L , men tycker att ett stort spel som CS skulle ha haft mer än bara W/L

Visa signatur

CPU:Intel i7 6700K ssd:1TB Psu:1000W 80+Gold Graphic: RTX 2080TI.
Coolers: 280+420mm Water Cooler Chassis: NZXT 810 gunmetal Ram: 32gb 3600mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alligatorn:

Min poäng är att dom inte officiellt gått ut med VAD det är som avgör om man går upp/ner i rank. Du länkade 2 guider till personer som typ gjort egna undersökningar och antaganden "this is most likely how it works".
Den säkra källan du länkade till berättade inte det.

Jo, de har gått ut med VAD det är som avgör.
Den säkra källan jag länkade till berättade vad de andra två sa: 1) Det går efter ELO-rankning. Det vill säga, det är ett modifierat ELO-ranksystem som avgör om man går upp eller ner i rank. 2) Att förlora innebär inte att du automatiskt får sämre rankning. Vilket var det jag sa från början, då W/L inte är enda faktorn.
De andra två källorna gick mer "på djupet" och förklarade saker som inte förklaras av den officiella, t.ex hur ELO-rankningen har modifierats och vad den använder sig av. Även om de inte är bekräftade av Valve själva (vilket de aldrig kommer göra) så har de varit på forumet ett bra tag och det är allmän konsensus att de stämmer.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonte94:

okey kan iallfall säga som sista mathcen vi jag spelade då jag åkte ner , fienden vann med 16/14 , jag var guldnova 1 , kompis guld nova 3 , dom i vårat lag , en som va nova 2 och två som var nova 3 , fiendens lag hade en som var master guardian 1 , en som var nova 4 , två som var nova 3 , en som var silver Elite . jag låg 3a i mitt lag , hade legat 3a i deras lag också , kompisen låg 1a , poäng skillnaden var 4 poäng , då åkte jag ju ner medans han stannade kvar , jag mötter högre rank och låg bra i score ändå , så jag börjar mistänka ifall det enbart är W/L , men tycker att ett stort spel som CS skulle ha haft mer än bara W/L

Jag förklarar igen, citerar från den officella bloggen (http://blog.counter-strike.net/index.php/2012/10/5565/):

Q. What is a Skill Group?
A. Like an Elo rating in Chess, the CS:GO competitive Skill Groups predict how well players will perform when playing against other players. Two equally skilled teams should, on average, win an equal number of matches when competing against each other.

CS:GO använder sig av ELO rating, vilket INTE är endast W/L.

Q. Should I avoid partying with lower skilled friends because they will hurt my rating?
A. No. Firstly, the matchmaking system will take your lower-skilled friend into consideration when finding a match. And second, the system makes a prediction about how well each team member will perform in a match. [So losing a match with a lower skilled player on your team is not likely to significantly impact your Skill Group.* If you always play your best then your Skill Group will provide you with well matched teammates and opponents.

Som du ser i svaret så tar systemet i beräkning rankningen på dina vänner, och på de du möter. Därutöver beräknar den hur bra du "bör" göra. Detta innebär alltså också att den kan beräkna att du "bör" vara sist. Är du inte det, får du bättre poäng, även om ni förlorar.

*Det betyder också att när man spelar med sämre spelare så kommer det inte påverka.

Sedan kan jag lägga till att de flesta är överens om att rankningen inte uppdateras efter varje match, och dessutom inte är live. Vilket innebär att matchen du precis hade, hade antagligen inget med att du gick ner i rank att göra. Detta kan påvisas genom att jag har både gått upp och ner i rank under perioder jag inte ens har spelat.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Skrivet av Mithras:

Jo, de har gått ut med VAD det är som avgör.
Den säkra källan jag länkade till berättade vad de andra två sa: 1) Det går efter ELO-rankning. Det vill säga, det är ett modifierat ELO-ranksystem som avgör om man går upp eller ner i rank. 2) Att förlora innebär inte att du automatiskt får sämre rankning. Vilket var det jag sa från början, då W/L inte är enda faktorn.
De andra två källorna gick mer "på djupet" och förklarade saker som inte förklaras av den officiella, t.ex hur ELO-rankningen har modifierats och vad den använder sig av. Även om de inte är bekräftade av Valve själva (vilket de aldrig kommer göra) så har de varit på forumet ett bra tag och det är allmän konsensus att de stämmer.

Jag litar inte på vad dom säger förens valve bekräftar (även om dom aldrig gör det vilken är bra tycker jag).
Att det är ett modifierat system som inte bara går på win/loss fattar väl vem som helst som spelat lite.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alligatorn:

Jag litar inte på vad dom säger förens valve bekräftar (även om dom aldrig gör det vilken är bra tycker jag).
Att det är ett modifierat system som inte bara går på win/loss fattar väl vem som helst som spelat lite.

Det är helt OK.
Nej, de flesta verkar inte fatta att det inte bara är W/L, många är fortfarande övertygad om det. Bara att kolla i forumet så ser man. Man måste tydligen förklara ELO-rating gång på gång

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Skrivet av Mithras:

Det är helt OK.
Nej, de flesta verkar inte fatta att det inte bara är W/L, många är fortfarande övertygad om det. Bara att kolla i forumet så ser man. Man måste tydligen förklara ELO-rating gång på gång

Jo mina polare sa också att det vara win/loss ett tag, sen gick jag ner en rank när vi vann >.<
Då vet man att man spelar dåligt!

Permalänk
Medlem

Av 99.9% säkra källor (Egna erfarenheter och ALLA personer jag har på steam som kör cs:go +- 25 pers.) så går den ENDAST på Win/Loss. Nej, du går inte upp i rank för att du spelar bra, du kan ha 0 poäng 100 matcher i rad och låta dina kamrater sköta jobbet och vinna åt dig, då går du upp. Toppar du listorna med 50 kills 0 deaths och förlorar kommer du ändå gå ner efter ett antal matcher.

Ni som inte håller med eller kommer starta någon diskussion kan redan nu slå bort de tankarna. Tro mig eller ej, i slutändan är det fortfarande jag som vinner

Visa signatur

CPU:AMD 7950X3D UV (Noctua NH-D15) GPU: Powercolor 7900XTX Red Devil UV MINNE:32gb 6000mhz CL 32-36-36-72 MODERKORT:ASUS x670e PRIME NÄTAGG:Gigabyte 1000w SSD: Samung 980 PRO 2TB m.2, SK hynix PC401 512gb m.2, Samsung 860 EVO 500GB, Samsung SM871b 512GB, Samsung 830 256GB, Samsung 840 PRO 256GB CHASSI: Fractal Design Define R5 Titanium LJUDKORT: Creative Sound Blaster X4 HÖRLURAR: Beyerdynamics MMX300 V2OS: Windows 11 Pro

Permalänk
Skrivet av RasmusC:

Av 99.9% säkra källor (Egna erfarenheter och ALLA personer jag har på steam som kör cs:go +- 25 pers.) så går den ENDAST på Win/Loss. Nej, du går inte upp i rank för att du spelar bra, du kan ha 0 poäng 100 matcher i rad och låta dina kamrater sköta jobbet och vinna åt dig, då går du upp. Toppar du listorna med 50 kills 0 deaths och förlorar kommer du ändå gå ner efter ett antal matcher.

Ni som inte håller med eller kommer starta någon diskussion kan redan nu slå bort de tankarna. Tro mig eller ej, i slutändan är det fortfarande jag som vinner

kan du förklara fenomenet Hur jag gick ner i rank när vi vann matchen då?

Permalänk
Medlem

Endasta winloss som gäller. har 380 competive wins. tro mig.

Du kan bottenfragga eller toppfragga, det kvittar.

Aldrig hört nån som gått ner på en vinst. Oavgjort kan leda till upp eller ner dock..

Kan även nämna att jag har 1511 timmar csgo.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Skrivet av rinosaur:

Endasta winloss som gäller. har 380 competive wins. tro mig.

Du kan bottenfragga eller toppfragga, det kvittar.

Aldrig hört nån som gått ner på en vinst. Oavgjort kan leda till upp eller ner dock..

Kan även nämna att jag har 1511 timmar csgo.
http://piclair.com/data/m1zhs.jpg

Jag har 300+ sina så tänker inte tro dig då jag själv har gått ner på en win fan fattar du inte. Har även gått upp när jag ligger sist det beror på motståndet. (Ja jag ligger ofta sist).