Permalänk
Medlem

Svenska CS:GO streams

Tjena, jag tänkte höra ifall ni vet om några bra svenska streamers?

Jag har en snubbe som jag kan rekommendera, en riktigt skön lirare som spelar CS:GO men också andra spel som D3 och DOTA 2.

Länk till hans stream!
Han är en nonamer streamer än så länge men med lite support från oss så kan han bli stor.

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Medlem

Tejbz är ju alltid kul att se på

Visa signatur

| 4000D Airflow | MSI B550 TOMAHAWK | Ryzen 5600X | 32gb DDR4 | 2x Samsung 128GB | GeForce GTX 1080TI | Gigabyte P850-GM | 34" Xiaomi Mi Monitor | CM Storm Quickfire TK Brown | Logitech G602 | HyperX Cloud II |

Permalänk
Medlem
Skrivet av dulingen:

Tejbz är ju alltid kul att se på

Tack ska checka!

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Medlem
Skrivet av dulingen:

Tejbz är ju alltid kul att se på

spelar han cs?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

http://www.twitch.tv/thecourtcast & twitch.tv/yznb är två favoriter, yzn(b) tycker jag dock va bättre innan.
Thecourtcast är en ganska liten streamer, men han är jävligt skön!

Sen finns ju pottish också, ifall du gillar att kolla på mongon som gör vad som helst för donations & views, själv tycker jag bara att han är pinsam & efterbliven, men endel gillar honom.

Visa signatur

Dator - Gtx 580, 2600k, Sabertooth p67, evo 212, 4x4gb ram, samsung evo 250gb, WD 1tb, WD 500gb, Fractal r3, CX600m
Kringutrustning - Microsoft SideWinder x4, SteelSeries Rival, QPAD QH-85, QcK++

Permalänk
Medlem

Schysst att du bäddar in din egna stream och låtsas att det är nån annan haha.

Men ja YZN är mest underhållande imo, efter man kollat han streams några gånger så blir alla andra streams väldigt tråkiga.

Permalänk
Medlem

Jag brukar kolla på den här nissen, han verkar trevlig.
http://www.twitch.tv/fredrikzon

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extrapaj:

Schysst att du bäddar in din egna stream och låtsas att det är nån annan haha.

Men ja YZN är mest underhållande imo, efter man kollat han streams några gånger så blir alla andra streams väldigt tråkiga.

Tycker själv att yzn har blivit många gånger sämre den senare tiden..
Brukade kolla varenda minut innan när han streamade, då va hans asskön, men sen han fick 500+ viewers varje gång han streamar så tycker jag att han har blivit alldeles för "seriös"

Visa signatur

Dator - Gtx 580, 2600k, Sabertooth p67, evo 212, 4x4gb ram, samsung evo 250gb, WD 1tb, WD 500gb, Fractal r3, CX600m
Kringutrustning - Microsoft SideWinder x4, SteelSeries Rival, QPAD QH-85, QcK++

Permalänk
Medlem
Permalänk

För er som vill kolla på en stream med hög kvalite och fps.

http://www.twitch.tv/gremby

Permalänk
Medlem

Friberg har ju börjat igen! Trevligt att kolla på när han spelar

Visa signatur

Stationär: mITX 4670k GTX770 16gb RAM
Bärbar: Lenovo y50-70 4720HQ 960M 8GB RAM

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av VituraZ:

Dominate?
Han är fett otrevlig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av careau:

Dominate?
Han är fett otrevlig.

Din åsikt, långt ifrån min åsikt. Tycker han är jättetrevlig. Kanske du kikade in en dålig dag?