Kan inte sälja saker i csgo

Permalänk

Kan inte sälja saker i csgo

Hej!
För 5 veckor sedan fick jag en ny dator och loggade in på steam. Nu vill jag sälja min cases jag fått men det går inte Någon som vet varför? Det står att man ska vänta 30 dagar och det har jag gjort.

Permalänk
Medlem

Jag hade liknande "problem" med trading cards på steam community market förut, vill minnas att det stod något om att jag inte hade gjort någon transaktion på visst länge. Efter att jag fyllde på min steam wallet funkade det, det var första gången jag köpte wallet istället för att köpa spelet direkt. Har du råd att avvara en femtiolapp så kan det kanske vara värt ett försök?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Intel Core i5-4670K @ 3.4Ghz (Stock) | Asus Radeon R9 280 | Asus B85m-G | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x4GB 1600Mhz CL9 | Cooler Master B600W | Seagate Barracuda 1TB 7200RPM 64MB | Corsair Carbide 200r | AOC E2470Swhe 23.6" + LG L204WT 20.1" |

Permalänk
Skrivet av Gladagurkan:

Hej!
För 5 veckor sedan fick jag en ny dator och loggade in på steam. Nu vill jag sälja min cases jag fått men det går inte Någon som vet varför? Det står att man ska vänta 30 dagar och det har jag gjort.

Några 30 dagar har jag inte hört talas om men efter att man har aktiverat steam guard så måste man vänta i 15 dagar, har du aktiverat det?

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gladagurkan:

Hej!
För 5 veckor sedan fick jag en ny dator och loggade in på steam. Nu vill jag sälja min cases jag fått men det går inte Någon som vet varför? Det står att man ska vänta 30 dagar och det har jag gjort.

Om du läser noggrannare står det att du ska vänta 30 dagar efter du gjort något köp på steam eller liknande.