Söker några att lira med!

Permalänk
Medlem

Söker några att lira med!

Hej! söker folk att lira lite MM med, behöver inte vara seriöst men om det fungerar tillsammans kanske det kan bli så. Vi är 3 stycken som brukar lira.
Söker folk runt DMG, gärna 20+

Har ni mer frågor eller vill testa att lira så adda: johnpompolompowich (inte från öst bara steamnamnet)

Permalänk
Medlem

Det är väl inte så snällt mot de ryssar som faktiskt är skitsnälla. Tycker många gånger det är svenskar som är extremt otrevliga när man brukar spela - slänger ut sig vulgära rasistiska ord och spyr hat över minsta incident... I alla fall när jag spelar känns det som fler svenskar är dryga än ryssar. Tycker också det är skitkul att ofta får ryssar skit bara för att de är ryssar!

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)

Permalänk
Medlem

Håller med att svenskar är betydligt drygare än ryssar, och delen mad rasism också!
Du kan adda mig: Klaus Lionbiceps, Tror dock inte att vi kan que:a tillsammans då du är lite för låg rank.

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexander7938:

Det är väl inte så snällt mot de ryssar som faktiskt är skitsnälla. Tycker många gånger det är svenskar som är extremt otrevliga när man brukar spela - slänger ut sig vulgära rasistiska ord och spyr hat över minsta incident... I alla fall när jag spelar känns det som fler svenskar är dryga än ryssar. Tycker också det är skitkul att ofta får ryssar skit bara för att de är ryssar!

Skilnaden är den att svenskar kan svara på engelska. Ryssar vägrar/kan inte och fortsätter sitt babbel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av llxt:

Skilnaden är den att svenskar kan svara på engelska. Ryssar vägrar/kan inte och fortsätter sitt babbel.

OfT
Ryssar brukar mind their own business, svennar gör det inte. Svennar gillar att teamkilla om de inte får som dem vill, skrika rasistiska/nedvärderande kommentarer så fort det går dåligt och ragequitta. Ett extra helvete om de är 4 premier och man har oturen att hamna med dem. Har vilket land som helst helre på mitt lag än svennar faktiskt.

Permalänk
Medlem

I min erfarenhet är ryssar ett stort problem överlag i spel. Vägrar prata engelska ens som ensam ryss och laggar fram så man blir tokig.

Permalänk
Medlem

Jag skulle byta trådnamnet, påståenden som detta brukar spåra ur rätt hårt. Det finns inget rätt svar, ingen kommer vilja ge sig. Skippa ryssbiten och skriv bara att du letar folk att spela med ist

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | AORUS GeForce RTX 2080 SUPER WATERFORCE 8G | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem
Skrivet av elklazor:

Tror dock inte att vi kan que:a tillsammans då du är lite för låg rank.

Jag är global och brukar queuea med dubbelAKs. Det ska inte vara några som helst problem på den fronten.

Dock märkte jag igår att man inte kan queuea med folk som är orankade.

Visa signatur

Corsair 750D | i5 4670k | ASUS Z87-a | 8GB Corsair Dominator | Asus GTX770-DC2OC | Samsung 840 EVO 250GB | WD 500GB X2

Permalänk
Medlem
Skrivet av reflect:

Jag är global och brukar queuea med dubbelAKs. Det ska inte vara några som helst problem på den fronten.

Dock märkte jag igår att man inte kan queuea med folk som är orankade.

Går inte att quea med DMGs längre ifall man har globals i lobbyn *är jag ganska säker på*

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av elklazor:

Går inte att quea med DMGs längre ifall man har globals i lobbyn *är jag ganska säker på*

Såg nu att valve lade till det i nya updaten. Antar att jag inte spelat med lägre än DMGs sen den patchen kom ut.

Visa signatur

Corsair 750D | i5 4670k | ASUS Z87-a | 8GB Corsair Dominator | Asus GTX770-DC2OC | Samsung 840 EVO 250GB | WD 500GB X2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexander7938:

Det är väl inte så snällt mot de ryssar som faktiskt är skitsnälla. Tycker många gånger det är svenskar som är extremt otrevliga när man brukar spela - slänger ut sig vulgära rasistiska ord och spyr hat över minsta incident... I alla fall när jag spelar känns det som fler svenskar är dryga än ryssar. Tycker också det är skitkul att ofta får ryssar skit bara för att de är ryssar!

LoL selektivt minne när det är som bäst, oftast vägrar ryssarna använda något annat än sitt eget språk. Vilket gör hela matchen meningslös.

Permalänk
Skrivet av Alexander7938:

Det är väl inte så snällt mot de ryssar som faktiskt är skitsnälla. Tycker många gånger det är svenskar som är extremt otrevliga när man brukar spela - slänger ut sig vulgära rasistiska ord och spyr hat över minsta incident... I alla fall när jag spelar känns det som fler svenskar är dryga än ryssar. Tycker också det är skitkul att ofta får ryssar skit bara för att de är ryssar!

Har inte spelat CS länge men jag har spelat online i många år. Har inget emot ryssar men vill helst inte spela med dom på grund av tidigare erfarenheter. Väldigt många utav dom fuskar. Om inte det är hacks så är det macros och man kan göra mer med macros än att skjuta snabbt.

Sen så får jag sämre hit reg på dom, antar att det är för att dom har duvor som skickar packets.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexander7938:

Det är väl inte så snällt mot de ryssar som faktiskt är skitsnälla. Tycker många gånger det är svenskar som är extremt otrevliga när man brukar spela - slänger ut sig vulgära rasistiska ord och spyr hat över minsta incident... I alla fall när jag spelar känns det som fler svenskar är dryga än ryssar. Tycker också det är skitkul att ofta får ryssar skit bara för att de är ryssar!

Jo, jag tycker faktiskt att svenskar är skitstövlar att spela med, ofta egoister att dom är bäst m.m. Det finns dock dåliga ryssar också, men inte i närheten av antalet som det är svenskar. Nu spelar jag inte just counterstrike, men det gäller nog alla spel. Den enda nackdelen är att dom snackar ryska, kanske för att dom inte är så bra på engelska. Jag har inte hört en ryss kalla mig noob för att jag råkade träffa min egen spelare

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk

Finner att slaver i allmänhet brukar vara ganska trevliga i onlinespel ^^

Permalänk
Medlem

Cyka blyat spammas varenda gång jag lirar med ryssar. Vad betyder det, orkar inte Google translate skiten.

Edit: mildrat uttryck som kan uppfattas som rasistiskt
Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

Hehe jag gillar Ryssar, dom är inte så omogna och töntiga, dom är rätt direkta, egna, effektiva, har humor och ofta klarar sig själva.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

Cyka blyat spammas varenda gång jag lirar med ryssjävlar. Vad betyder det, orkar inte Google translate skiten.

Jag frågade en ryss vad cyka betydde och han sa att det var typ bitch eller liknande. blyat betyder fuck

Finns en del ord här om man vill lära sig http://forum.gamesports.net/dota/showthread.php?65037-Lessons...

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk

Själv har man nästan slutat spela MM helt eftersom det är så mycket gnäll hela tiden. Så fort man gör minsta lilla sak fel börjas det. Istället för att fokusera på deras egna spel och vad de kan göra bättre börjar de gnälla på allt och alla. Ibland hamnar man faktiskt med trevligt folk som faktiskt betér sig fast man förlorar.

Public är så mycket roligare, om man nu inte lirar med kompisarna men det kan man ju inte alltid.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

*** tråd modererad ***

Jag har ändrat rubriken och raderat ett par kommentarer med hänvisning till § 1.2:

Citat:

§ 1.2 Uttalanden som kan uppfattas som stötande eller kränkande är inte tillåtna.

Söker ni någon att spela med gör det utan att göra det till en politisk/rasistisk fråga.

/KimTjik

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Jo, jag tycker faktiskt att svenskar är skitstövlar att spela med, ofta egoister att dom är bäst m.m. Det finns dock dåliga ryssar också, men inte i närheten av antalet som det är svenskar. Nu spelar jag inte just counterstrike, men det gäller nog alla spel. Den enda nackdelen är att dom snackar ryska, kanske för att dom inte är så bra på engelska. Jag har inte hört en ryss kalla mig noob för att jag råkade träffa min egen spelare

På tal om att spela med ryssar, har du sett när Putin spelar Monopol i Partaj?

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Redblaze:

OfT
Ryssar brukar mind their own business, svennar gör det inte. Svennar gillar att teamkilla om de inte får som dem vill, skrika rasistiska/nedvärderande kommentarer så fort det går dåligt och ragequitta. Ett extra helvete om de är 4 premier och man har oturen att hamna med dem. Har vilket land som helst helre på mitt lag än svennar faktiskt.

När jag spelade Left 4 Dead med två svenskar varav en var tjej och så var det en tysk kille med. Den andra svensken som var kille sprang iväg på ett ställe samtidigt som en horde attackerade, han åkte givetvis i backen och blev förbannad på mig för att jag inte följde efter, men den svenska tjejen och tysken klagade han inte på trots att dom stod jämte mig. Han kallade mig P12:a m.m. Han försökte sedan rösta ut mig från teamet, men fick inte dom två andra spelarna med sig, så jag blev kvar i spelet

Skrivet av Theposjo:

På tal om att spela med ryssar, har du sett när Putin spelar Monopol i Partaj?

Menar du detta?

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Jag har faktist inget emot ryssar mer svenska p12 som ska skrika och säga att alla fuskar pga dom blir dödade.

Men ska dela med mig av ett lite minne jag har från Heroes of newearth tiden jag hamlade med en ryss och jag bara nej inte en ryss det här är GG tänkte jag. Han hade pickat Legionnaire och jag hade en support som heter Glacius och så var det jag och ryssen och pushade mid lane alla i andra laget var döda. Och sen återuplivas laget. och vi stog utanför deras bas och han skriker i voice chaten "FOR MOTHER RUSSIA" och använder sin portalkey och hoppar in i deras bas med deras lag och torn. Men jag backa inte jag hoppade efter med min portalkey och drog min ulti. Vi fick hela deras lag och tornet. Så dom är inte så dåliga dom kan spela.

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora