Hjälp! - Spectate MM Game, "IRL Tid"

Permalänk
Medlem

Hjälp! - Spectate MM Game, "IRL Tid"

Hej alla SweC-are!

Jag undrar om det finns något sätt att joina en server som ett "Live-Game" spelas på just nu för att spectate:a. Jag vill se allt som händer och vara på samma runda som spelarna är. Hur göra? Jag har IP:n men kommer inte in genom att skriva "Connect IP".

Tack på förhand!
Highwell

Permalänk

Klart du inte kan ^^
Alltid 1 runda delay på MM's.

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Highwell:

Hej alla SweC-are!

Jag undrar om det finns något sätt att joina en server som ett "Live-Game" spelas på just nu för att spectate:a. Jag vill se allt som händer och vara på samma runda som spelarna är. Hur göra? Jag har IP:n men kommer inte in genom att skriva "Connect IP".

Tack på förhand!
Highwell

Finns ju en anledning varför man inte kan se realtid, just för att man inte ska kunna fuska.

Visa signatur

DATOR | Chassi: H440 | Moderkort: HERO VII | Processor: 4790k | Kylning: H100i | SSD: Samsung 850 Pro 128+256Gb | HDD: WD Black 3TB | Grafikkort: 970 MSI Gaming SLI | RAM: 16Gb HyperX Fury 1600MHz | Nätagg: EVGA Supernova G2 1000W |
KRINGUTRUSTNING | Skärm: ROG Swift PG278Q | Mus: Func MS-3² | Tangentbord: MadCatz S.T.R.I.K.E 7 | Headset: O2+ODAC - HD650 | Mikrofon: Blue Spark Digital |