HJÄLP får inget ljud från tab till tv !

Permalänk
Medlem

HJÄLP får inget ljud från tab till tv !

Jag har en galaxy tab som jag kör med en hdmi kabel.
till min LG tv fungerar allt utan problem , ljud och bild.
när jag skall koppla den till min andra tv , Philips smart tv, går det bara att överföra bilden och ljudet fungerar inte alls.
Har letat i massa forum och försökt koppla om , starta om och mixar o trixat men jag får fan inte det att fungera asså !
Förstår inte varför det går till den ena tv men inte den andra och hoppas någon där ute kan hjälpa mig

Permalänk
Medlem

du kopplar väl med hdmi kabel? konstigt då bild och ljud går i samma ju, vad är det för skit phillips är för nåt, låter som tvn som inte riktigt vill överföra signalen från plattan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

du kopplar väl med hdmi kabel? konstigt då bild och ljud går i samma ju, vad är det för skit phillips är för nåt, låter som tvn som inte riktigt vill överföra signalen från plattan.

Ja jag menar ju det !
Fattar inte vad som är problemet , jag kan dock koppla in min s5a o titta med ljud o bild men kvalitén e ju kass haha...
tvn e nyare än min LG men e kanske det som är problemet...

Permalänk
Medlem

eh va menar du med kass bild med s5? har den själv och upplever inte nåt konstigt då jag kopplar den till tvn eller min surfplatta... s5 har ju hög upplösning på skärmen..