surfplatta för två 3,5 åringar

Permalänk
Medlem

surfplatta för två 3,5 åringar

Hej!

Nu har vår IPAD:s gått sönder. Barnen behöver nya plattor. De spelar spel, ser på PLEX, netflix, barnkanalen mm. Ska vi köpa något från aliexpress eller något från netonnet? Har tidigare köpt begagnade IPAD:s men vill hellre gå på nytt.

/Hans

Permalänk
Avstängd

Kurio går ju att få billigt nu. Tåliga. Min 2,5 åring har en. Annars tror jag på valfri billig (1000~) med ett läderfodral till.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Köp begagnat om du inte har bra försäkring eller gott om pengar. Det kommer bara vara en tids fråga tills de tappar dem...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem

Ipad Mini samt http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1677882. så blir ipaden nästintill oförstörbar. Mina tvillingar på 5år fick en när dom var 3 år som dom delar på. dom har tappat den från sin våningssäng osv. flera gånger på höjder 1-2m utan problem. Ipaden blir ju inte lika smidigt med skalet på men det tål vad som helst nästan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hane73:

Hej!

Nu har vår IPAD:s gått sönder. Barnen behöver nya plattor. De spelar spel, ser på PLEX, netflix, barnkanalen mm. Ska vi köpa något från aliexpress eller något från netonnet? Har tidigare köpt begagnade IPAD:s men vill hellre gå på nytt.

/Hans

http://www.netonnet.se/art/dator/surfplattor/android/7-9a4tum...

Köpte denna till min femåring, förvånansvärt bra. Snabb, snygg skärm, verkar rätt tålig. Vet inte vad fodral till den kostar dock.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."