Rösta fram t-shirt till communityt!
Permalänk
Avstängd

Fel varor hos inet.

Hej.
Jag hade i juni lagt en beställning på flera varor. Bland annat en blueray brännare av modell: Samsung SH-B123L.
Denna vara fick jag inte i paketet, utan jag fick en Freecom brännare.

Är det ofta som sådana här förväxlingar sker hos Inet?

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Detta är väl ändå en fråga som du ska ställa i inet-tråden?

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Solaris:

Detta är väl ändå en fråga som du ska ställa i inet-tråden?

Du får gärna länka till Inets tråd. Jag har inte hittat den.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av michael123:

Du får gärna länka till Inets tråd. Jag har inte hittat den.

http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/8...

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Testpilot

Ännu snabbare svar får du om du ringer, det är väl det första man borde göra i ett sånt här fall?

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Det låter mer som om dom inte hade Samsungen på lager och skickade en likvärdig vara.
Det är en Blu-ray läsare och DVD/CD-brännare, så folk inte blir förvirrade, och jag antar att Freecom saken är likadan.
Och om man tittar på priset så känns det som om det inte spelar något roll vilken vara man får bara det inte är en no-name (Freecom är det inget fel med alls)

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D Kylare: Noctua NH-D14 Modermodem: ASUS TUF Gaming B650M-Plus RAM: Kingston Fury Beast 6000MHz 64GB GPU: PowerColor Radeon RX 6900 XT 16GB Red Devil Ultimate Chassi: Fractal Design Define Mini C PSU: Corsair RM750x SSD: Kingston KC3000 2TB NVMe Skärm: Samsung 49" Odyssey G9 240 Hz Tgb: Keychron Q6 Brown Mus: Logitech MX Master III Högtalare: Audio Pro Addon T14 OS: MS Windows 11 Pro ISP: Bahnhof 500/500Mbit Tillbehör: Staropramen & Noblechairs Hero

Permalänk
Medlem

Ring och prata med dom. Dom är så trevliga så och kan säkert hjälpa dig utan problem

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem

Hände mig med då hårddisken jag beställt inte låg med i paketet fast den stod med på följesedeln.

Svaret jag fick från supporten var

"Hejsan,
Vänligen gör en felanmälan på www.inet.se under fliken support. Följ där efter anvisningarna på vår hemsida
Våra tekniker kommer att kolla på detta ärende inom kort."

Visa signatur

Abashed the devil stood and felt how awful goodness is.

Permalänk
Avstängd

Jag har nu gjort en returanmälan på hemsidan, lite väntetid kvar bara.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Normalt sett ska de kontakta kunden innan sådana här byten sker. Det här de iaf sagt i inet-tråden.