Sidan 2 av 2 1 2

Verktyg Visningsval
2012-05-03, 22:43   #31

ODDNAME

Medlem

ODDNAMEs avatar

Plats: Hörby

Registrerad: mar 2004

Bedriver man verksamhet har man en skyldighet gentemot sina kunder ju, klart man förväntar sig svar och klart att man ska ha produkten eller pengarna tillbaka.

Beroende på hur du betalat, anmäl det så du får pengarna tillbaka och maila att du faktiskt kan ge tillbaka pengarna sen om får hela produkten, då han faktiskt kan ha riktiga problem och inte är en idiot bara
2012-05-04, 00:08   #32

chrono

Medlem

chronos avatar

Registrerad: jul 2001

Citat:
Ursprungligen inskrivet av ODDNAME Visa inlägg
Bedriver man verksamhet har man en skyldighet gentemot sina kunder ju, klart man förväntar sig svar och klart att man ska ha produkten eller pengarna tillbaka.

Beroende på hur du betalat, anmäl det så du får pengarna tillbaka och maila att du faktiskt kan ge tillbaka pengarna sen om får hela produkten, då han faktiskt kan ha riktiga problem och inte är en idiot bara

Tack för förslaget.. men jag kollade upp det, och paypal kan bara ge tillbaks pengarna om ärendet anmäls inom 45 dagar
chrono är inte uppkopplad
2012-05-04, 02:15   #33

Az1337

Avstängd

Az1337s avatar

Registrerad: mar 2005

Jag skulle ringa och hota dem med laga hot så att säga, fattar inte hur man kan dryga sig om man har en sådan vermsamhet. Ett avtal är ett avtal, antingen muntligt eller via email.
Az1337 är inte uppkopplad
2012-05-04, 10:16   #34

ODDNAME

Medlem

ODDNAMEs avatar

Plats: Hörby

Registrerad: mar 2004

Citat:
Ursprungligen inskrivet av chrono Visa inlägg
Tack för förslaget.. men jag kollade upp det, och paypal kan bara ge tillbaks pengarna om ärendet anmäls inom 45 dagar
Betalat med kort via paypal? Kör det den vägen då.
ODDNAME är uppkopplad nu
2012-05-05, 16:17   #35

cracko

Medlem

Plats: stockholm

Registrerad: jul 2008

Benägen att tro att strulet ligger på TS sida. Kan inte hitta telefonnummer själv, kan inte hitta teletaxan själv, kan inte maila själv osv. Antagligen för strulig att ha och göra med så företaget tröttnat. Företaget känns ju ganska stabilt och välrenommerat så därför känns det rimligt.

Företag får allt för ofta oförtjänt skit för att kunder strular och inte fattar hur garanti och annat fungerar.

Senast redigerad av cracko 2012-05-05 klockan 17:50.
cracko är uppkopplad nu
2012-05-05, 18:13   #36

chrono

Medlem

chronos avatar

Registrerad: jul 2001

Citat:
Ursprungligen inskrivet av cracko Visa inlägg
Benägen att tro att strulet ligger på TS sida. Kan inte hitta telefonnummer själv, kan inte hitta teletaxan själv, kan inte maila själv osv. Antagligen för strulig att ha och göra med så företaget tröttnat. Företaget känns ju ganska stabilt och välrenommerat så därför känns det rimligt.

Företag får allt för ofta oförtjänt skit för att kunder strular och inte fattar hur garanti och annat fungerar.
jag hoppas du fick betalt för att skriva det där och om du inte fick det får du min sympati åtminstone

i vilket fall ska jag antingen beskriva exakt vad som hände på nåra engelska forum, Thomas Haxley kanske kommer på bättre tankar. eller så hör jag av mig till VISA med hopp om att få tillbaks pengarna.

slutligen skulle jag vilja avråda andra sweclockare att ha affärer med Chilled PC UK eller Thomas Haxley. även om just du inte bryr dig om vad som hänt mig kanske det är DU nästa gång

ska gå tillbaks till sängen och sova bort infektionen jag drog på mig över valborg nu :s
chrono är inte uppkopplad
2012-05-05, 19:26   #37

spXq

Medlem

Registrerad: okt 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av chrono Visa inlägg
slutligen skulle jag vilja avråda andra sweclockare att ha affärer med Chilled PC UK eller Thomas Haxley. även om just du inte bryr dig om vad som hänt mig kanske det är DU nästa gång
Tips: betala med kreditkort. Då kan man kräva pengarna tillbaka från kreditkortsbolaget.
spXq är inte uppkopplad
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker