Datorbatteributiken. Har någon köpt från dom?

Permalänk
Medlem

Datorbatteributiken. Har någon köpt från dom?

Köpte ett HP batteri från dom måndag klockan 13:00.
Kollade efter hur lång frakttiden är och jag såg att den var 1-3 dagar.
Skickade också mail och dom så också 1-3 dagar.
Efter 5 dagar så här jag inte fått nåt försändelsebrev/avi eller nåt, så undrar om nån har haft lite problem med dom?

www.datorbatteributiken.se

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk

Det ska nog inte vara några problem, dom har registrerat organisationsnummer sedan länge: http://www.allabolag.se/5566152509/Accessory_Line_Internation...

Är själv egen företagare och gissar på att dom skickar iväg paketet med MyPack eller Postens Varubrev som ska ta 1-3 arbetsdagar (tänk på att det är röda dagar nu), men trots om man lämnar in paketet/brevet samma dag som beställning så händer det att Posten "gör bort sig", och det tar en/två extra dagar Är det ett större paket som inte får plats i brevlådan brukar det ta en extra dag för aviseringen att komma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robin_Viktorsson:

Det ska nog inte vara några problem, dom har registrerat organisationsnummer sedan länge: http://www.allabolag.se/5566152509/Accessory_Line_Internation...

Är själv egen företagare och gissar på att dom skickar iväg paketet med MyPack eller Postens Varubrev som ska ta 1-3 arbetsdagar (tänk på att det är röda dagar nu), men trots om man lämnar in paketet/brevet samma dag som beställning så händer det att Posten "gör bort sig", och det tar en/två extra dagar Är det ett större paket som inte får plats i brevlådan brukar det ta en extra dag för aviseringen att komma.

Ok, tack

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk

Lugn, det kommer.
Länge sen jag beställde men det kom efter en vecka.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem

Det kan ju vara så att du beställde i måndags, det packades och så. Men kom inte iväg med posten förrens på Tisdagen.

Sedan går det iväg. Och det dök upp massa halvdagar och röda dagar. Så tisdag/onsdag borde du väl ha ditt paket.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Postnord

Hej!

Om du har kollinummer på det paket du väntar på men du får ingen mer information på posten.se än "elektronisk förhandsinformation mottagen" råder jag dig att ta kontakt med avsändaren som skickat paketet, oftast betyder den informationen att paketet inte har lämnats över till oss på Posten ännu. Har du inget kollinummer på försändelsen du väntar på råder jag dig att ta kontakt med avsändaren och fråga dem vilken tjänst din försändelse är skickad med och om det finns ett kollinummer.
Om du har ytterligare frågor är du välkommen att ta kontakt med oss på antingen telefon 0771-33 33 10 knappval 2, vi svarar, mån- fre kl 8-18, eller e-post kundservice.se@postnord.com.

Med vänlig hälsning
Erika Posten kundservice