Nytt i forumet
Senaste privatannonserna
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes
| 2006-06-16, 16:10 | #6 |
AirwolfHedersmedlem Plats: Diktaturstaten Registrerad: mar 2003 |
Forumregler || Fri frakt tråden || Prisjämförelse DVD+R || Recension Iaudio X5 || Hosting siter | Gratisprogram Recension: CRT vs TFT LG L227WTP (från en avdankad hardcore gamers synvinkel) Såhär gick det till: Lasik operation av synfel || www.FreeRice.com || Överger skeppet |
|
|
| 2006-06-16, 19:19 | #7 |
Random-personMedlem Plats: Stockholm Registrerad: jul 2005 |
Det Airwolf försöker säga är följande:
"fel skrivningpå nät butik" är ett bevis för att man egentligen inte borde få säga något, och därmed inte heller anklaga någon annan. Själv anser jag dock att den idén är något fel, om alla är dåliga på språket och ingen påpekar det för varandra så kommer man att fortsätta att vara dålig på språket - och det är verkligen inte bra. Däremot så gäller det nog Airwolf, då han kastar glas i ett stenhus (... ^^). Hans signatur länkar till "Fri frakt tråden". Dessutom så särskriver han i den tråden också: Hembio prylar Mp3 spelare Jag ber därför dig, Airwolf, att du korrekterar särskrivningarna, då det gör det avsevärt mycket lättare att läsa. Tack.
| 2006-06-16, 19:52 | #8 |
AirwolfHedersmedlem Plats: Diktaturstaten Registrerad: mar 2003 |
OFFTOPIC: Sen när anklagade jag någon för särskrivning? Dessa 05
r O_o
Forumregler || Fri frakt tråden || Prisjämförelse DVD+R || Recension Iaudio X5 || Hosting siter | Gratisprogram Recension: CRT vs TFT LG L227WTP (från en avdankad hardcore gamers synvinkel) Såhär gick det till: Lasik operation av synfel || www.FreeRice.com || Överger skeppet |
|
|
| 2006-06-16, 20:37 | #9 |
boggMedlem Plats: Bollnäs Registrerad: maj 2002 |
Citat:
Varken Airwolf eller Ganescha är "seriösa nätbutiker", som du så fint bortförklarande dina egna felskrivningar med i en annan tråd. Förstår inte vad du är ute efter, rädda världen från särskrivningar? Isåfall tycker jag att du ska ta det någon annanstans där folk inte irriterar sig på dig. |
|
|
Redaktionens senaste nyhetsrubriker
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes