Webhallens affär i Sundbyberg, svar innan kl 12 imorgon!

Permalänk
Medlem

Webhallens affär i Sundbyberg, svar innan kl 12 imorgon!

Hej, hade tänkt dra en sväng till Webhallen i Sundbyberg då varan jag vill ha finns där. Det jag undrar är ifall man måste ha beställt varan innan på internet för att få köpa något där? Jag hörde det men är osäker ifall det stämmer.

Vill ha svar innan 12 imorgon för det är då jag sticker, tack på förhand.

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Nej, det måste man inte, fast du kan ju råka ut för att varan blir såld eller att det är längre/lång kö för att få handla direkt istf att hämta. Det är ju samma sak som butiken på Sveavägen så det är inget nytt under solen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ztenlund:

Nej, det måste man inte, fast du kan ju råka ut för att varan blir såld eller att det är längre/lång kö för att få handla direkt istf att hämta. Det är ju samma sak som butiken på Sveavägen så det är inget nytt under solen.

Pheew, bra. Ska nämligen köpa ett headset, och det fanns 3 st på sveavägen på eftermiddagen och nu finns det bara 1 så risken är att den inte finns när jag kommer dit.

Sundbyberg har enligt sidan runt 50 stycken, kan det stämma?

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

kan nog stämma då jag fattat de som att de är deras större lager

Permalänk
Medlem

När Webhallen växte ur sitt gamla lager så skaffade de nuvarande lokal i Sundbyberg. Händelsevis inredde de en butik där också, det bästa de nånsin gjort enligt mig.

Själv handlar jag nästan bara därifrån då lokalen i egenskap av huvudlager har fler saker inne, sedan är butiken mycket lugnare, ljusare och luftigare.

I övrigt är butikens funktionalitet identisk med den på Sveavägen.

Visa signatur

Dator: C=64 med bandare och diskdrive.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aake:

När Webhallen växte ur sitt gamla lager så skaffade de nuvarande lokal i Sundbyberg. Händelsevis inredde de en butik där också, det bästa de nånsin gjort enligt mig.

Själv handlar jag nästan bara därifrån då lokalen i egenskap av huvudlager har fler saker inne, sedan är butiken mycket lugnare, ljusare och luftigare.

I övrigt är butikens funktionalitet identisk med den på Sveavägen.

Okej, riktigt trevligt!
Blir att sticka dit imorgon då

Tack för svaren.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annars är det ju som sagt bara att beställa det på nätet, välja betala i butik och hämta i butik.
Då har du det undanlagt åt dig själv, det går snabbare att hämta ut paketet (beställda varors kassor går snabbare) och du får poäng på ditt webhallenkonto.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Sundbyberg alla dagar i veckan, var i båda och denna var att föredra.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Deras parkering är lite dryg dock!

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.