Nytt i forumet
Senaste privatannonserna
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes
| 2012-07-14, 20:10 | #1 |
Maccan4Medlem Plats: Motala Registrerad: feb 2011 |
Får bara upp till 3840x1024. Hjälp..
Halloj där ute i stugorna..
Nu är det så att jag har fått tag på två extra skärmar och jag blev ju såklart sugen på att testa nvidia surround.. Så ja kopplade ihop alla tre med 2 dvi samt 1 hdmi.. och det funkade utmärkt. Satte upp surround funktionen och blev otroligt glad :3 Men sedan kom ju ett problem.. Jag kan bara få upp till 3840x1024.? Skärmarna jag har är 2 Syncmaster T220 1680x1050 Och den mellersta är en Syncmaster P2450 1920x1080 Om det är skärmarna eler drivrutinerna som spökar är inget jag vet.. Uppskattar ifall någon skulle kunna ge lite tips så att man kan testa med lite högree upplösning. Grafikortet är ett Asus gtx 670 DirectCUII |
|
|
| 2012-07-23, 03:20 | #2 |
LannovarForumledare Registrerad: jun 2005 |
Citat:
Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret. Huvudadmin för Sweclockers Mumble & Spelservrar | Medlem i Skyttegrav.se Nyheter: Missa inte vårt nya forum för Spelevenemang och kontakt mellan spelare!
|
|
|
| 2012-07-23, 12:56 | #6 |
LannovarForumledare Registrerad: jun 2005 |
Citat:
Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret. Huvudadmin för Sweclockers Mumble & Spelservrar | Medlem i Skyttegrav.se Nyheter: Missa inte vårt nya forum för Spelevenemang och kontakt mellan spelare!
|
|
|
Redaktionens senaste nyhetsrubriker
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes