Citat:
Ursprungligen inskrivet av
TiasE
Är väl bara å kolla innehållet i CE boxen och avgöra om det är värt det för dig?
Personligen så har jag aldrig köpt en CE box och lär aldrig göra det, har varit ett stort fan av Diablo serien sen natten då Webhallen hade releaseparty av Diablo 1 för en väldans massa år sedan =)
Kommer själv att endast köpa digital download så jag slipper få hem en box mm.
Webhallen grundades 1999, Diablo kom 1997 och var mig veterligen inte så hajpat runt release. Diablo II däremot sommaren 2000 var det flertalet butiker som hade midnight releasparty
Ontopic;
Ingame är det väll knappt något till Diablo 3? Var väll någon bonus-pet till WoW eller liknande. Annars är det skallen med USB som är grejen för mig. Samt att ha CE. Gammalt Diablofan sedan ca 1998.
Sedan gillar jag CE boxar, det är få spel jag köper boxar av (kör en hel del F2P och äldre spel) och de boxar jag köper är oftast värda för mig att köra CE på. Tex så hade jag WoW vanilla och TBC i CE (sedan lade jag ner). Warhammer Online var en CE med (spelet blev sådär men är en gammal WH fan så det fick bli ändå).
Smaksak, men för rent ingame värde skulle jag inte säga att det är värt.