Citat:
Ursprungligen inskrivet av
D0GG3qL
Om det är så och inte komplett kan fixa det MED posten så att vi får våra leveranser till release-date så håller ju inte deras Pre-order system tycker jag efter som man vill ju spela när det kommer ut/öppnar servrarna.
Sen att det inte släpper det före Blizzards regler förstår jag med, men det kan ju va så att de skickats ut redan och komplett inte vill uppdatera leverans statusen för än det vet att allt är som det ska med posten och deras struliga leveranser.
Posten är det värsta problemet. Själv har jag fått hämta ut paket på flera olika ställen bara för att dom skickar det åt h*lvette fel och ibland får man en påminnelse (utan att ha fått den första lappen/sms) samma dag som det sista uthämtningsdatumet är.
J*vla arslen säger jag bara!
Blir att beställa med DHL eller typ Bring nästa gång även om det kostar mig 200-400 kr EXTRA
Haha, det hade varit rätt kul om Komplett skickar ut spelen i smyg.

Dom verkar ju faktiskt väldigt hemlighetsfulla angående D3 och leveranstider.
Posten kan verkligen strula till det ibland, men man får bara hoppas på det bästa helt enkelt!
Hur som helst så räknar jag med taskiga servrar det första dygnet, så det gör mig inte så jäkla mycket om jag inte får mitt spel på releasedagen.