Sidan 15 av 16 « Första 5121314 15 16

Verktyg Visningsval
2012-05-01, 10:55   #421

13ers3rk

Medlem

13ers3rks avatar

Plats: Västerås

Registrerad: jan 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Azoicer Visa inlägg
Precis som D2 så långt.
Seriöst. Detta argument är så dåligt.
Han får väll ta det den manliga vägen, 4 pers.. alla nakna utan något gear alls + HC, då kommer han inte tycka att det är så jäkla lätt längre
13ers3rk är inte uppkopplad
2012-05-01, 11:05   #422

mmedc

Medlem

Plats: Eskilstuna

Registrerad: apr 2010

Har spelat betan och kommer köpa Diablo 3. Dock känner jag mig mer intresserad av Torchlight 2.
Jag är tveksam till om jag kommer att nöta Diablo 3 som jag har gjort (och gör) med ett gäng andra spel inom H&S/ARPG.
Kan inte förklara varför jag känner så.
Och då ska folk veta att jag nöter Dungeon Hunter Alliance på Vita:n. (Dock inget jag rekommenderar om
man inte hittar det billigt. Ingen människa ska betala fullpris till Ubisoft för detta spel! Skandal!).
Det vill säga att jag inte är kräsen när det kommer till H&S.
mmedc är inte uppkopplad
2012-05-05, 15:01   #423

iMatter

Medlem

iMatters avatar

Plats: Nowhere

Registrerad: sep 2011

Spelet ser ut som det är gjort för att mera tilltala asiater och wow-folk, än gammalt D2-folk. D3 känns mera som 90% nått wowaktigt och 10% Dibble, namn, lite items och så. Wizarden ser ut som en asiatisk tjackhora och babben som ett anaboloffer. Witch doctor verkar har fått animationerna från trollen i WOW, skäms. Usch kommer inte att spela den här dyngan i 1 min ens. Lika lite som SWTOR-hypen, som visade sig vara skräp.

En polare sa just att "det är animationerna som ser så j*kla direktimporterade ut från WoW".

Skämtsamt, men tyvärr är det så.

Senast redigerad av iMatter 2012-05-05 klockan 15:25. Anledning: Skit i det du så lever du längre!!!
iMatter är inte uppkopplad
2012-05-05, 15:05   #424

fue

Medlem

Plats: Örebro

Registrerad: mar 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av iMatter Visa inlägg
Spelet ser ut som det är gjort för att mera tilltala asiater och wow-folk, än gammalt D2-folk. D3 känns mera som 90% nått wowaktigt och 10% Dibble, namn, lite items och så. Wizarden ser ut som en asiatisk tjackhora och babben som ett anaboloffer. Witch doctor verkar har fått animationerna från trollen i WOW, skäms. Usch kommer inte att spela den här dyngan i 1 min ens. Lika lite som SWTOR-hypen, som visade sig vara skräp.
Okej, lika bra att du inte spelar det då, hej då.
CPU » Intel Core i5 3570K @ 3.40GHz RAM » Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 16GB MOBO » ASUS P8Z77-V PRO GPU » Gigabyte GeForce GTX 670 OC 2GB CASE » Fractal Design Define R2 Black Pearl HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » Chieftec Super Series 650W PSU
fue är inte uppkopplad
2012-05-05, 15:17   #425

Solaris

Medlem

Solariss avatar

Plats: Lund

Registrerad: maj 2009

Helhetsintrycket var väl så där, 12 år senare, Titan Quest, Torchlight m.fl. och ett par HSRPGs (Path of Exile, Grim Dawn och Torchlight 2) på väg, så har jag svårt att se vad egentligen Diablo 3 kan bidra med då genren verkar snarare ha sprungit förbi Blizzard.

Men kanske kul att lira om man har polare och man kör på hardcore eller inferno men för min egen del så tror jag att bl.a. att Torchlight 2 är helt enkelt ett bättre spel.
2012-05-05, 15:29   #426

iMatter

Medlem

iMatters avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av fue Visa inlägg
Okej, lika bra att du inte spelar det då, hej då.
Jaha, det är fanboiuttryck no 1 "Don't let the door hit you on the way out" alltså. Avgudar du Apple också?

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Solaris Visa inlägg
Helhetsintrycket var väl så där, 12 år senare, Titan Quest, Torchlight m.fl. och ett par HSRPGs (Path of Exile, Grim Dawn och Torchlight 2) på väg, så har jag svårt att se vad egentligen Diablo 3 kan bidra med då genren verkar snarare ha sprungit förbi Blizzard.

Men kanske kul att lira om man har polare och man kör på hardcore eller inferno men för min egen del så tror jag att bl.a. att Torchlight 2 är helt enkelt ett bättre spel.
Håller med dig till 100% om att 12 år senare borde det ha varit bättre än en nerdummat skitspel för kids. Men dom måste väl behålla wow-kidsen, helt enklet.
2012-05-05, 19:23   #427

DaveAzoicer

Medlem

DaveAzoicers avatar

Plats: 127.0.0.1

Registrerad: sep 2008

Håll dina dåliga insults till dig själv.
Som erfaren Diablo spelare så tar jag illa upp bara för att någon elitisk D2 tönt kommer här och snackar skit.

D3 har kvar mycket som D2 saknade. Nämligen känslan som man fick i D1. + äntligen inget skit kasst system för skills och attirbutes.

Så ta din Wow-hate och lämna tråden istället.
Laptop: Asus G55
Konsoler: NES, SNES, N64, GameCube, Wii, Playstation + Diverse Tillbehör
DaveAzoicer är inte uppkopplad
2012-05-06, 07:17   #428

Azodan

Medlem

Registrerad: nov 2004

Citat:

Torchlight är ett skitspel och Torchlight 2 kommer inte vara bättre än Diablo 3 på något, kom ihåg vars du hörde det först

Path of Exile är lite roligt men det är bara för att Diablo 3 inte har släppts än.

Skickades från m.sweclockers.com
Azodan är uppkopplad nu
2012-05-06, 07:37   #429

subruz

Medlem

Plats: Malmø

Registrerad: maj 2003

Citat:
Håll dina dåliga insults till dig själv.
Som erfaren Diablo spelare så tar jag illa upp bara för att någon elitisk D2 tönt kommer här och snackar skit.

D3 har kvar mycket som D2 saknade. Nämligen känslan som man fick i D1. + äntligen inget skit kasst system för skills och attirbutes.

Så ta din Wow-hate och lämna tråden istället.
Hur resonerar du här egentligen? På vilket sätt är DIII mer likt DI än DII? Känslan? Du menar att snigla runt i 1km/h, spamma mana pots tills fingrarna blödde i en gotisk miljö med den typiska diablo musiken?

- Musiken finns inte kvar längre.
- Gotiska konsten är till synes helt borta ur D3, det bidde Scarlet Monastery istället.
- Färgpaletten är inte den samma.
- Pots spammas inte längre, ej heller abilities på samma sätt, dvs spelkänslan är radikalt annorlunda.
- Till och med loren har ändrats, dark wanderer är nu mera leoric's andra son, summonern är sorcerern och blood raven är roguen.

Dessutom kan man inte kritisera den begränsade valfriheten med attribute systemet i DII (för viss valfrihet fanns det, trots DIII-fanboys' propaganda) när alternativet i DIII är inga valbara attributes alls (och nej, attributes på gear ersätter inte det, då gear i D2 också hade attributes).

Vad gäller skills ser jag DIII systemet som minst lika begränsande, däremot får man lite mer omväxling när man levlar upp. Sedan är det ju lite kul att knackar på systemet i DII när Diablo hade ett bra mycket segare lösning.

DIII blir nog mer skog men inte ska vi lura oss själva att det är ett kall tillbaka till Diablo I-eran. Det är verkligen Diablo: The WoW experience.
Intel Core i5-750, Asus Maximus III Formula, Asus CUII GTX 570, Corsair 4GB Dominator GT, Corsair 620w HX, Corsair H50 Hydro, Intel X25-M 80GB, Samsung F3 Spinpoint 500GB, Silverstone Fortress (FT01B-W).
subruz är inte uppkopplad
2012-05-06, 09:23   #430

Zcorc

Medlem

Zcorcs avatar

Registrerad: nov 2007

Man kan säga vad man vill om D3 men man är ju riktigt verklighets frånvarande om man hävdar att det är en kopia av Wow. Jag ser inte en jävla likhet mellan spelen.

[Thermaltake Level 10 GT] [XFX PSU Core Edition 850W 80+ Bronze] [Asus P8P67 PRO B3] [Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz] [Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC SLI@875core] [Corsair XMS3 Vengeance 2x4 GB] [Corsair H80 PnP 2xScythe GT 1850 RPM] [Corsair Force 3 120gb]
Zcorc är inte uppkopplad
2012-05-06, 09:51   #431

DaveAzoicer

Medlem

DaveAzoicers avatar

Folk som bara vill ha samma exakta spel gör mig ledsen. Synd att de inte kan ta sig ut ur den toaletten.

+1 Zcorc.
2012-05-06, 10:24   #432

ingulf

Medlem

Registrerad: feb 2004

Jag tycker det är svårt att sätta fingret på vad som är så speciellt med spelet. Kanske är det stämningen, kanske känslan av att leta bättre items, kanske är det den sociala biten som alla blizzard spel är helt överlägna på. Då menar jag inte interface och så, utan att ALLA spelar det . Diablo kommer bli en reunion av gamingpolare från alla möjliga spel. Och betan gav en liten tease på det, och jag älskade det .
ingulf är inte uppkopplad
2012-05-06, 11:39   #433

sh4dy_05

Medlem

sh4dy_05s avatar

Plats: Enköping

Registrerad: dec 2008

Asså det är härligt att se hur många som sitter och säger med "vetande" att DIII kommer bli helt värdelöst efter att de endast tagit sig an typ 1% utav den färdiga produkten. Denna tråden handlar inte om speculationer, utan folk som tror dom redan vet, va inte så trångsynta, vänta tills spelet släpps och sen kan ni skriva det är en wow-klon eller whatever, just nu har ni somsakt spelat om ens 1% utav det totala innehållet så att dömma det just nu är ju bara sorgligt.

Och som Aziocer påpekar ovan, hur värt är det om de släpper ett DII igen, är det inte bättre ni bara installerar DII och spela det då. Om de inte ändrar något så blir det ju samma sak som på COD.
2an har gett många sköna timmar, jag har plockatupp det igen och det är riktigt kul, men det gör mig verkligen inte mindre sugen på att spela DIII när det väl släpps.

Själv såg jag betan mest som att provapå de olika klasserna och få en smak på vilken man tänker börja spela, så man slipper sitta och levlaupp alla tilll 15 sen innan man kan välja.
2012-05-06, 14:02   #434

subruz

Medlem

Plats: Malmø

Registrerad: maj 2003

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Zcorc Visa inlägg
Man kan säga vad man vill om D3 men man är ju riktigt verklighets frånvarande om man hävdar att det är en kopia av Wow. Jag ser inte en jävla likhet mellan spelen.

- Samma kartsystem som WoW (minimap + en instance/world map som man inte kan styra karaktären från)
- level 60 max level
- rage/fury istället för mana för barbarian
- cooldown abilities
- action bar
- inga utsättningsbara attributes
- en färgpalett och art style (inklusive skill icons etc) som går mot WoW's
- Arena
- Auction House
- Ingen XP loss vid deaths

Diablo III blir som sagt säkert jättekul men jag undrar vem som saknar verklighetsförankring när du inte ser någon likhet mellan WoW och DIII.
Intel Core i5-750, Asus Maximus III Formula, Asus CUII GTX 570, Corsair 4GB Dominator GT, Corsair 620w HX, Corsair H50 Hydro, Intel X25-M 80GB, Samsung F3 Spinpoint 500GB, Silverstone Fortress (FT01B-W).
subruz är inte uppkopplad
2012-05-06, 14:23   #435

iMatter

Medlem

iMatters avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av subruz Visa inlägg
- Samma kartsystem som WoW (minimap + en instance/world map som man inte kan styra karaktären från)
- level 60 max level
- cooldown abilities
- action bar
- Arena
- Auction House

Diablo III blir som sagt säkert jättekul men jag undrar vem som saknar verklighetsförankring när du inte ser någon likhet mellan WoW och DIII.
<3 LOL, helt rätt.

- Animationerna tagna direkt från WoW. (en del iaf vad jag har hört)

Citerat från en polare:
Citat:
var en på mmorpg.com som hade postat en lite review. han bifogade en bild från D2 och en från D3. fanns ju inga likheter nånstans. inte samma art style, ljus, färger eller nånting. såg ut att kunna vara vilket spel som helst utom diablo.

Senast redigerad av iMatter 2012-05-06 klockan 14:30.
2012-05-06, 15:05   #436

Derox

Medlem

Registrerad: okt 2004

Citat:

En polare sa just att "det är animationerna som ser så j*kla direktimporterade ut från WoW".

Skämtsamt, men tyvärr är det så.
Tycker det känns mer som Diablo 1 faktiskt, tycker inte Diablo 2 hade lika bra stämning som 1an. Och 1an är ju det som är originalet inom Diablo. Fast med tanke på hur du skriver till folk verkar du inte ens varit född när Diablo 1 kom ut.
2012-05-06, 15:22   #437

keychain

Avstängd

keychains avatar

Registrerad: feb 2010

Citat:
+1 <3 LOL, helt rätt.

- Animationerna tagna direkt från WoW. (en del iaf vad jag har hört)

Citerat från en polare:
Varför är det så viktigt för dig att Diablo 3 floppar?

Varning.. Det blev mycket text här nedan av någon anledning.. man skulle nästan kunna tro att jag är uttråkad i väntan på Diablo 3. Men texten är inget vidare intressant, så läs på egen risk.

Jag spelade aldrig Diablo 2 -- förutom en kort kampanj efter att blivit manade av polare att testa det för ca 1 år sedan -- så jag förstår ändå skillnaden mellan de två spelen lika väl som någon annan. Spelade även Diablo 3 på open beta-helgen så där vet jag också vad jag pratar om. Dessutom så har jag inte någon Diablo 2 nostalgi heller, vilket jag tror är bra för att ha en objektiv syn på Diablo 3.

Har även spelat WoW ett par år (för ett par år sedan), så jag kan se likheterna och skillnaderna där med.. men vad jag inte fattar är varför måste folk tro att likheter med WoW är automatiskt något dåligt?

Så jag känner såhär:

Tråkigt att de tagit bort så mycket valmöjligheter (Känns kanske lite för linjärt? Det enda man kommer kunna modifiera sin karaktär med är gear, men det kanske räcker? Finns otroligt mycket gear och mycket kommer vara extremt svårt att hitta.. t.ex hela sets som bara finns vid de senare acts av Inferno. Utöver det så finns gems och dyes för att unikifiera sina karaktärer.)

Sedan vem vet, kanske det är jättekul att kunna variera sina spells och försöka hitta den "perfekta" builden (mycket mer så än i Diablo 2; bara kolla up vad ideal-builden är och sedan kopiera den så noggrant som möjligt) Jag tror knappast att någon som ger diablo 3 en ärlig chans kommer tappa intresse för att det inte finns tillräckligt mycket valmöjligheter till sin karaktär.

* Stilrent. Jämför med samtida spel som Torchlight 2, Path of Exile och så vidare, så måste man nog vara synskadad om man inte tycker Diablo 3 är vackert (Vackrast? Subjektivt.) Visst har det vissa influenser av WoW, men inget man tänker på om man inte är en anti-wow-fanboy som baserar hela sitt liv på att undvika allt som har någon liknelse eller koppling till WoW. Sedan är det väl inte så konstigt att det inte är speciellt likt Diablo 2, när det var 15 år sedan det kom och i stort sätt ingen som jobbade på Diablo 2 är ens kvar på Blizzard? (source?)

* "replayability & general gameplay": Det har ingen sett något av än, men jag tror att spela inferno med vänner och försöka döda svåra bossar kan vara väldigt roligt. Om arena vet man inte heller, men jag tror det har lite potential i alla fall - ser ingen anledning att räkna bort det.

In conclusion..

15:e maj kan inte komma tidigt nog. Om det floppar så finns det mycket annat att välja av framöver om man vill spela liknande spel, till exempel så ser Path of Exile ut som man skulle kunna tänka sig att Diablo 3 skulle sett ut om det kom för 7 år sedan, så folk som vill ha Diablo 2.5 istället för 3.0 kan spela PoE istället! Everybody's happy.
keychain är inte uppkopplad
2012-05-06, 15:28   #438

Solaris

Medlem

Solariss avatar

Registrerad: maj 2009

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Azodan Visa inlägg
Torchlight är ett skitspel och Torchlight 2 kommer inte vara bättre än Diablo 3 på något, kom ihåg vars du hörde det först

Path of Exile är lite roligt men det är bara för att Diablo 3 inte har släppts än.
Det är din subjektiva åsikt, den får du ha för dig själv.
2012-05-06, 15:39   #439

DaveAzoicer

Medlem

DaveAzoicers avatar

Vi kör med en klassiker bara för det. Gillar du det inte, köp det inte.
2012-05-06, 15:47   #440

lanbonden

Medlem

lanbondens avatar

Registrerad: jan 2004

Citat:
- level 60 max level
- cooldown abilities
- action bar
- Arena
- Auction House

- level 60 max level

tja, Diablo hade 50, d2 hade 99, wow vanila hade 60 men wow har typ 90 som max lvl nu. So what, det är helt olika typer av spel så tycker bara det är ett löjligt argument att det är som wow pga samma max lvl.

Inte ens samma namn som på resursen i wow och fungerar inte ens likadant som fury gjorde fram tills sista expansionen, vet inte om det har ändrats men tvivlar på det. Är snarare ett modernt drag att de har spridit ut så alla klasserna har egna resurser och spelmekanismer till skillnad från i wow med 9 klasser som delar 3 olika resurser.

- cooldown abilities

Fanns i Diablo2 också så inget nytt ända skillnaden är att här ser du hur långt kvar det är på din cooldown.

- action bar

Här kan jag hålla med dig, ser det dock inte som något negativt då det sätter mer skills i spel vilket förhoppningsvis leder till ett roligare och mer varierat gameplay.

Samma här, förenklat system som jag tycker de har löst på ett bra sätt ändå med gear, kommer mer till detta senare.

Ett av argumenten många använder som jag har svårast att köpa (Förutom det du har inom parentes som är helt korrekt), Diablo3 har en helt annan stämning och känsla och en mycket blodigare och råare grafik än wow och jag kan tänka mig att det kommer bli ännu råare längre in i spelet! Ända likheten jag kan tänka mig är den något tecknade stilen de valt som grafik istället för att göra det verklighetstroget.

- Arena
- Auction House

Om du tycker att organiserad pvp som fanns i andra spel långt innan arena i wow (nej, ganking av oskyldiga i hardcore var inte pvp) och möjligheten till trading är taget från wow, sure. Jag skulle snarare säga att rmah är något nytt och innovativt från blizzards sida för att försöka begränsa handeln utanför spelet med stulna och dupade items. Dessutom slipper man osäkerheten på att den andra parten ska lura en som man hade när man sålde items på ebay när d2 var nytt.

Som i Diablo1 alltså. Frågan är bara hur straffande de gör det? I D1 var det tex ok att dö nån gång då och då men du hade inte råd att göra det för mycket utan då fick man gå tillbaka och farma lite nytt gold till pots mm. I D2 var det istället straffande på ett tråkigt sätt, man fick en disconnect, råkade dö och förlorade 2 dagars XP grindande. Själv vill jag ha ett system någonstans mitt i mellan där det är dåligt att dö för mycket, men samtidigt är ok att ta lite risker där man riskerar att kanske dö någon gång ibland.
Var de har lagt sig i D3 vet ingen riktigt, men det har varit snack om att behöva gå tillbaka till hell för att farma nytt gold till repairs när man börjar med inferno så kan ju hoppas det ligger på en bra nivå i alla fall

Sist men inte minst tänker jag gå in på vad som inte gör Diablo3 till en wow-klon.
1) Fritt spelande, det finns inga löjliga gränser på att du bara kan döda den bossen 1 gång i veckan eller köra den instancen en gång om dagen mm.
2) Loot, I wow har i princip alla (som spelar på samma nivå) identiskt gear, för det finns ett fåtal items att välja på där ett av dem är bäst. I d3 är alla items random genererade, ta tex ett unique item som har 3 fasta och 3 random stats. bara att få de 3 bästa random statsen tar ner dig på långt under 1 på miljonen att det faktiskt har alla 3, ska man sen räkna in att alla stats har en spridning och du vill ha den högsta möjliga spridningen på alla perfekta stats så är det helt enkelt ett "omöjligt" item, såg ett exempel där det pratades om 1*10^-18 i chans att hitta ett perfekt unique och ännu lägre på rare items. Jämför detta med 33% dropprate från din boss i wow. Detta kommer medföra att alla karaktärer kommer vara unika med en helt egen uppsättning stats!

Jag personligen tror att d3 kommer bli ett bra spel även om jag inte alls gillar healthglobes, de är väll ok i början av normal när allt är jätte lätt, men senare när det börjar bli svårt vill jag ha kontroll över mitt liv och inte behöva lita på att en random healthglobe ska droppa på rätt ställe till mig när jag behöver den.
lanbonden är uppkopplad nu
2012-05-06, 16:14   #441

kötthuvud

Medlem

Plats: stockholm

Registrerad: nov 2010

Ni som tycker att det är guidat och lätt... Tänk på att ni har spelat 1%, den delen där dom introducerar spelet för användaren istället för att kasta alla system på en direkt.
http://www.youtube.com/watch?v=FnPq6zmd-6E
kötthuvud är inte uppkopplad
2012-05-06, 16:18   #442

Zcorc

Medlem

Zcorcs avatar

Registrerad: nov 2007

Citat:
- level 60 max level
- cooldown abilities
- action bar
- Arena
- Auction House

Detta kan ju varit det dummaste jag har läst, man kan se likheter var som helst om du letar men D3 kommer vara ett HELT annat spel än wow.
[Thermaltake Level 10 GT] [XFX PSU Core Edition 850W 80+ Bronze] [Asus P8P67 PRO B3] [Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz] [Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC SLI@875core] [Corsair XMS3 Vengeance 2x4 GB] [Corsair H80 PnP 2xScythe GT 1850 RPM] [Corsair Force 3 120gb]
Zcorc är inte uppkopplad
2012-05-06, 18:50   #443

iMatter

Medlem

iMatters avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av keychain Visa inlägg
Varför är det så viktigt för dig att Diablo 3 floppar?
Där har du helt fel ser du, D3 kommer inte att floppa, det var inte det saken handlade om. Jag tyckte WoW var ett skitspel från den första minut jag såg det och har inte lirat 1 min av det heller. D3 har och kommer sälja massor, speciellt till folk/kids som har spelat WoW. Men någon värdig uppföljare är det inte. Not by a long-shot. Känns inte att Blizzardspel kan floppa för dom har siktat in sig på en målgrupp som dom vet kommer att köpa och spela det. Enkel marknadsundersökning och dyl. bara.
2012-05-06, 18:53   #444

iMatter

Medlem

iMatters avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Zcorc Visa inlägg
Detta kan ju varit det dummaste jag har läst, man kan se likheter var som helst om du letar men D3 kommer vara ett HELT annat spel än wow.
LOL, men dom hävdar dock fortfarande på mmorpg att D3 INTE liknar D2, det kan vara vilket spel som helst. Dom missar målet med att D2 -> D3 med fler mil där.
2012-05-06, 18:55   #445

Azodan

Medlem

Citat:
Det är din subjektiva åsikt, den får du ha för dig själv.
Oj, förlåt, glömde bort att det bara fanns objektiva åsikter i denna tråd!

Azodan är uppkopplad nu
2012-05-06, 19:03   #446

iMatter

Medlem

iMatters avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Derox Visa inlägg
Tycker det känns mer som Diablo 1 faktiskt, tycker inte Diablo 2 hade lika bra stämning som 1an. Och 1an är ju det som är originalet inom Diablo. Fast med tanke på hur du skriver till folk verkar du inte ens varit född när Diablo 1 kom ut.
Jag började spela datorspel ca 1979/80, när började du?
2012-05-06, 19:19   #447

johancs7

Medlem

Plats: Stockholm

Registrerad: jun 2009

Väl skrivet Ianbonden.
johancs7 är inte uppkopplad
2012-05-06, 19:39   #448

DaveAzoicer

Medlem

DaveAzoicers avatar

Citat:
Jag började spela datorspel ca 1979/80, när började du?
Seriöst. Nu kör du ålderskortet också? Jösses.

Senast redigerad av SeF.Typh00n 2012-05-06 klockan 22:34. Anledning: citat på +1
2012-05-06, 19:43   #449

Snorfisk

Medlem

Snorfisks avatar

Plats: Trollhättan

Citat:
Jag tyckte WoW var ett skitspel från den första minut jag såg det och har inte lirat 1 min av det heller.
Du verkar då veta väldigt mycket om hur det är att spela wow utan att har spelat det. Du kanske borde sätta dig ner och spela det några timmar innan du börjar jämföra det med diablo 3 från tomma luften.

Eller du kanske går på det artistiska och tycker att det liknar wow för mycket visuellt? Om så är fallet så borde det spel med bäst grafik toppa högst på dina listor i bra spel. Men alla har vi olika smak.
Snorfisk är inte uppkopplad
2012-05-06, 20:50   #450

iMatter

Medlem

iMatters avatar

Citat:

Seriöst. Nu kör du ålderskortet också? Jösses.
Varför svarar du på en post som inte var ämnad till dig? Narcissist much?

Det var ju han som kom med frågan om ålder, inte jag.

Orginal quote:
Citat:
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Derox Visa inlägg

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Snorfisk Visa inlägg
Du verkar då veta väldigt mycket om hur det är att spela wow utan att har spelat det. Du kanske borde sätta dig ner och spela det några timmar innan du börjar jämföra det med diablo 3 från tomma luften.

Eller du kanske går på det artistiska och tycker att det liknar wow för mycket visuellt? Om så är fallet så borde det spel med bäst grafik toppa högst på dina listor i bra spel. Men alla har vi olika smak.
Jag har sett massor av wow genom åren, tro mig, och det är inte jag som bara gör denna jämförelse, det är en hel hög som gör, som dessutom har spelat mycket, eller iaf en hel del av landsplågan WoW. Tom min lilla brorson lirar wow, så det är inget jag har missat.
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker