Så ja, impulsköpte ett Diablo 3 Collectors Edition!!! >: ) Får hem det imorgon när morsan kommer hem från jobb.
Nu kan man sova gött.
Citat:
Ursprungligen inskrivet av
monster08
Du är inte ensam i denna sitsen. Har precis som du lite mindre än en månad kvar nu. Blev idag klar med mitt projektarbete men har fan 6 ämnen till som alla har sluttentor/fördjupningsarbeten som ska in. Känslan att jag måste spela spelet finns ju där och jag kommer nog förmodligen att testa, men lite självdisciplin har jag nog. Hoppas jag...
Har ungefär lika mycket. Jag kommer nog låta spelet stå oöppnat på mitt skrivbord som motivation till att jag ska plugga färdigt allt jag har, haha.
Citat:
haggert
Har aldrig riktigt förstått det där, inte är det så svårt att ägna den fritid man har åt datorspel och inte låta spelandet gå ut över resten av livet? Det är ju trots allt en hobby. Hinner man inte spela pga. studier eller en gapande flickvän så gör man helt enkelt inte det, ingen som står med pistol mot din panna och tvingar dig att spela? Lite självdisciplin har väl alla.
Handlar inte om det, utan tvärtom. Har så mycket skolarbeten nu att jag inte har ens tid att göra något annat. Dessutom har jag ett 50% jobb vid sidan om som bara gör saken värre. Och vem vill inte spela Diablo 3 så snart som möjligt liksom? :/ Haha.
Citat:
wooprat
Jag var först inte alls intresserad men bestämde mig för att beställa det ändå för ett par veckor sedan. Nu oroar jag mig för att jag kommer tröttna på det efter bara några dagar.
Ska dock hålla mig borta från div forum och liknande som pratar om spelet tills jag klarat ut det. Detta felet gjorde jag innan jag spelade ME3 och det har jag fortfarande inte klarat ut eftersom jag är rädd för slutet

Varför oroar du dig över att du kommer tröttna?

Var du inte nöjd med betan eller?
Om Diablo 3 blir lika bra som Diablo 2 så blir det hur många timmars nöje som helst. Det finns ett par förändringar jag inte är så glad över (max 4pers i en grupp),
Citat:
som99
Det är väll ingen som tvingar dig sitta hela dagarna? Självdisciplin nog att välja att stänga ner spelet har väll alla fullt friska?
Nej självklart inte

Handlar mer om att jag just nu har så mycket skolarbeten att jag knappt hinner äta lunch, fick äta lunch kl 18.00 igår liksom. Så även fast jag normalt spelar 2h per dag så blir det svårt med såhär mycket skolarbete.