Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Webhallen
Hej, skicka ditt ordernummer till mig så kollar jag vad som gått snett och ser om vi kan säkra en kopia åt dig. Bokade du för ett år sedan så ska det under inga omständigheter vara fullbokat. Vi tog bokningar fram till för någon vecka sen som vi har täckning för.
Edit:
Jag kollade genom hur det såg ut i Uppsala (antar det är där du skulle hämta eftersom det står under ditt användarnamn).
Alla ordrar som lades fram till och med 2012-05-07 på CE i Uppsala-butiken är grönmarkerade och redo för uthämtning.
Det stämmer men som sagt order jag skulle hämta ut åt mig själv "finns inte"
utan bara den senaste och dom avbokade.
Godmorgon. Ja problemet är ju nu att efter som jag inte heller har order bekräftelsen så kan dom ju inte utgå från nåt
Dom skulle låta en it tekniker kolla i logarna idag och se om dom hittar nåt fel så det är väl mitt sista hopp antar jag ^^
Har dock en order från 2012-01-09 som precis kom in till posten så spelet får jag i vilket fulla val som helst nu, Har dock inte fått ett sms från posten än. kan man använda sin Kollinummer och leg för att hämta ut den ?
Måste också säga att det var trevligt av webhallen att svara så pass snabbt mitt i natten