Ring dom, det är så otroligt smidigt och långt snabbare än mail .. Det tog 20minuter för mig med kötid inkluderad att fixa en väns konto. Du ringer ju till lokaltaxa.. det enda mecket är att du pratar på engelska men det är inget svårt språk man använder. Och om du inte kan din hemliga fråga så kan du läsa upp valfri nyckel för dom på ett av dina reggade spel, så nollar dom authenticator osv med en gång åt dig.
Citat:
Ursprungligen inskrivet av
xReverenDx
ja, det va så ja gjorde med D3 - skickade CD-keyn i formuläret, 1h senare var jag inne i spelet igen.. sen fick ja skicka ett nytt mejl så dom återskapade mina items etc, tog 1h till
så använd gratis appen i forsättningen. första ggn man sätter upp appen får man en bekräftelse med en kod, ta en "pringscreen" med luren o ha den bilden på datorn om du skulle tappa telefonen

lycka till
Jag skulle även rekommendera att ställa in "extra security feature" som gör att man måste bekräfta via sms varje ny främmande inloggning. Otroligt smart och bra! Men den aktiveras inte per automatik, utan görs inne i battle.net panelen.
Citat:
Ursprungligen inskrivet av
amius
Är du seriös? Jag har flera level 85 med tiotusentals guld på Wow utan authenticator, och jag blir aldrig hackad. Din kompis måste haft ett virus eller någon tredjepart som kände till hans konto/email.
Du kör/åker bil utan bilbälte och cyklar utan hjälm också antar jag?

En gratis app som ger väldigt mycket mer säkerhet är fruktansvärt dumdristigt att inte använda.. hur många olika och svåra lösenord eller hur få forum man än reggar sig på.
42U rack: 2st Dell
C1100, 2x L5520 Xeon, 72GB DDR3 ECC, 250GB HDD, 1U.