[Diablo III] Vad ska jag uppgradera-tråden?

Permalänk
Avstängd

[Diablo III] Vad ska jag uppgradera-tråden?

Tja!

Då jag sett att ganska många gör trådar angående vad de bör uppgradera för att klara Act X så tänkte jag följa trenden på det officiella Diabloforumet och göra en tråd där man kan länka sin gear för att få hjälp med vad man bör byta ut samtidigt som man kan tipsa de ovanstående om vad de bör byta.

Börjar väl då med min munk, Brodertuck. Låt höra vad jag bör förbättra!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ElSvahnomano-2997/hero/146...

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

Din munk ser väl bra ut, men har du ingen LS/LoH? Hade personligen bytt till en offhand med högre IAS samt skaffat IAS på något item där det går. Hade även försökt att få pickup radius vilket är väldigt underskattat (inte för guldet utan healthglobes). För mig hjälpte det enormt, men å andra sidan så är jag själv på gränsen för all res och armor skulle jag tro.

Slänger upp min munk med, kasta tips på mig.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/jeppan-2422/hero/1105470

Visa signatur

Ryzen 5800X3D - Noctua NH-D15S / Tomahawk Max B450 / KFA2 RTX 2070 Super / 16GB 3600Mhz CL14 / ASUS Rog Strix 750W 80+ Gold / Samsung 970 EVO 1TB / Fractal Design Arc

Logitech GPX Superlight / Endgame MPC450 / Keychron Q1 / Sennheiser HD 58X / Alienware 25 AW2521H 360Hz / Samsung Odyssey G7 240Hz

Permalänk
Avstängd

Jag dödar de flesta elitepacks med en omgång av SevenSidedStrike ibland kan det behövas några fler attacker så jag ska prova att ersätta Breath of Heaven med Serenity för att få 4 sekunder att avsluta dem.

Life Steal vore skönt att ha ibland men då jag klarar av Alkaizer-rundan med några få dödsfall då jag klickar på fel skill eller gör bort mig på annat sätt så prioriteras det inte.

Du behöver knappast mer resist, snarare högre dps. Satsa på Inna´s Radiance och Vast Expanse följt av 2-piece Natalayas set (ring och boots) och slutligen Witching Hour. Det ska jag göra, kommer troligtvis köpa ny ringar med IAS, crit och dex när 1.0.5 kommer. Det här kommer dock gå på 150 mille minst... Men det är bara att spara.

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk

Har lite beslut ångest så jag behöver lite hjälp.
Kör mest idag med min DH och farmar Act3. Tycker väl att jag dör väl lätt och börjar tröttna på detta och funderar på att bekosta min barbar så att den skall klara Act3 farm. Har en budget på 55M.
Så skall man slänga dessa 55M på att bygga upp DH eller räcker dessa pengar till en bra start på min Barbar för att kunna farma Act3???

Min DH http://eu.battle.net/d3/en/profile/PBateman-2738/hero/1099925...
Min Barbar http://eu.battle.net/d3/en/profile/PBateman-2738/hero/1139012...

Min blir lite avundsjuk när man ser alla barbar/monks som kan stå och kötta inne i högen och jag skulle med vilja det.
Om jag skall köra på Barben vad skall jag först köpa?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av pbateman74:

Har lite beslut ångest så jag behöver lite hjälp.
Kör mest idag med min DH och farmar Act3. Tycker väl att jag dör väl lätt och börjar tröttna på detta och funderar på att bekosta min barbar så att den skall klara Act3 farm. Har en budget på 55M.
Så skall man slänga dessa 55M på att bygga upp DH eller räcker dessa pengar till en bra start på min Barbar för att kunna farma Act3???

Min DH http://eu.battle.net/d3/en/profile/PBateman-2738/hero/1099925...
Min Barbar http://eu.battle.net/d3/en/profile/PBateman-2738/hero/1139012...

Min blir lite avundsjuk när man ser alla barbar/monks som kan stå och kötta inne i högen och jag skulle med vilja det.
Om jag skall köra på Barben vad skall jag först köpa?

Jag personligen skulle hålla mig borta från barb tills jag vet hur den påverkas av 1.0.5 patchen då både WW builden och War cry i säg kommer nerfas. Din DH verkar vara glaskanon då du knappt har någon All res, satsa på Dex och Crit chans på ringar, gloves, kåger, amulet, bracers och hjälm. När du har över 40% kan du börja stacka IAS eller crit damage.

66k dps med SharpShooter är på tok för lite för en DH, satsa på runt 70-80k utan Sharp Shooter.

2000 dexterity
40% Critchans
+70k dps

Din barb har bra res men saknar helt critchans, du kör även WW build som bygger på critchans. Hur funkar det? Även här behöver du runt 40-50% crit samt minst 500 all res obuffat och runt 40k hp.

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

Köp inga dyra items (set-items/legendarys/items på samma slots där det finns bra legendarys/set-items) nu då drop-raten kommer att dubblas i patch 1.0.5. Köp heller inte ringar/neck då dessa kommer kunna rolla ilvl 63 stats i 1.0.5. Håll ut om det inte är billig gear ni ska köpa (<10M/del).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kakann:

Köp inga dyra items (set-items/legendarys/items på samma slots där det finns bra legendarys/set-items) nu då drop-raten kommer att dubblas i patch 1.0.5. Köp heller inte ringar/neck då dessa kommer kunna rolla ilvl 63 stats i 1.0.5. Håll ut om det inte är billig gear ni ska köpa (<10M/del).

Fast det där är ju inte bekräftat så du kanske inte ska gå o påstå saker rätt upp o ner...den är dubblad i PTR, men det betyder INTE att den kommer dubblas i live..
edit: syftar på droprate

Permalänk
Medlem

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pojo-1219/hero/23115

Känner själv att jag fastnat lite ett tag nu. Jag farmar ac3utan problem, men jag skulle vilja kunna göra det lite snabbare och lite tryggare... och helst med lite med mf

Min egen plan är att uppgradera hjälm, bracers, Main hand (i den ordningen) och på så vis få in crit% på hjälm och bracers, mer loh på mainhand och förhoppningsvis lite mer vitality och life per second på hjälm och bracers. Är det rätt tänkt? Hittar jag nån bra deal kanske man kan smyga in lite MF på någon del också

Visa signatur

MSI P67A-GD55 // I5 2500K (3,3Ghz) // Corsair 8GB XMS3 1600 mhz // ASUS GTX780 DC2OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av dj_aleks:

Fast det där är ju inte bekräftat så du kanske inte ska gå o påstå saker rätt upp o ner...den är dubblad i PTR, men det betyder INTE att den kommer dubblas i live..
edit: syftar på droprate

Lite klantigt formulerat kanske, men innan man vet om det bara är i PTR eller ej tycker jag folk gör bäst i att hålla på sitt guld. Själv har jag gamblat och sålt av all min gear och hoppas kunna köpa tillbaka liknande gear till mycket lägre pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dj_aleks:

Fast det där är ju inte bekräftat så du kanske inte ska gå o påstå saker rätt upp o ner...den är dubblad i PTR, men det betyder INTE att den kommer dubblas i live..
edit: syftar på droprate

Det är bekräftat att dropraten på legendarys kommer att dubblas.

The chance for Legendary and set items to drop has been doubled

Källa: http://us.battle.net/d3/en/blog/7390518/Public_Test_Realm_Pat...

Visa signatur

Ryzen 5800X3D - Noctua NH-D15S / Tomahawk Max B450 / KFA2 RTX 2070 Super / 16GB 3600Mhz CL14 / ASUS Rog Strix 750W 80+ Gold / Samsung 970 EVO 1TB / Fractal Design Arc

Logitech GPX Superlight / Endgame MPC450 / Keychron Q1 / Sennheiser HD 58X / Alienware 25 AW2521H 360Hz / Samsung Odyssey G7 240Hz

Permalänk

nått datum på när 1.0.5 kommer släppas??
Om detta nu stämmer med droppsen så kommer jag hålla i mitt guld fram tills dess

Permalänk
Medlem
Skrivet av barr1:

Det är bekräftat att dropraten på legendarys kommer att dubblas.

The chance for Legendary and set items to drop has been doubled

Källa: http://us.battle.net/d3/en/blog/7390518/Public_Test_Realm_Pat...

I PTR ja...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pojo:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pojo-1219/hero/23115

Känner själv att jag fastnat lite ett tag nu. Jag farmar ac3utan problem, men jag skulle vilja kunna göra det lite snabbare och lite tryggare... och helst med lite med mf

Min egen plan är att uppgradera hjälm, bracers, Main hand (i den ordningen) och på så vis få in crit% på hjälm och bracers, mer loh på mainhand och förhoppningsvis lite mer vitality och life per second på hjälm och bracers. Är det rätt tänkt? Hittar jag nån bra deal kanske man kan smyga in lite MF på någon del också

Jag skulle undvika Pierce the veil eftersom du inte har någon mana regen att prata om. Köp en Thing of the deep och använd Grave Injustice som passiv skill istället för Ovan nämnda Pierce the Veil. Då Thing of the deep har +20 pickup radius och Grave Injustice ger dig 2% hp och mana varje gång någon dör inom 8 yards vilket då istället blir 28.

Jag körde det, i Arreat Crater och liknande med massa småspindlar kan man fullkomligt spamma Zombie Bears/Acid Cloud. Då jag ingen ökad Mana regen.

Eftersom du vill farma snabbare bör du öka din dps, du kan skippa LoH/Life steal helt om du har tillräckligt hög dps men det blir inte lika säkert då du måste döda allt fort så de droppar health globes.

Du har fullt tillräcklig resist och hp så satsa på att öka din dps till runt 60k utan Pierce the veil genom att skaffa crit chans på ringar, amulet, offhand (Thing of the deep förslagsvis) och hjälm.

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Betlomanus-1159/hero/22900...

Min WW- barb. Har inga problem o slakta mig igenom act3 eller 4 på inferno men vill att det skall gå snabbare. Det som är lite problematiskt är att hela min WW-build är centrerat på mitt vapen (vad hade ni värderat det till föresten - har fått de mest skiftande förslag på dess pris). Skall jag ha ett vapen med högre dps så försvinner ju all LOH och lifesteal. Tror att de enklaste uppgraderingar är nytt bälte och firewalkers men efter det?

Tacksam för alla förslag.

Visa signatur

Main/Laptop: MSI GS30; CPU i7 4870HQ, RAM 1600 Mhz a 16Gb, GPU Radeon AMD RX 470 Sapphire/Intel Iris Pro Graphics 5200, Storage Primary; Intel 256 Gb x 2 Raid 0, Secondary: Samsung 512 Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biturbo:

I PTR ja...

+1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Betlomanus:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Betlomanus-1159/hero/22900...

Min WW- barb. Har inga problem o slakta mig igenom act3 eller 4 på inferno men vill att det skall gå snabbare. Det som är lite problematiskt är att hela min WW-build är centrerat på mitt vapen (vad hade ni värderat det till föresten - har fått de mest skiftande förslag på dess pris). Skall jag ha ett vapen med högre dps så försvinner ju all LOH och lifesteal. Tror att de enklaste uppgraderingar är nytt bälte och firewalkers men efter det?

Tacksam för alla förslag.

Mja.. Jag vet inte om jag tycker att ditt vapen är så jättehett.

Jag hade hellre haft ett med högt DPS/Crit ch + socket för att sedan ha LL/LoH eller så på ringar, amulett bälte eller skills.

Jag kör med dubbla bössor. Båda med lägre dps men med både LoH och Critdmg+socket = mycket skada.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Betlomanus:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Betlomanus-1159/hero/22900...

Min WW- barb. Har inga problem o slakta mig igenom act3 eller 4 på inferno men vill att det skall gå snabbare. Det som är lite problematiskt är att hela min WW-build är centrerat på mitt vapen (vad hade ni värderat det till föresten - har fått de mest skiftande förslag på dess pris). Skall jag ha ett vapen med högre dps så försvinner ju all LOH och lifesteal. Tror att de enklaste uppgraderingar är nytt bälte och firewalkers men efter det?

Tacksam för alla förslag.

Om det var min char skulle jag sälja av det mesta och geara om från början, det känns lite som att du bara har köpt på dig gear utan att ha planerat speciellt väl. Till att börja med bör du köra 2st 1h weapons och ha 24% movement speed, det är grunden i en bra WW-build. Jag skulle behålla the wailing host och shoulders och sen köpa till den andra ringen i det settet. Sen kolla hur mycket guld man får och spendera och sen lägga upp en plan och köpa gear utifrån den.

Vapnet gillar jag faktiskt inte, känns väldigt konstigt att köra ww med en 2H, men jag har aldrig testat själv.p

Permalänk

Biturbo och Kakann, tacksam för er input och måste medge att ni har rätt i det mesta. Började egentligen som tank då det behövdes en sådan i det team jag spelade i. Blev sedan sugen att testa på WW men då jag har haft relativt mager utdelning på dropps (hjälmen e det dyraste som jag har hittat, handskar fick jag relativt billigt från en kompis) så hade jag inte riktigt råd att köpa ringar eller blacthorns set med LOH på.

Sen hittade jag mitt nuvarande vapen dör drygt millen på ah och slog till. Kan som sagt köra ww nu helt ok. Men ja, får man nått nice dropp för 100 mille så kommer jag att följa era råd när jag specar om.

Visa signatur

Main/Laptop: MSI GS30; CPU i7 4870HQ, RAM 1600 Mhz a 16Gb, GPU Radeon AMD RX 470 Sapphire/Intel Iris Pro Graphics 5200, Storage Primary; Intel 256 Gb x 2 Raid 0, Secondary: Samsung 512 Gb

Permalänk
Medlem

http://eu.battle.net/d3/en/profile/SunQ-2308/hero/16462592

Vad tycker ni är mest akut att uppgradera?
Kör enkelt igenom act 2 och kan köra act 3 i grupp men inte själv ännu.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jacce-2108/hero/8147667
Klarade A2 med den builden, men har lite problem med A3.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SunQ:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/SunQ-2308/hero/16462592

Vad tycker ni är mest akut att uppgradera?
Kör enkelt igenom act 2 och kan köra act 3 i grupp men inte själv ännu.

Du har helt okej dps, Inget märkvärdigt men för lite hp och resist. Satsa på 35-40k hp och mibst 500 all res . LoH eller lifesteal är alltid trevligt.

Detsamma gäller Snacker men måste få upp din dps till minst 50k också.
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk

Hej, Några förslag?
Har så svårt för att hitta något vettigt vapen för att täcka upp vad skölden ger, annars inser jag att det kanske är det första egentligen. Ringarna kanske?
:<
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lurifax-1178/hero/1622811

Permalänk
Avstängd
Skrivet av thg-linus:

Hej, Några förslag?
Har så svårt för att hitta något vettigt vapen för att täcka upp vad skölden ger, annars inser jag att det kanske är det första egentligen. Ringarna kanske?
:<
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lurifax-1178/hero/1622811

Mer dex! Minst 2000 dex bör du ha. Skippa skölden och köp ett vapen samt försök ligga på runt 40 procent crit utan sköld.

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Skrivet av mr_svahn:

Mer dex! Minst 2000 dex bör du ha. Skippa skölden och köp ett vapen samt försök ligga på runt 40 procent crit utan sköld.

Tack för svar. Har du några konkreta tips på vilka delar som skulle kunna uppgraderas utan att behöva en miljard? Har ca 40M att röra mig med, men jag tycker inte att jag hittar något vapen som ger mer än vad skölden ger för de pengarna. Att lägga hela kassan på en del känns också rätt segt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av thg-linus:

Tack för svar. Har du några konkreta tips på vilka delar som skulle kunna uppgraderas utan att behöva en miljard? Har ca 40M att röra mig med, men jag tycker inte att jag hittar något vapen som ger mer än vad skölden ger för de pengarna. Att lägga hela kassan på en del känns också rätt segt.

Shoulders (150 dex ) , ringar (150 dex eller IAS och Crit chans) , bracers (150 dex) , amulet (som ring), Chest (150 dex+3sockets). Om, du nu vill fortsätta med sköld så bör du skaffa en med +250 dex och minst 7 % crit.

Det skulle du tjäna mellan 500-700 dex på. Det jag skulle göra är att sälja av MF-grejerna och skaffa saker med mer dex.

Jag har en ring du kan få billigt, 150 dex, 40 poison res, 4 % crit och socket. Adda mig ingame för mer tips. ElSvahnomano#2997

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

Snor tråden lite..

E det ens värt att uppgradera sin gear nu när 1.0.5 e på väg? Det känns som att bra gear kommer rasa i pris när den patchen kommer. Ni som har läst på om patchen.. Vad har ni för funderingar?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/MrJiM-2726/hero/10522813

Vad tror ni om fixa vile ward och zuni boots och chest för öka life regen och armor? Och måste fixa högre dmg på vapnet utan att tappa LoH, lifesteal och mana regen. Sen funderar jag på byta ut min "defensiva" ring. Men den har för bra def stats just nu för jag ska offra den. :/

Visa signatur

Gaming: NZXT H440W NE, EVGA SuperNOVA G3 650W, Asus ROG Strix X470-F Gaming, AMD Ryzen 7 2700X, Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse, Samsung 970 EVO 500GB, Corsair Vengeance White RGB LED Pro DDR4 3200MHz 4x8GB, HDD: 4TB, Logitech G915 Lightspeed Tactile, Logitech G502 Lightspeed, Razer Leviathan, Corsair Void Pro RGB Wireless, 2x MSI Optix MAG271CQP.
Server: Fractal Design Arc, Corsair CMPSU-850AX, Asus P8P67 Pro B3, Intel Core i5 2500K, Asus GeForce GTX 1060 Dual OC 6GB, Samsung 850 EVO 250GB, Corsair Vengeance DDR3 PC12800 CL9 4x4GB, HDD: 11TB, Logitech G710, SteelSeries Rival 710, 2x Fujitsu SL27T-1 LED.
Laptop: Fujitsu Lifebook UH552, Samsung 840 EVO 250GB, Corsair Vengeance DDR3 PC12800 CL9 2x4GB.
Mobile: Apple iPhone 11 Pro Gold 256GB.

Permalänk
Medlem

Inte svar på din fråga, men jag ser inte att du har gearat upp någon follower. Du kan få ut en 12-15% extra mf om du slänger på enchantress eller Scoundrel max mf blå saker, kostar i princip ingenting.

nu visas inte enchantress på din länk så det kan ju vara buggat bara?

Visa signatur

MSI P67A-GD55 // I5 2500K (3,3Ghz) // Corsair 8GB XMS3 1600 mhz // ASUS GTX780 DC2OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrJiM:

Snor tråden lite..

E det ens värt att uppgradera sin gear nu när 1.0.5 e på väg? Det känns som att bra gear kommer rasa i pris när den patchen kommer. Ni som har läst på om patchen.. Vad har ni för funderingar?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/MrJiM-2726/hero/10522813

Vad tror ni om fixa vile ward och zuni boots och chest för öka life regen och armor? Och måste fixa högre dmg på vapnet utan att tappa LoH, lifesteal och mana regen. Sen funderar jag på byta ut min "defensiva" ring. Men den har för bra def stats just nu för jag ska offra den. :/

Man vet ju aldrig, så det är antagligen lika bra att vänta.
Sen tror jag nog att det skulle göra sig fint med Zunimassa's Trail samt Zunimassa's Marrow som du undrar, du borde även byta vapen till ett med högre dps samt critical damage samt en socket. LoH kan du ha på amuletten.

Här har vi min lilla munkjäkel, vad tror ni? Vad bör ändras/fixas
Edit: Ni behöver inte säga ringar/amulett, för jag ska vänta på 1.0.5
http://www.diabloprogress.com/hero/swepis-2173/Munkis/1370443...

Permalänk

Behöver hjälp med min WD har en budget på 30 M just nu.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/PBateman-2738/hero/1103944...

Kommer vara online hela dagen idag om nån vill hjälpa mig

Permalänk
Medlem

Detta är min 2H dps barbar.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ondjultomte-2706/hero/3568...

tänkte uppgradera lite nu, vet dock inte i vilken ände man ska börja, hjälm kanske? eller skorna? Mer crit chance?

AR behövs ju alltid så klart.

Visa signatur

Nätverksnörd