Använda 2st 1 hands vapen på DH?

Permalänk
Medlem

Använda 2st 1 hands vapen på DH?

Tjena, kan man använda 2st 1 hands crossbows på DH? har sett folk som har det men jag lyckas inte ha det..
Det gäller 2st av dessa,

Tack på förhand.

Visa signatur

Mvh.

Permalänk
Medlem

Det står "Unique Equipped" vilket betyder att du bara kan ha en av dessa equippad. Denna och en annan kommer fungera bra.

Permalänk
Medlem

Ahaa, det visste jag inte, tack för det snabba svaret. får väl jaga på och hitta nån mer helt enkelt, det spelar ingen roll om nästa jag hittar har samma "Unique Equipped" bara det inte är samma crossbow?

Visa signatur

Mvh.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oRiN^:

Ahaa, det visste jag inte, tack för det snabba svaret. får väl jaga på och hitta nån mer helt enkelt, det spelar ingen roll om nästa jag hittar har samma "Unique Equipped" bara det inte är samma crossbow?

Exakt, så länge det inte är samma vapen så går det bra.

Permalänk
Medlem

Bruna och gröna kan man bara ha ett av samtidigt, så vapen eller ringar t ex fungerar ej.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Okej det var lite surt, för hittade 2st nästan identiska som hade gett min dh en rejäl buff, men nu får jag leta efter nått annat istället, min vanliga otur

Men tack för hjälpen!

Visa signatur

Mvh.