Sidan 1 av 2 1 2

Verktyg Visningsval
2012-07-16, 10:55   #1

stickyone

Medlem

stickyones avatar

Plats: Göteborg

Registrerad: aug 2011

Söker medspelare till DayZ 15+

Tjenare allihopa här på Sweclockers!
Har spelat DayZ ett par kvällar nu och tycker att det skulle vara roligt om någon var intresserad av att bilda en mindre grupp ingame. Jag tycker att det är roligt att hålla sig borta från stora städer såsom Cherno/Elektro, den största staden som jag brukar gå till frivilligt är Stary Sobor då det finns ganska mycket loot där. Har ni ungefär samma spelstil som jag så hör gärna av er i tråden. 15+ som sagt var!
2012-07-16, 13:22   #2

Trii

Medlem

Registrerad: jul 2012

Citat:
Ursprungligen inskrivet av stickyone Visa inlägg
Har spelat DayZ ett par kvällar nu och tycker att det skulle vara roligt om någon var intresserad av att bilda en mindre grupp ingame. Jag tycker att det är roligt att hålla sig borta från stora städer såsom Cherno/Elektro, den största staden som jag brukar gå till frivilligt är Stary Sobor då det finns ganska mycket loot där. Har ni ungefär samma spelstil som jag så hör gärna av er i tråden. 15+ som sagt var!
Jag är intresserad av att spela med folk också, adda min steam om nån är intresserad, trii__110
Trii är inte uppkopplad
2012-07-16, 22:08   #3

laserturkar

Medlem

Registrerad: maj 2012

jag skulle också vilja joina
laserturkar är inte uppkopplad
2012-07-16, 22:19   #4

RedNet

Medlem

Registrerad: aug 2010

Jag är också intresserad!
Har kört solo ett par dagar nu, och det har nästintill alltid slutat med att jag blivit dödad av andra spelare. Mitt militärfordon har jag använt för att ta mig runt ute på vischan och hållit mig undan större städer. Dog ganska nyligen, så det vore kul att lira i grupp!

Skicka ett PM ts, så får du mitt nick på Steam
Chassi: Fractal Design Arc Midi Nätaggregat: Corsair AX 850W Gold Moderkort: Asus P7H57D-V evo Processor: Intel Core i5-750 3.0Ghz Kylare: Stockkylare RAM: Corsair 8GB 1333MHz XMS3 Grafikkort: Gainward GTX 570 Phantom 820/1640 SSD: Crucial M4 64gb OS: Windows 7 Ultimate 64-bitar

RedNet är inte uppkopplad
2012-07-17, 09:08   #5

emilgf

Medlem

emilgfs avatar

Registrerad: okt 2008

Citat:
Jag är 14år men det bör duga. Du kan skicka pm så svarar jag med steam id och skype id.
emilgf är inte uppkopplad Folding
2012-07-17, 09:20   #6

Kagamex

Medlem

Kagamexs avatar

Plats: Kumla

Registrerad: okt 2011

Vi kör 4-5 pers i taget, kan höra med de andra om de tycker att det är ok med en till spelare

(Allt blir så mycket roligare när man är många!)
Kagamex är inte uppkopplad
2012-07-17, 09:56   #7

Denxor

Medlem

Plats: Sverige

Registrerad: okt 2009

Jag och min polare är intresserade av att spela med lite fler personer. Pm:a mig
Denxor är inte uppkopplad
2012-07-17, 20:00   #8

kwanztah

Medlem

Registrerad: aug 2005

Jag är intresserad, är 23 år, social och med mick.

Dock vill jag spela med folk som är 20+, adda mig Sockerconny på steam
kwanztah är inte uppkopplad
2012-07-19, 20:17   #9

doe_sphilp

Medlem

doe_sphilps avatar

Registrerad: jun 2012

Har spelat nu några dagar och har hittat lite grejer men har ingen att spela med förutom min bror som inte spelar så ofta. Mycket roligar om man skulle vara typ 4-5 pers och köra lite. Är född 1996 har skype och även en egen mumble server föredrar dock mumble.
doe_sphilp är inte uppkopplad
2012-07-20, 00:53   #10

Plastslev

Medlem

Registrerad: okt 2011

Adda mig på steam - Hammerakk fyller 16 nu till jul.
Plastslev är inte uppkopplad
2012-07-20, 10:06   #11

challemann

Medlem

challemanns avatar

Plats: Uppsala

Registrerad: nov 2008

Jag är också sugen på att lira med någon. 25 år och har spelat day-z i ungefär 2 veckor. 20+. PM.
fractal design r3 | corsair tx 650w | phenom 965 be @ 4GHz (1,55v) - 2200NB @ (1.2v) - corsair h50 pnp | 8GB corsair vengeance LP 1600mhz 9-9-9-24 (1.65v) | asus radeon hd6950 direct cu II | ocz vertex 4 128 gb + 2x seagate barracuda 7200 rpm 300gb
challemann är inte uppkopplad
2012-07-20, 11:58   #12

karochi1

Medlem

Registrerad: maj 2012

Jag skulle gärna vilja köra i grupp
Efter att kört solo i en vecka så börjar man känna sig lite ensam.

Steamname: Karochi1

17 år (har mic och teamspeak)

Senast redigerad av karochi1 2012-07-20 klockan 20:28.
karochi1 är inte uppkopplad
2012-07-20, 12:16   #13

FudgieCars

Medlem

FudgieCarss avatar

Plats: Västerås

Registrerad: nov 2011

Jag vill gärna hänga med, fast jag började köra idag och problem att joina servrar. Vilken version kör ni på? Har provat 1.7.2.3 och 1.7.1.5 utan vidare framsteg.

Steam ID: Fudgie Cars

Citera om du vill ha svar!
FudgieCars är inte uppkopplad Folding
2012-07-20, 16:05   #14

snakedad

Medlem

snakedads avatar

Plats: Örebro

Registrerad: jul 2004

Skulle gärna vilja spela med en grupp jag också. Är 23, men har inte några direkta ålderspreferenser gällande andra spelare. Har blandad spelstil. Kör ibland survivor och ibland bandit. Har tillgång till ts, vent mumble skype osv. Föredrar klient med push-to-talk.

michel.hager @ skype
2012-07-20, 19:13   #15

aadam1337

Medlem

Plats: gävle

Registrerad: aug 2008

Jag hänger gärna på! Är 18, men även jag bryr mig inte så speciellt mycket om åldern på annat folk inom gruppen. PM för skype/steam!
2012-07-20, 19:49   #16

Coffemedkronan

Medlem

Plats: Skåne

Registrerad: jul 2012

Jag hänger också gärna på , är 16 år.

Skicka iväg ett pm till mig för steam/skype

Senast redigerad av Coffemedkronan 2012-07-20 klockan 20:09.
Coffemedkronan är inte uppkopplad
2012-07-23, 14:29   #17

Kabeltv

Medlem

Kabeltvs avatar

Plats: Växjö

Registrerad: jul 2011

Jag behöver också någon/några att spela med då min kompis är bortrest :/

Började för inte så länge sedan så räkna inte med att jag kan mycket PM:a mig för nick på steam
2012-07-23, 17:27   #18

cediop

Medlem

cediops avatar

Registrerad: mar 2012

skulle även vilja spela med någon då jag spelat solo i ett par dar. är 15 år och ålder spelar igen roll. pma för skype + steam.

Spelare med bloodbag skulle uppskatas men det är en bonus!
Mb: Asus ROG maximus Gene V Z77 CPU: Intel i5 3570k @4,6ghzCPU kylning; Corsair H80 GPU: Asus geforce gtx 670 top oc PSU: Corsair AX 750 SSD1: A-Data 510 120gb SSD2: Corsair force gt 60gb HDD: seagate Barracuda 1tb Chassi Cooler master Storm trooper. Citera för svar! Inet Fri Frakt Mina uttalanden är högst mina egna åsikter och bör tas med en nypa salt.
cediop är inte uppkopplad
2012-07-23, 17:36   #19

aadam1337

Medlem

Plats: gävle

Registrerad: aug 2008

Vill spela med folk jag med! 18 år med skype/mumble/ts/vent/vad ni vill.
2012-07-23, 19:02   #20

svinpepp

Medlem

Plats: stockholm

Registrerad: dec 2007

Tänkte spela nu, är 24 och kör helst med skype. Någon?
svinpepp är inte uppkopplad
2012-07-24, 13:11   #21

Sajmon37

Medlem

Sajmon37s avatar

Registrerad: okt 2010

Söker också folk!, c.A 16 år med skype / ts / la la .. Adda skype : playah247 , Är online ofta !
2012-07-24, 21:25   #22

Stakz

Medlem

Plats: Banan Låda

Registrerad: jan 2011

Söker personer / grupp att spela med. 15+ har skype, teamspeak, eller mumble.

PMa för intresse. Har spelat ett tag nu
Stakz är inte uppkopplad
2012-07-25, 02:15   #23

klotim

Medlem

klotims avatar

Plats: Oskarshamn

Registrerad: jan 2010

Är 18 år och söker spelare, Har mic och börjar få mycket kunskap om spelet, Hör av er om ni vill spela !
2012-07-25, 04:39   #24

Lannovar

Forumledare

Lannovars avatar

Registrerad: jun 2005

Spoiler:
Citat:
Har spelat DayZ ett par kvällar nu och tycker att det skulle vara roligt om någon var intresserad av att bilda en mindre grupp ingame!
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Trii Visa inlägg
...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av laserturkar Visa inlägg
jag skulle också vilja joina
Citat:
Ursprungligen inskrivet av SirNicky Visa inlägg
Jag är också intresserad!
Citat:
Ursprungligen inskrivet av emilgf Visa inlägg
...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Kagamex Visa inlägg
Vi kör 4-5 pers i taget, kan höra med de andra om de tycker att det är ok med en till spelare

(Allt blir så mycket roligare när man är många!)
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Denxor Visa inlägg
....
Citat:
Ursprungligen inskrivet av kwanztah Visa inlägg
...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av doe_sphilp Visa inlägg
... Mycket roligar om man skulle vara typ 4-5 pers och köra lite...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Plastslev Visa inlägg
...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av challemann Visa inlägg
Jag är också sugen på att lira med någon...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av karochi1 Visa inlägg
Jag skulle gärna vilja köra i grupp ...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av FudgieCars Visa inlägg
Jag vill gärna hänga med, fast jag började köra idag...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av snakedad Visa inlägg
Skulle gärna vilja spela med en grupp jag också. Är 23, men har inte några direkta ålderspreferenser gällande andra spelare...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av aadam1337 Visa inlägg
Jag hänger gärna på!
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Coffemedkronan Visa inlägg
Jag hänger också gärna på...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Kabeltv Visa inlägg
Jag behöver också någon/några att spela med då min kompis är bortrest :/

Började för inte så länge sedan så räkna inte med att jag kan mycket...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av cediop Visa inlägg
skulle även vilja spela med någon då jag spelat solo i ett par dar...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av aadam1337 Visa inlägg
Vill spela med folk med!
Citat:
Ursprungligen inskrivet av svinpepp Visa inlägg
Tänkte spela nu...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Sajmon37 Visa inlägg
Söker också folk!
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Stakz Visa inlägg
Söker personer / grupp att spela med...
Citat:
Ursprungligen inskrivet av klotim Visa inlägg
Är 18 år och söker spelare!

Sweclockers har en mumble-server som är öppen för alla användare, med egna kanaler för DayZ. Imorgon ska jag lägga till en kanal med 18+ och en 30+ då det fanns önskemål på detta.

En installations-guide finns i:
http://www.sweclockers.com/forum/123...mumble-server/

Server-uppgifterna är:
  • IP-adress: 188.126.64.11
  • Port: 64738
  • Lösenord: pannkaka

Dom senaste dagarna har vi haft minst 10-stycken DayZ-överlevande i mumble varje dag, så det är ett bra ställe att hitta trevliga medspelare på. Vi satsar på en schysst stämning med god hjälp för nya och gamla spelare. Kom och häng med SweC folket!

Nyheter: Missa inte vårt nya forum för Spelevenemang och kontakt mellan spelare!
Lannovar är inte uppkopplad
2012-07-25, 06:07   #25

emilgf

Medlem

emilgfs avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Lannovar Visa inlägg
Spoiler:

Sweclockers har en mumble-server som är öppen för alla användare, med egna kanaler för DayZ. Imorgon ska jag lägga till en kanal med 18+ och en 30+ då det fanns önskemål på detta.

En installations-guide finns i:
http://www.sweclockers.com/forum/123...mumble-server/

Server-uppgifterna är:
  • IP-adress: 188.126.64.11
  • Port: 64738
  • Lösenord: pannkaka

Dom senaste dagarna har vi haft minst 10-stycken DayZ-överlevande i mumble varje dag, så det är ett bra ställe att hitta trevliga medspelare på. Vi satsar på en schysst stämning med god hjälp för nya och gamla spelare. Kom och häng med SweC folket!
Förstår hur du tänker men det känns enligt mig ganska konstigt om det blir ännu mer frånskilt och uppdelat i åldrar. Mao kan det vara vissa unga som är jobbiga och andra inte, att alla blir drabbade för det känns som ett omoget beslut. Tycker hellre att de som betér sig illa ska få varning/kick/ban.
2012-07-25, 07:11   #26

Lannovar

Forumledare

Lannovars avatar

Citat:
Förstår hur du tänker men det känns enligt mig ganska konstigt om det blir ännu mer frånskilt och uppdelat i åldrar. Mao kan det vara vissa unga som är jobbiga och andra inte, att alla blir drabbade för det känns som ett omoget beslut. Tycker hellre att de som betér sig illa ska få varning/kick/ban.
Det finns allmänna kanaler för alla, en samlingskanal där man söker andra spelare och för de som vill (vilket vissa ville här i tråden) kommer möjligheten finnas att sitta med andra åldersgrupper. Det är inget tvång att sitta separerat, tvärtom är det väl roligare med en mix.

Jag lägger ingen vikt i att spela med olika åldersgrupper, spelnöje kan ju vem som helst ge och dela.

Våra regler på mumble är samma som på forumet men det handlar bara om trivsel och vanligt folkvett egentligen. Inget svårt.

Nyheter: Missa inte vårt nya forum för Spelevenemang och kontakt mellan spelare!
2012-07-25, 07:19   #27

emilgf

Medlem

emilgfs avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Lannovar Visa inlägg
Det finns allmänna kanaler för alla, en samlingskanal där man söker andra spelare och för de som vill (vilket vissa ville här i tråden) kommer möjligheten finnas att sitta med andra åldersgrupper. Det är inget tvång att sitta separerat, tvärtom är det väl roligare med en mix.

Jag lägger ingen vikt i att spela med olika åldersgrupper, spelnöje kan ju vem som helst ge och dela.

Våra regler på mumble är samma som på forumet men det handlar bara om trivsel och vanligt folkvett egentligen. Inget svårt.
Ok! Trodde att du endast delade upp i ålder.
2012-07-25, 07:34   #28

Lannovar

Forumledare

Lannovars avatar

Citat:
Ok! Trodde att du endast delade upp i ålder.
*skratt* Nej, nej. Vi ger bara möjligheten åt användarna att sätta sig i en kanal där en neutral part (serverkanalen) förklarat tydligt genom kanalnamnet att personerna i kanalen föredrar äldre medspelare. Vilket är lite mer neutralt än att spelarna själva eventuellt sårar någon genom att avvisa dem, eller hur?

Det finns inget tvång eller fördömmande, bara möjligheter till roligt spel på det sätt som användarna efterfrågar.

Själv spelar jag ofta med folk som är både yngre och äldre än mig själv, det är ju personen och inte åldern som är viktig.

2012-07-25, 09:32   #29

stickyone

Medlem

stickyones avatar

Plats: Göteborg

Registrerad: aug 2011

Roligt att så många är intresserade av att lira lite, adda antonnobelius på skype. e bortrest men kommer hem till söndag.
2012-07-25, 10:56   #30

Coca

Medlem

Cocas avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: okt 2003

Skall kolla in Swec mumble serven i kväll och se om man får någon att lira med, bättre med 2 vapen en ett.

Redaktionens senaste nyhetsrubriker

Sök jobb