[DayZ] Jag söker någon att spela med (enda tråden)

Permalänk
Medlem

[DayZ] Jag söker någon att spela med (enda tråden)

Lirat dayz ett par veckor, sjukt roligt spel! Dock har jag ingen att lira mer och alla vet ju att man är starkare som grupp, därför söker jag en grupp, rustad som orustad, att slå mig ihop med. Åldern bör gärna vara 18+

För alla som söker sällskap @ dayz, skriv nickname och skype/mumble samt var ni befinner er ingame!

Visa signatur

Hänger på Sweclockers när jag blir köpsugen.

Permalänk

Har spelat lite dayz med en polare (holländare), är själv inte så duktig men han jag spelar med kan en hel del, kan ringa dig på skype nästa gång jag spelar (imorgon?)

edit: namn skype nilspatapon förresten så du känner igen mig

fan måste sova ska jobba snart lol

EDIT: Spelar inte dayz särskilt mycket längre, så lägg inte till mig sry guys

Permalänk
Medlem

Tjabba jag har ett team på 3 pers ink mig då

Skype: whoarei2

Visa signatur

Dyselxi är INTE kul att ha, beklagar för eventuella stavfel och/eller grammatik fel.

Permalänk
Medlem

Jag adda dig på skype, skicka ett medelande när du är online

Visa signatur

NIL

Permalänk
Medlem

Får ni igång någon grupp? Börjar bli segt att lira solo nu, är gärna på om det blir nåt! Kan sätta upp mumbleserver om det behövs

Permalänk
Medlem

Letar efter lite folk till ett team (Vi är 3 just nu)

Okej så ikväll har man lan hemma, vi är tre personer som ska spela DayZ hela kvällen, natten och morgonen.

Vi letar efter folk som ska spela med oss, kanske 2-3 personer till.
Vi har en Teamspeak kanal där bara vi kan snacka i.
Du kanske undrar varför en teamspeak kanal, jo för att eftersom 2 av dom vi ska spela med är hemma hos mig, kommer det bli värsta eko i skype, men om vi kör teamspeak så kan jag muta dom och dom muta mig

Iallafall,om någon är intresserad, adda mig på skype: skorpanwow

14+ tack
Vi är alla 15.

Permalänk

Söker någon/några att spela med..

Jag söker någon/några att spela med, vill spela med någon som har ungefär lika mycket kunskaper som mig själv, alltså ingen som precis har börjat.
Jag själv dog med en m107,nvg,range finder och alla tools förutom radio igår, hade även en svd camo i ryggan tillsammans med en dmr, så jag skulle inte vilja kalla mig noob iallafall
Jag är 16år, föredrar skype men inget måste

edit : en sak som kan nämnas är att jag är en no life geek, så när jag inte är online så sover jag, brukar vakna typ 16.00 och lägga mig runt 6-7 (+-2 timmar)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dayz-Nooben:

Jag söker någon/några att spela med, vill spela med någon som har ungefär lika mycket kunskaper som mig själv, alltså ingen som precis har börjat.
Jag själv dog med en m107,nvg,range finder och alla tools förutom radio igår, hade även en svd camo i ryggan tillsammans med en dmr, så jag skulle inte vilja kalla mig noob iallafall
Jag är 16år, föredrar skype men inget måste

edit : en sak som kan nämnas är att jag är en no life geek, så när jag inte är online så sover jag, brukar vakna typ 16.00 och lägga mig runt 6-7 (+-2 timmar)

Skulle kunna spela med dig, ungefär samma ålder, ganska exakt samma dyngsrytm.

PMa om du är intresserad

Edit, skype föredrar jag också.

Permalänk
Medlem

Jag är också på pma om intressant.

Permalänk
Medlem

Jag har en liknande dygnsrytm pga nattjobb. Sticker faktiskt till jobbet om 3 timmar, skulle kunna spela tills dess iallafall, sen är jag ledig mån-ons.

Permalänk
Skrivet av Stakz:

Skulle kunna spela med dig, ungefär samma ålder, ganska exakt samma dyngsrytm.

PMa om du är intresserad

Edit, skype föredrar jag också.

Skrivet av add9400:

Jag är också på pma om intressant.

Skrivet av SayZk:

Jag har en liknande dygnsrytm pga nattjobb. Sticker faktiskt till jobbet om 3 timmar, skulle kunna spela tills dess iallafall, sen är jag ledig mån-ons.

Ska vi 4 slå ihop oss då?

edit : har skickat PM till alla

Permalänk
Medlem

Jag är också på, dock så har jag sista dagen imorgon på jobbet! Är även jag 16 och föredrar skype!

Permalänk
Medlem

Skulle kunna tänka mig vara med här, slutar klockan 6 varje dag på jobbet sen spelar jag resten av kvällen!

Skype vore perfekt!

Permalänk
Medlem

Lagt till dig på skype, blev lite distraherad utav DayZ så jag såg inte ditt meddelande förens nu

Permalänk
Skrivet av Dayz-Nooben:

Jag söker någon/några att spela med, vill spela med någon som har ungefär lika mycket kunskaper som mig själv, alltså ingen som precis har börjat.
Jag själv dog med en m107,nvg,range finder och alla tools förutom radio igår, hade även en svd camo i ryggan tillsammans med en dmr, så jag skulle inte vilja kalla mig noob iallafall
Jag är 16år, föredrar skype men inget måste

edit : en sak som kan nämnas är att jag är en no life geek, så när jag inte är online så sover jag, brukar vakna typ 16.00 och lägga mig runt 6-7 (+-2 timmar)

Dog du med min rangefinder

Visa signatur

We hurt people that love us,
Love people that hurt us

Permalänk
Skrivet av TriumpNisse:

Dog du med min rangefinder

Japp >:D

Permalänk
Medlem

Jag är väldigt sugen att hänga på jag också!

Visa signatur

en burk som spelar spel

Permalänk

Jag började spela igår så jag spelar gärna med er

Visa signatur

Chassi: Phanteks P500A Moderkort: ASRock B650M HDV/M.2-.
Processor: Ryzen 7 7800X3D -RAM: G.Skill 6000MHz CL30 -
Nätaggregat: Evga Supernova G2 1300W Grafikkort: EVGA RTX 3080 Ti FTW3 Ultra -.

Permalänk

tjenare, skulle gärna vilja lira dayz med någon om ni är intresserade lägg till mig i skype isåfall

demolition12341

hoppas vi ses ingame cya

Permalänk
Medlem

Kör gärna med er, är dock nybörjare så behöver lite hjälp

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit

Permalänk
Medlem

Jag spelar just nu!

Skriv om ni vill vara med, är i Stary Sobor.

Har inte spelat så mycket, men har lite prylar om ni vill komma igång

Visa signatur

Chassi: Define R3, PSU: Corsair TX 650W, Mobbo: Asus P8Z68-V PRO GEN3, CPU: Intel I5-2500K @ 4,5Ghz,
GPU: Gigabyte HD7970 OC, RAM: Corsair Vengeance LP 16GB, OS: Windows 7, Skärm: Samsung Syncmaster 24" TFT

Permalänk
Medlem

Finns det rum för en nybörjare? Har börjat hajja spelet men pinsamt nog inte hittat något vapen ännu (efter 2 timmars lir)

Visa signatur

AMD Phenom II X6 1100T BE @ 4.3 Ghz , Gigabyte GA-990FXA-UD3 AM3+, Corsair 8GB CL9 1866Mhz, Gigabyte R9 280X 3Gb OC, SSD 120GB OCZ Vertex 2

Permalänk
Medlem

Självklart... du kan PM:a mig ditt skype-namn. Men jag lirar solo just nu, men vet några polare som kommer in senare. Vapen löser sig alltid, jag har 3st och de är ganska lätta att hitta

Visa signatur

Chassi: Define R3, PSU: Corsair TX 650W, Mobbo: Asus P8Z68-V PRO GEN3, CPU: Intel I5-2500K @ 4,5Ghz,
GPU: Gigabyte HD7970 OC, RAM: Corsair Vengeance LP 16GB, OS: Windows 7, Skärm: Samsung Syncmaster 24" TFT

Permalänk

Ska börja idag! Så skulle uppskattas lite hjälp

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Bara att pm:a Skype så hjälps vi åt

Visa signatur

Chassi: Define R3, PSU: Corsair TX 650W, Mobbo: Asus P8Z68-V PRO GEN3, CPU: Intel I5-2500K @ 4,5Ghz,
GPU: Gigabyte HD7970 OC, RAM: Corsair Vengeance LP 16GB, OS: Windows 7, Skärm: Samsung Syncmaster 24" TFT

Permalänk
Medlem

Håller på att installera spelet nu, om någon vill lira med en noob så adda zedhoe1 på skype

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem

Spelat i 1 månad, har NVG,sniper och massa annat, addade dig på skype vi är redan en liten grupp som spelar men ser gärna att vi blir fler då vissa är offline ibland, alla är schysta osv! skriv på skype när du kommer online.

Permalänk

Har spelat ett tag, men är väl inte direkt någon veteran, skulle vara skitkul att lira med ett större gäng från swec (lirar bara med en här ifrån just nu)

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

Fattar fan inget i detta spel xD liksom det första som hände är att jag kom imot någon jävla inställning så jag inte kan springa åt det håll jag tittar åt, det vart att jag tittat dit istället.... Så vart jag jagad av zombies så jag disconnecta från servern. Så skulle jag ändra namn m.m då fucka hela skiten upp sig...

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Jag är jätte bra på spelet, dör efter 10min och har inte kommit fram till hur fan jag slår på ficklampan.