Dayz SA - Hoppa mellan version - karaktär?

Permalänk

Dayz SA - Hoppa mellan version - karaktär?

Godkväll och fredag.

Jag har lust att prova på 0.50 experimental men jag vill inte förlora min karaktär på servrarna jag spelar på i 0.49 -
om jag installerar dayz 0.50 och provar på kommer jag kunna rollback till 0.49 och ha kvar min karaktär med loot på servrarna jag spelade på?

Visa signatur

CPU ∙ 7800x3D •
RAM ∙ 32GB G.Skill •
MB ∙ MSI MAG B650 Tomahawk •
GPU ∙ 4070ti Super •
PSU ∙ Seasonic Focus+ Gold 750W •

Permalänk
Medlem

Ja det är två olika servrar man spelar på. Men varför bry sig om sin karaktär? Du kommer ändå bli skjuten nästa gång du spelar och tvingas börja om.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Skrivet av killawife:

Ja det är två olika servrar man spelar på. Men varför bry sig om sin karaktär? Du kommer ändå bli skjuten nästa gång du spelar och tvingas börja om.

/facepalm

Visa signatur

Computer says no...

Permalänk
Medlem

Jag växlade mycket mellan experimental och stable tidigare och då var min karaktär kvar på stable hela tiden medan den på experimental wipades med jämna mellanrum, dock så är detta praxis vid större förändringar på experimenatal.

Jag gjorde detta fram till att 0.48 flyttades från experimental till stable, har inte lirat sen dess så vet inte om det har förändrats till idag.

Visa signatur

Errare human est