Jag ville lägga den här tråden där den skulle vara, men jag fick inte. Tråden som ska försvaras ligger dock här. Flytta om ni vill.
Först: OMFG!
Jag loggar in här och klickar på mina trådar.. Där ligger den, den värsta skryt och bullshittråden ever, och det värsta är att jag står som författare.
Jag har varit noga med att inte överdriva, ljuga, trolla eller förstöra. Jag har velat bli en del av det här forumet, hjälpa med det jag kan och få hjälp med allt jag inte kan. Sen skriver jag en sån där tråd, jag måste ha blivit galen... Eller så är det inte jag som skrivit det!
Hallå, lider jag av personlighetsklyvning? Tyvärr inte, jag lider av något mycket värre.. Jag lider av "berusad skojfrisk midsommarfirande vän" och "kom ihåg mig" vid inloggning.
Jag blev sweraped!
Nu kommer några tro mig, tack för det.
De flesta kommer tro att jag ljuger och jag förstår er. Det jag ber om är att ni läser tidigare inlägg från mig och ger mig en chans.
Det här är mitt favoritställe så jag vill inte få det förstört. Jag hoppas ni kan lita på mig igen, det här kommer inte upprepas!
För info: Jag har en watchguard SOHO modell som brandvägg så den biten stämmer med en skillnad på 500-1000 användare till 5-10. Den klarar 1(EN) sslvpn koppling
Är jag fortfarande välkommen?
Skickades från m.sweclockers.com
Edit: ni som haft turen att inte läsa tråden men endå vill, den heter : vad har ni för hårdvara och ligger under nät