Då det är ont om sökfunktioner till mobilsidan får vi hoppas att det inte finns någon likadan tråd

. Jo, det är så att bredbandet jag har nu från tre är både ostabilt ock har en maxgräns på 20gb vilket man kommer upp i ganska fort. Då jag nyss vann en router här på sweclockers så blir det att kolla på något nytt bredband!
Krav: obegränsat/ minst 80gb surf, någorlunda snabbt, stabilt, helst så billigt som möjligt.
Det finns ADSL som går upp till 24 mbit (vilket räcker gott). 4g täckningen är sådär men 3G hastigheter funkar fint för mig. Finns även en fiber lina ca 150m från huset men jag gissar att det inte är värt kostnaderna? Det ska användas till spelande, surfande ock videotittande men dock inte mycket uppladdning.
Skulle vara fint om någon kunde tipsa om något bra bredband, det viktiga är att det är stabilt för det är ganska jobbigt att spela online när det bryter hela tiden

Hoppas inte att inlägget blev för rörigt.
Skickades från m.sweclockers.com
Chassi: Corsair Carbide 500r 5x fans | Moderkort: Gigabyte GA-790XTA-UD4 | CPU: AMD Phenom II X4 965 BE 3.4 Ghz | RAM: 8gb 1333Mhz | GPU: Gigabyte Radeon HD 6950 upplåsta shaders | HDD: 750gb | SSD: 128gb | Ext. HDD: Asus zendisk 500gb | PSU: Corsair GS 600watt | Skärm: Samsung SyncMaster 206BW 2ms | Mus: RAZER Deathadder | Musmatta: QPAD | Tangentbord: Saitek Eclipse | Router: Asus RT-AC66U | Citera så får du svar!