Hur får man hotmail-sidan att spara fler än 1 hotmailadress?

Permalänk
Medlem

Hur får man hotmail-sidan att spara fler än 1 hotmailadress?

Hur får man hotmails inloggningssida att spara fler än 1 hotmailadress?

Vet att jag har haft det på min dator innan jag formaterade om den men jag har inte sett detta på någon annan dator och det har försvunnit i och med formateringen. Så hur gör man? jag pratar ej om tillägget till Firefox som heter Mailnotifier eller något i den stilen utan detta fungerade enbart i Internet Explorer vad jag upplevde.

Permalänk
Hedersmedlem

Det fungerar enbart med IE och att det fungerar beror på en inloggningsshjälp-modul som Microsoft tillhandahåller för IE. Finns inte till Firefox, iaf inte än. En av anledningarna till att jag tröttnat på firefox och gått tillbaka till att använda IE som standardläsare igen.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk

Om du använder Opera finns det en funktion som sparar dina inloggningsuppgifter, så när du kommer till en sida och trycker Ctrl + Enter får du välja vilken adress du vill att webläsaren ska fylla i

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

Kanske en liten annan lösning men den fungerar väldigt bra om det är dina konton du snackar om.
Jomen du kan binda flera konton till ditt live konto, via att "länka" dem så att du lätt kan byta mellan de olika mailar medan du kollar dem.

1. logga in
http://mail.live.com/?rru=inbox

2. Klicka på ditt namn uppe i högra hörnet, sedan på konto

3. sedan under Andra alternativ så väljer du länka ID:n och sedan väljer du lägg till länkat id.

4. ?????????????

5. PROFIT!!!! xP

man kan byta mellan kontona via att logga in på din live mail och sedan klicka på ditt namn uppe i högra hörnet och sedan enkelt bara bta mellan kontona!