Permalänk
Medlem

Bra VPN-leverantörer idag?

Har just nu Integrity men den tjänsten är väl NAT'ad, mina uploads går extremt segt när jag är ansluten via OpenVPN.
Testade fram till för ett par veckor sen även Anonine, och det funkade mycket bättre med uploads, men det var många gånger som det inte gick att ansluta till Anonines tjänst överhuvudtaget, och flera gånger så kopplade den ner under natten t.ex.

Vilka tjänster har ni andra testat och vilka anser ni vara bäst/stabilast i dagsläget?

Permalänk
Medlem

Jag gillar BTGuard, där kan man med samma konto ansluta med flera klienter samtidigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zki:

Jag gillar BTGuard, där kan man med samma konto ansluta med flera klienter samtidigt.

Okej, är det en svensk tjänst eller? Har kollat lite på Mullvad också, kan du eller någon annan kommentera något om den leverantören?

EDIT: Såg att BTGuard är ganska dyrt jämfört med andra?

Permalänk
Avstängd

Mullvad är väl sådär, var inte riktigt nöjd med stabiliteten många gånger.

Jag använder en tjänst ifrån anonvpn.co idag, som jag är nöjd med gällande hastigheter och främst stabilitet.

Visa signatur

WS: MSI Z77A-GD55 | i5 2500k | FD R4 | 32GB Corsair Vengeance LP | EVGA GTX 780 SC ACX | 840 Evo 250GB | WD Black 1TB | Corsair TX 750W |
Kringutrustning: 1x Samsung S27C750P 27" | Mionix Naos 7000 | Razer Deathadder 2013 | CM Storm Quickfire TK MX Brown | Qpad CT Grin

Permalänk
Medlem
Skrivet av GladiatorN:

Mullvad är väl sådär, var inte riktigt nöjd med stabiliteten många gånger.

Jag använder en tjänst ifrån anonvpn.co idag, som jag är nöjd med gällande hastigheter och främst stabilitet.

anonvpn hade varit intressant att prova också, men de verkar ju bara ta betalt i bitcoin? :/

Permalänk
Medlem

vpnuk är grymt bra.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tommy:

anonvpn hade varit intressant att prova också, men de verkar ju bara ta betalt i bitcoin? :/

Jo det stämmer, så har man inte det så kan det ju bli lite knivigare.

Mvh.

Visa signatur

WS: MSI Z77A-GD55 | i5 2500k | FD R4 | 32GB Corsair Vengeance LP | EVGA GTX 780 SC ACX | 840 Evo 250GB | WD Black 1TB | Corsair TX 750W |
Kringutrustning: 1x Samsung S27C750P 27" | Mionix Naos 7000 | Razer Deathadder 2013 | CM Storm Quickfire TK MX Brown | Qpad CT Grin

Permalänk
Medlem

Har kört PrivateInternetAccess ett tag, fungerar fint.
https://www.privateinternetaccess.com/

Visa signatur

Ny signatur!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tommy:

Har just nu Integrity men den tjänsten är väl NAT'ad, mina uploads går extremt segt när jag är ansluten via OpenVPN.
Testade fram till för ett par veckor sen även Anonine, och det funkade mycket bättre med uploads, men det var många gånger som det inte gick att ansluta till Anonines tjänst överhuvudtaget, och flera gånger så kopplade den ner under natten t.ex.

Vilka tjänster har ni andra testat och vilka anser ni vara bäst/stabilast i dagsläget?

Ipredator?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Var många intressanta förslag att testa framöver, någon som testat flera av de nämnda och kan jämföra lite?

Permalänk
Medlem

Jag kan varmt rekommendera AzireVPN, publik ip-adress, både tradionell ipv4 och ipv6 (ingen NATning) samt bra hastigheter. De har dessutom både servrar i sverige och support på svenska.