Permalänk
Medlem

Hur öppnar man en nedladdad fil?

Hej, mitt problem är nu att jag har laddat ner en film (Lagligt) , men kan inte packa upp den. Innan jag formaterade om min dator så va dessa filer i .rar format så jag kunde packa upp dom, men nu är dom i ngt .r00, .r01 osv.

Hur skall jag gå tillväga för att lösa mitt problem?

Mvh Adam

Visa signatur

|| Intel Core 2 QUAD Q6600 @ 2.4GHz|| GeForce 8800 GTS 640Mb || 3 Gb RAM || 1,5 Tb HDD || Fatal1ty X-Fi || Windows XP Professional || MSI P6N PLATINUM || Razer Deathadder || Razer Tarantula@Battlelight || Steelseries qcK Middle || Logitech X-530 || Steelseries Siberia White || ASUS EEEPC 701 ||

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

lagligt nerladdade filmer ? how ?.. såna är väl inte nerpackade heller ??

öppna med valfritt program då

Permalänk
Inaktiv

r00, r01, r02 osv...
Borde finnas en .rar kvar, men iaf så är det bara att packa upp.

Om det finns en .rar ska du ta den, det är bara ett splittat rar-arkiv

Permalänk

Re: Hur öppnar man en nedladdad fil?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SeiZure
Hej, mitt problem är nu att jag har laddat ner en film (Lagligt) , men kan inte packa upp den. Innan jag formaterade om min dator så va dessa filer i .rar format så jag kunde packa upp dom, men nu är dom i ngt .r00, .r01 osv.

Hur skall jag gå tillväga för att lösa mitt problem?

Mvh Adam

Det är fortfarande rar-filer så vad är egentligen problemet? Har du installerat något program för att packa upp filerna efter att du formaterade?

Permalänk

Välj att öppna .r01-filer i winrar, så fungerar det utmärkt.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Sålänge det är i RAR-format så spelar det ingen roll vilken fil han öppnar, och dom öppnas med WinRAR som sagt, och extraheras på valfritt ställe.
Tråden hör hemma i Windowsdelen.

Visa signatur

[Arrogance]-[5800X+6900XT]-[Win10]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Välj att öppna .r01-filer i winrar, så fungerar det utmärkt.

tackar, problemet löst.

Visa signatur

|| Intel Core 2 QUAD Q6600 @ 2.4GHz|| GeForce 8800 GTS 640Mb || 3 Gb RAM || 1,5 Tb HDD || Fatal1ty X-Fi || Windows XP Professional || MSI P6N PLATINUM || Razer Deathadder || Razer Tarantula@Battlelight || Steelseries qcK Middle || Logitech X-530 || Steelseries Siberia White || ASUS EEEPC 701 ||

Permalänk
Medlem

hahaha, att du skulle laddat ner en film "lagligt" som är rarad finner jag högst osannolikt! ponten kommer snart och knackar på!

Permalänk
Medlem

Give the guy a break, nedladdning av "semesterfilmer" är lika vanligt som att "alla" kör bil. Det ska bara tystas ner överallt

Visa signatur

sCaz har lirat online sedan direktmodemanslutning var hett.
OSW Sim Racing Rig | HTC Vive | 27" Acer 165 Hz IPS G-sync
Gigabyte Z170X-Gaming 7 | 6700K | 16GB DDR4 | 3x Samsung SSD's
ASUS 1080 Ti ROG STRIX OC | EVGA G2 850W | NH-D15 Triple | Steelseries H