Permalänk
Medlem

[Arma2] SweC Wasteland Server!

!Server nedlagd!
Efter ha haft serven uppe i mer en ett halvår har vi stängt av serven, men vi kommer hosta nya spelservrar i framtiden så håll koll på forumet!

Efter att ha haft en test server uppe och kommit till en stabil version av vad vi tror är en passande format av Wasteland för sweclockare har vi startat upp en permanenta server. Tanken är att ni på forumet kommer bestämma lite hur ni vill ha det, genom att skriva förslag i tråden men även såklart diskutera och ställa frågor.

Server info:
Namn: Sweclockers 404Wasteland Sandbox
IP:
server 1
78.72.160.147:2302
server 2
78.72.160.147:2312

Ljudmod: vi har nycklar för ljudmoddarna ACEX_SM och J.S.R.S vilket gör att du får köra med dem på serven.
Vi kallar våran version av Wasteland för SweC Edit, Den är baserad på 404 servarna men mycket är ändrat och borttaget/tillagt

TeamSpeak:
Vi sitter alltid i TS när vi lirar så kom in och prata! TS: ToyBear.tk/swec-wasteland.tk

FAQ:

Q: Hur installerar jag Wasteland?
A: Du behöver inte installera en separat "mod" för att spela wasteland starta bara Arma2OA och gå in i serven.

Q: När jag joinar så blir jag kickad och det står att jag har massa fel filer, hur kommer jag in?
A: Du har troligtvis en annan mod igång så som DayZ, för att avaktivera DayZ/annan mod går du in på expansions i huvud menyn

Q: Hur byter jag lag?
A: När du sitter i lobbyn så får du klicka på knapparna till vänster BluFor, OpFor eller Indipendent när du har gjort de får du uppe en lista på karaktärer i mitten klicka på en som inte har blivit tagen (en utan namn), sen är det bara att joina

Q: När startar serven om?
A: Serven startar om varje 10 timme, man kan gå in på swec-wasteland.tk för att se en nedräkning till nästa restart

Q: Jag skriver att någon hackar/fuskar på serven men ni svarar inte? (hörs oftast av internationella spelare men jag tar med det här ändå)
A: Om du skriver att någon fuskar kommer vi kolla upp det på en gång men vi skriver inte i chatten av den enkla anledningen att vi vill inte att fuskaren ska sluta fuska/lämna serven så vi kan sätta dit han eller upptäcka att han inte fuskar.

Dold text

/ToyBear

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

Ska bli roligt att spela där, kommer nog joina den inom några dagar

Permalänk
Medlem

sweeeet, skulle vart riktigt skönt med teamspeak också

Permalänk
Medlem

Nice lir, synd att man lär sova också. Kanske syns någon annan dag.

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Det var riktigt nice tidigare i veckan när jag spelade. Fixat shoppen än eller?

Visa signatur

Main dator| Define R3|i7 930|Asus P6X58D-E|1TB Western Digital Caviar Black SATA III|Corsair TX 950W|Creative Sound Blaster Audigy SE|Samsung SH-S223C|GTX 480|Corsair 6 gb ram 1600 Mhz|Windows 7 64 bit| Dell Ultrasharp U2311h|Logitech G700|Logitech G110
Ljud|Denon Avr-1311|Elac FS 57.2|Elac CC 51.2|Dynavoice dynamite S-61|Proson rumble R-8|AKG K 242 HD|AKG K550

Permalänk
Medlem
Skrivet av jacke910:

Det var riktigt nice tidigare i veckan när jag spelade. Fixat shoppen än eller?

Jo det är fixat, vi ska se till att vi bara släpper stabila versioner i framtiden nu när vi är klara med testerna.

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

Gör en liten update vi håller på med att göra en "Building supply store" där man kan köpa bas material så som väggar och bunkrar, vi söker även för folk som har erfarenhet med mission editing till arma 2 OA som har tid att hjälpa till med kodandet

lägger till att vi har nycklar tillagda för ACE_SM så alla kan köra med den ljudmodden på serven (högt rekommenderat).

/ToyBear

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk

var riktigt nice då jag spelade på den /jeppe kmr joina snart igen varit uptagen bara

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Najs Kommer nog komma in nu när man har ledigt i några veckor

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem

Är det Cherno som gäller?
Tycker att Wasteland fungerar mycket bättre på Utes

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk

Hade varit kul med en Utes server, framförallt för att då kan jag njuta av runt 60-100fps istället för typ spikat 25-35fps i Chernarus. Men jag hoppar in o bygger lite skit nu tror jag
hmm, den var ju ganska offline

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheik Yerbouti:

Är det Cherno som gäller?
Tycker att Wasteland fungerar mycket bättre på Utes

Skrivet av Itchy Trojan:

Hade varit kul med en Utes server, framförallt för att då kan jag njuta av runt 60-100fps istället för typ spikat 25-35fps i Chernarus. Men jag hoppar in o bygger lite skit nu tror jag
hmm, den var ju ganska offline

Just nu är det Chernarus som gäller dock brukar vi få mer server fps än andra wasteland servrar pga våra cleanup script och antal objekt/fordon. Men vi har lekt med iden att fixa wasteland till namalsk eller taviana men de kommer kräva att användaren laddar ner separata filer efter som det inte är standard kartor.

anledningen till att den var offline ett tag igår var hårdvara problem och en liten för optimistisk clock... men det är löst nu och det kommer komma ny hårdvara någon av de första veckorna i januari!

/ToyBear

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

Har problem, av någon anledning får jag upp att jag har moddad data file, trots att jag har en helt ren ny installation? Någon som har några tankar om vad det kan vara? antar det är därav jag blir kickad så fort jag joinar?

Edit:
Kört validering genom steam nu, får ut standard på att en fil inte går att validera vilket har något att göra med att varje exe binds till kontot eller något som jag förstått det?

Edit2:
Verkar som att det beror på att jag har alla expansioner och att de inte är installerade i samma ordning som för servern eller nått? (från vad jag läst)

Edit3:
Ah nevermind, det var för att min startade betan inte original

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Spelade lite hastigt igår på servern, är det meningen att namnskyltar och avstånd till dessa ska vara aktivt?

Visa signatur

Data Data

Permalänk
Medlem

Okej kört lite på den nu och gillar vissa saker, andra inte.
Servern har mestadels bra server FPS vilket är trevligt då jag nästan konstant ligger på 60FPS dock pga de egna modifikationerna blir det lite skevt, det är nästan alltid samma personer i ett lag och de har nästan allt, pga ändringen i hur man får vapen är det nästan omöjligt att vända det hela när ett lag väl börjat dominera. Det vore bättre om det bara var svårare att hitta tyngre vapen, inte omöjligt för detta tillsammas med cash ökningen blir bara gimpande, det är förstås min personliga åsikt.
Som Jummarn säger är namnskyltar och avstånd aktivt vilket jag själv tycker är lite fel.

Allmänt helt ok, men varför inte köra senaste BETA och 2.4 istället?

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem.

Låter härligt, ska testas

Visa signatur

3x24"LED - 2x670gtx OC 4GB - 120GB SSD - 3TB - 3820 i7 - 16GB L9 - x79 - 850AX - H100 - Fractal Define R3

90" Kingstone - Z2 - 7.1 QLN Custom - HarmanKardon Avr 355 - HTPC - E8600 4Ghz - 8Gb - 4Tb - 4870x3 - 690W - Antec Kuhler 620 - Antec 900

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Okej kört lite på den nu och gillar vissa saker, andra inte.
Servern har mestadels bra server FPS vilket är trevligt då jag nästan konstant ligger på 60FPS dock pga de egna modifikationerna blir det lite skevt, det är nästan alltid samma personer i ett lag och de har nästan allt, pga ändringen i hur man får vapen är det nästan omöjligt att vända det hela när ett lag väl börjat dominera. Det vore bättre om det bara var svårare att hitta tyngre vapen, inte omöjligt för detta tillsammas med cash ökningen blir bara gimpande, det är förstås min personliga åsikt.
Som Jummarn säger är namnskyltar och avstånd aktivt vilket jag själv tycker är lite fel.

Allmänt helt ok, men varför inte köra senaste BETA och 2.4 istället?

Tackar för din input

Samma personer i ett lag kan jag inte göra mycket åt... Man spelar oftast me de man känner... Försvårarendet av de bättre vapnena tänkte jag fixa, men det är liksom svårt att få det balanserat. Det kommer mycket bra lot på missions men jag vet inte. Säg gärna till vilka missions du tycker ger för bra saker osv

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem
Skrivet av gn1p:

Tackar för din input

Samma personer i ett lag kan jag inte göra mycket åt... Man spelar oftast me de man känner... Försvårarendet av de bättre vapnena tänkte jag fixa, men det är liksom svårt att få det balanserat. Det kommer mycket bra lot på missions men jag vet inte. Säg gärna till vilka missions du tycker ger för bra saker osv

Nej klart, polare spelar med polare och är mer organiserade det har jag inget emot egentligen utan det är just när man springer runt med max en AKM och omöjligt kan klara missions typ (inte omöjligt men sjukt svårt) när andra sidan har sjuka vapen, tanks och heli Dock gillar jag att det inte regnar snipers och att det är lite dyrare att skaffa vapen m.m. är väldigt bra IMO men lite starkare vapen i loot table kanske typ mid level assult kanske något med kikarsikte typ MK12 SPR på sin höjd och sedan liten chans på RPG eller så typ 0.5-1% i militära fordon? vet inte hur noga ni kan sätta drops?
Det ger ju iaf laget en fighting chance om de springer runt lite först

Sedan kanske bara jag som sprungit på många men tycker det står SUVs över hela kartan?

Sedan vore det svårt att köra BETA OA och 2.4 med samma fixar? eller e det börja om från start då? BETA OA har ju en hel del fixar, vet dock inte hur mycket skillnad det är på wasteland 2.3 och 2.4 eller vad som nu är senaste?

Som sagt detta är ju mina högst personliga tankar, inte säkert att andra håller med mig

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Nej klart, polare spelar med polare och är mer organiserade det har jag inget emot egentligen utan det är just när man springer runt med max en AKM och omöjligt kan klara missions typ (inte omöjligt men sjukt svårt) när andra sidan har sjuka vapen, tanks och heli Dock gillar jag att det inte regnar snipers och att det är lite dyrare att skaffa vapen m.m. är väldigt bra IMO men lite starkare vapen i loot table kanske typ mid level assult kanske något med kikarsikte typ MK12 SPR på sin höjd och sedan liten chans på RPG eller så typ 0.5-1% i militära fordon? vet inte hur noga ni kan sätta drops?
Det ger ju iaf laget en fighting chance om de springer runt lite först

Sedan kanske bara jag som sprungit på många men tycker det står SUVs över hela kartan?

Sedan vore det svårt att köra BETA OA och 2.4 med samma fixar? eller e det börja om från start då? BETA OA har ju en hel del fixar, vet dock inte hur mycket skillnad det är på wasteland 2.3 och 2.4 eller vad som nu är senaste?

Som sagt detta är ju mina högst personliga tankar, inte säkert att andra håller med mig

Ska jag göra så att jag grundar de hela på 2.4 så får jag göra om allt. Men jag kan ta de dem har fixat. Men det är svårt och veta om det är något vettigt... Eftersom de skriver fixed some stuff i sin changelog... Så vet jag inte om det är värt att ta den och skriva om

Det är tänkt att du ska bara hitta tattiga vapen i bilar bäst akm / m16a2? Sen ska du göra missions, det är inte jättasvårt att döda ai:s med de vapnena...

Men de buggar jag vet om är:
Man kan inte ta upp pengar (you are already performing anotgher action) kan jag nog inte fixa själv...
Ai springer iväg/står kvar vid abondened mission. De despawnar inte... Kan jag nog inte heller fixa

Men jobbar lite på att stoppa i lite statiska spawns, typ planes, andra hellis och kanske en itemstore
Revive-script med om det finns något vettigt

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem
Skrivet av gn1p:

Ska jag göra så att jag grundar de hela på 2.4 så får jag göra om allt. Men jag kan ta de dem har fixat. Men det är svårt och veta om det är något vettigt... Eftersom de skriver fixed some stuff i sin changelog... Så vet jag inte om det är värt att ta den och skriva om

Det är tänkt att du ska bara hitta tattiga vapen i bilar bäst akm / m16a2? Sen ska du göra missions, det är inte jättasvårt att döda ai:s med de vapnena...

Men de buggar jag vet om är:
Man kan inte ta upp pengar (you are already performing anotgher action) kan jag nog inte fixa själv...
Ai springer iväg/står kvar vid abondened mission. De despawnar inte... Kan jag nog inte heller fixa

Men jobbar lite på att stoppa i lite statiska spawns, typ planes, andra hellis och kanske en itemstore
Revive-script med om det finns något vettigt

Ah ok mja då är det ju inte värt flytten till 2.4 iaf

Mjo förstår att tanken med tattiga vapen var det och gillar den, problemet som sagt är att det gör det näst intill omöjligt att vända ett övertag från andra sidan för sure det går att ta ut AI med de vapnen om man är 2-3st utan större problem, problemet är som sagt att när man väl är där kommer de andra med tanks och heli och då gör en AKM/M16 inte mycket ^^
Menar inte att du ska lägga tbax alla vapen och vet inte hur mycket kontroll du har på droprates m.m? men militära fordon skulle kunna ha lite tyngre saker ibland, en RPG på varje 100-200 militära fordon och kanske 5% chans på lite saftigare vapen tror jag inte skulle tippa över det mycket men ändå ge ett mindre lag lite hopp, brukar sluta med att några helt dominerar annars och då sticker folk för det är inte mycket till mening att försöka, andra hoppar över till indi och hoppas kunna hitta och raida deras bas, kanske lyckas knäppa 1-2 vid något mission.

Revive script vore nice, dock borde det vara något sorts "break" på det typ en revive per medic per 10-15min eller att man har 1-3 revives sedan måste "ladda" på någonstans typ sjukhus om möjligt.

Här har de ju en hel del nice idéer iaf så du kan ju kolla deras script en del?
https://dev-heaven.net/projects/wasteland-survival-sandbox/wi...

Citat:

Aggressive Protagonist Raiders, Warlords, and Deserters
A simple but challenging revive/healing system
A trader/trading system between AI and between players
A simple economics system where key locations may produce trade items
AI Civilians that may be protected, attacked, or enslaved
Unique randomizing of missions allowing for unlimited playablity
Unique 'Welding' system of adding statics to vehicles, allowing limited player created 'Battle Vehicles'
Nuclear, chemical, and biological effects (and potential after effects)
Player reputation with towns and AI
Random Weather effects, reflecting impact of Nuclear impact on the environment
Player opportunity to become a 'Warlord' or 'Raider Captain'
A stable base for a Persistant World allowing players to logon, play, save or store their items, and return

Vore ju speciellt trevligt med lite AI grupper i världen som höll vissa byar eller så och en Warlord i Cherno och lite civis runt gunshops eller så

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Ah ok mja då är det ju inte värt flytten till 2.4 iaf

Mjo förstår att tanken med tattiga vapen var det och gillar den, problemet som sagt är att det gör det näst intill omöjligt att vända ett övertag från andra sidan för sure det går att ta ut AI med de vapnen om man är 2-3st utan större problem, problemet är som sagt att när man väl är där kommer de andra med tanks och heli och då gör en AKM/M16 inte mycket ^^
Menar inte att du ska lägga tbax alla vapen och vet inte hur mycket kontroll du har på droprates m.m? men militära fordon skulle kunna ha lite tyngre saker ibland, en RPG på varje 100-200 militära fordon och kanske 5% chans på lite saftigare vapen tror jag inte skulle tippa över det mycket men ändå ge ett mindre lag lite hopp, brukar sluta med att några helt dominerar annars och då sticker folk för det är inte mycket till mening att försöka, andra hoppar över till indi och hoppas kunna hitta och raida deras bas, kanske lyckas knäppa 1-2 vid något mission.

Revive script vore nice, dock borde det vara något sorts "break" på det typ en revive per medic per 10-15min eller att man har 1-3 revives sedan måste "ladda" på någonstans typ sjukhus om möjligt.

Här har de ju en hel del nice idéer iaf så du kan ju kolla deras script en del?
https://dev-heaven.net/projects/wasteland-survival-sandbox/wi...

Vore ju speciellt trevligt med lite AI grupper i världen som höll vissa byar eller så och en Warlord i Cherno och lite civis runt gunshops eller så

Det skulle kunna vara najs
Men mer ai = mer lagg Vi försöker hålla det på en bra nivå med lagg.Så därför har vi body cleanup och wreck cleanup efter 10 minuter. Detta har vi även för att öka svårighetsgraden en aning

Har samma tanke som dig på revive-scriptet men det är ingen stor prio nu

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem
Skrivet av gn1p:

Det skulle kunna vara najs
Men mer ai = mer lagg Vi försöker hålla det på en bra nivå med lagg.Så därför har vi body cleanup och wreck cleanup efter 10 minuter. Detta har vi även för att öka svårighetsgraden en aning

Har samma tanke som dig på revive-scriptet men det är ingen stor prio nu

Hur hög är loaden på servern? vore ju nice med lite liv på den och det skulle ju kunna ge ett lite alternativt sätt att få grejer istället för att ändra loot table på bilar, måste ju inte vara mycket folk

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Hur hög är loaden på servern? vore ju nice med lite liv på den och det skulle ju kunna ge ett lite alternativt sätt att få grejer istället för att ändra loot table på bilar, måste ju inte vara mycket folk

Inte jätte hög load, men precis som med allt på arma så har man mycket desync och lag utan att ens komponenter/lina belastas...

Men det är inte lika fullt som vanligt nu under juletid
Men hur tycker du man borde få vapen då? Hitta crates i städer? För vi tog bort det så man liksom skulle göra missions

la till mk12:an

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem
Skrivet av gn1p:

Inte jätte hög load, men precis som med allt på arma så har man mycket desync och lag utan att ens komponenter/lina belastas...

Men det är inte lika fullt som vanligt nu under juletid
Men hur tycker du man borde få vapen då? Hitta crates i städer? För vi tog bort det så man liksom skulle göra missions

la till mk12:an

Missions är bra men vore ju skoj om det fanns något annat alternativ delvis för indi och delvis för det lag som kanske inte har jätte bra samarbete, antingen lite bättre loot i militära bilar inte jätte mycket men lite mer, slänga in lite AI gäng eller så på random som det går att få lite cash ifrån, kanske göra att man kan iaf sälja vapen lite dyrare. Dock bara varit inne på servern några ggr, det kanske uppfattas som ett större problem för att det är mindre folk det är sant och barlansering är alltid svårt det vet jag

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Köpte en Bizon med 3 mag i shoppen, valde till crate och pengarna drogs men där fanns ej ett vapen.

/Nodiac

Visa signatur

Main dator| Define R3|i7 930|Asus P6X58D-E|1TB Western Digital Caviar Black SATA III|Corsair TX 950W|Creative Sound Blaster Audigy SE|Samsung SH-S223C|GTX 480|Corsair 6 gb ram 1600 Mhz|Windows 7 64 bit| Dell Ultrasharp U2311h|Logitech G700|Logitech G110
Ljud|Denon Avr-1311|Elac FS 57.2|Elac CC 51.2|Dynavoice dynamite S-61|Proson rumble R-8|AKG K 242 HD|AKG K550

Permalänk
Medlem
Skrivet av jacke910:

Köpte en Bizon med 3 mag i shoppen, valde till crate och pengarna drogs men där fanns ej ett vapen.

/Nodiac

Det ska vara fixat

Säg gärna till om du hittar några fler buggar

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem

jag spelar på servern just nu och det spawnade precis 4 jet plan, 2 hellis och en tank vid mig..

i chatten säger folka tt det spawnas linkande fordon över hela kartan..

är detta hackers?

Permalänk
Skrivet av tobbe305:

jag spelar på servern just nu och det spawnade precis 4 jet plan, 2 hellis och en tank vid mig..

i chatten säger folka tt det spawnas linkande fordon över hela kartan..

är detta hackers?

Typ ja.

Alla är borta nu, servern startar om. Lite kul att se alla samlade i slutet göra gagnamstyle

Visa signatur
Permalänk
Medlem

frapsade när alla dansade ^^ kanske ska ladda upp det på yt å länka hit

Permalänk
Medlem

Blir väl att testa "Wasteland" när man är hemma i Halmstad ifrån Norrland

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!