Permalänk
Medlem

Dota 2 - Söker spelare till lag!

Hej Swec!

Vi är två spelare som spelat under minst ett halvår tillsammans i olika lag för att försöka att hitta ett bra sådant. Men nu har vi bestämt oss att försöka recruita spelare till lag istället. Vi har inte passat i de andra lagen då vi spelar mer seriöst och tar spelandet på större allvar än vad de har gjort.

Vi söker då spelare till :

position 1: Carry

position 3: Offlane/solo

position 5: Hard support

Om någon är intresserad är det bara att svara i tråden eller skicka ett pm!

Permalänk
Medlem

spelar Kunkka samt dp om det e något för er ..

Visa signatur

i5 2500k,,,,asus p8z77-v pro

Permalänk
Medlem

Vet ej om jag har tid för riktigt hög nivå igen, men lirar hard supp, offlane eller carry. Spelade i division 2 i dota-league för många år sedan men även hamachii dota osv. I och med att jag jobbar 3-skift varierar mina speltider, ligger just nu på 4100 rating. Om ni känner för att lira med en skön och seriös snubbe annars så tveka inte på att höra av er

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av itkoll:

spelar Kunkka samt dp om det e något för er ..

2 heroes är lite att spela, vi söker spelare som kan fylla ut roller, inte bara spela vissa heroes.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaarOlo:

2 heroes är lite att spela, vi söker spelare som kan fylla ut roller, inte bara spela vissa heroes.

Vilken rating vill ni att man ligger på?

Permalänk
Medlem

Hej.

Jag spelar carry och hard lane, 4.2k party rating, 3.8k solo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Addeez:

Vilken rating vill ni att man ligger på?

Rating bryr vi oss inte allt för mycket om då systemet inte visar något hur bra man är sålänge man inte har 1k...

Permalänk

carry/ hardsupport 21 år stockholm skön att lira med. kan alla heroes har 2500+ timmar har plugg atm så jag har tid skriv privat om ni har intresse.

Permalänk
Medlem

Pma steam nick

Permalänk

Mid/ganker/carry 5k party rating 4,8k solo rating. Lirar mkt invoker, pudge, puck osv. Typiska mid hjältar. http://dotabuff.com/players/2923017 där är min dotabuff profil

Visa signatur

wazzoo

Permalänk

Hej jag spelar för ett csgo lag som heter ENLIGHTEN som vill ha ett dota2lag som jag kommer leda och behöver spelare jag spelar som mid och behöver 4 andra (har redan standin) vi kommer spela inhouse cups och weekly tourments såklart delar vi på allt.

Steam namn: pallemalmquist