CloudCraft (minecraft server) söker spelare

Permalänk
Avstängd

CloudCraft (minecraft server) söker spelare

Hej, jag heter Linus Kristiansen. Jag har gjort en minecraft server som jag bestämt mig att ta in 20 spelare på. Den är ingen whitelist på för tillfället men det kommer jag slå på snart.

Servern har 6Gb ram, McMmo (tillfälligt) och är i survival läge.

Om ni vill ansöka till servern vänligen skriv:

Namn:

IGN (In-game name):

Värför vill jag in på servern:

Efter ni gjort det logga in på servern och säg att du ansökt så ska jag kolla om jag vill behälla dig eller inte.
Serverns Ip är: <borttaget av mod>

Välkommen

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Lite mer information om din server hade inte varit fel. Spelläge, svårighetsgrad, plugins, kommer den vara online 24/7, serverspecc.? Det är egentligen snarare du som ska förklara varför vi ska spela på din server, inte vi som ska förklara varför vi ska spela hos dig.

Visa signatur

CPU: AMD FX8360 8core 4,3 GHz,
RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 8gb x4 (32gb)
GPU: ASUS GeForce GTX 960 4GB STRIX DC2 OC

Permalänk

Hej Linus!

IGN: ElmBorgarn

Jag skulle villa komma in för att ha en kul server att spela på då två andra serverar jag varit aktiv på i 2år och den andra sedan januari/februari. Men dom har blivit inaktiva och vill ha en kul online upplevelse!

/MvH E.E.

Visa signatur

Primärdator : Ryzen 7 5800x3d 32GB - Arctic Liquid Freezer III 240 - Strix X570-F - RTX 2070S - SAMSUNG 970 EVO+ NVME 1 TB - Samsung 750 Evo 500 GB - Samsung 840 Pro 238 GB - Fractal design define 7 compact

Lekdator: i7 2600k 16GB-ddr3- 2x GTX 770 - Samsung 840 pro 238 GB - Resväska

Permalänk
Avstängd

Kanske inte skulle vara fel men det får ni väll se när ni kommer in på servern. Ta en kik istället för att "klaga"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Silverdew98:

Kanske inte skulle vara fel men det får ni väll se när ni kommer in på servern. Ta en kik istället för att "klaga"

Det är vad man tar de som, Men syftet med det inlägget var att ge dig tips för hur du ska få ditt inlägg mer attraktivt så folk verkligen känner att de vill lägga tiden att kika Sen att du ligger på version 1.7.2 kan vara bra att tillägga då de flesta har uppdaterat till 1.7.8

Visa signatur

CPU: AMD FX8360 8core 4,3 GHz,
RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 8gb x4 (32gb)
GPU: ASUS GeForce GTX 960 4GB STRIX DC2 OC

Permalänk
Skrivet av Ipzen:

Det är vad man tar de som, Men syftet med det inlägget var att ge dig tips för hur du ska få ditt inlägg mer attraktivt så folk verkligen känner att de vill lägga tiden att kika Sen att du ligger på version 1.7.2 kan vara bra att tillägga då de flesta har uppdaterat till 1.7.8

och 30% av alla användare tror jag inte vet hur man gör för att använda en tidigare version av mc!

Visa signatur

Primärdator : Ryzen 7 5800x3d 32GB - Arctic Liquid Freezer III 240 - Strix X570-F - RTX 2070S - SAMSUNG 970 EVO+ NVME 1 TB - Samsung 750 Evo 500 GB - Samsung 840 Pro 238 GB - Fractal design define 7 compact

Lekdator: i7 2600k 16GB-ddr3- 2x GTX 770 - Samsung 840 pro 238 GB - Resväska

Permalänk
Medlem
Skrivet av Silverdew98:

Kanske inte skulle vara fel men det får ni väll se när ni kommer in på servern. Ta en kik istället för att "klaga"

Det kan vara svårt att se vissa saker som ligger bakom kulliserna även fast man tar en kik på servern. T ex om du nu använder plugins om du har anti-griefing sådna osv, för att få säkerhet på servern.

Permalänk
Medlem

hejsan

IGN Maxsve99

Har kör nu i 2 år och vill köra på flera servrar inte bara min egna och andra och vill gärna öppna mig för flera serverar hör av dig om du vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FrithiofeN:

och 30% av alla användare tror jag inte vet hur man gör för att använda en tidigare version av mc!

90% av all statistik är påhittad.
Finns det inte en inbyggd funktion för det i launchern nu? Då borde väl vem som helst kunna byta version skitlätt?

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Skrivet av Maxswe99:

hejsan

IGN Maxsve99

Har kör nu i 2 år och vill köra på flera servrar inte bara min egna och andra och vill gärna öppna mig för flera serverar hör av dig om du vill något.

ge tillbaka min saker tack! >:)

Visa signatur

Primärdator : Ryzen 7 5800x3d 32GB - Arctic Liquid Freezer III 240 - Strix X570-F - RTX 2070S - SAMSUNG 970 EVO+ NVME 1 TB - Samsung 750 Evo 500 GB - Samsung 840 Pro 238 GB - Fractal design define 7 compact

Lekdator: i7 2600k 16GB-ddr3- 2x GTX 770 - Samsung 840 pro 238 GB - Resväska

Permalänk
Skrivet av LemonIllusion:

90% av all statistik är påhittad.
Finns det inte en inbyggd funktion för det i launchern nu? Då borde väl vem som helst kunna byta version skitlätt?

lite ironiskt va?

Visa signatur

Primärdator : Ryzen 7 5800x3d 32GB - Arctic Liquid Freezer III 240 - Strix X570-F - RTX 2070S - SAMSUNG 970 EVO+ NVME 1 TB - Samsung 750 Evo 500 GB - Samsung 840 Pro 238 GB - Fractal design define 7 compact

Lekdator: i7 2600k 16GB-ddr3- 2x GTX 770 - Samsung 840 pro 238 GB - Resväska

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Maxswe99:

hejsan

IGN Maxsve99

Har kör nu i 2 år och vill köra på flera servrar inte bara min egna och andra och vill gärna öppna mig för flera serverar hör av dig om du vill något.

Kom in på servern och lira runt lite

Permalänk
Medlem

Lite intressant att detta är min ip och antagligen min server med. Du skulle hjälpa mig och inte göra en egen server...
Lösenord till servern är nu ändrat. Och servern är nedstängd.

MOD får gärna ta bort tråden, jag vill inte ha min ip helt publik.
Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Moderator
Moderator

*tråd låst*

Utredning avklarad, tråd behålls låst.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers