[Löst] Telefonsupport - under all kritik

Permalänk
Medlem

[Löst] Telefonsupport - under all kritik

Varför finns inte en fungerande telefonsupport?

Jag har problem med min nya AC-87U och på hemsidan står följande:
*telefonsupporten hjälper dig som har frågor kring surfplattor, bärbara datorer, nätverksprodukter, bildskärmar, eee-produkter, mobiltelefoner och stationära datorer.

Men när jag gör valet nätverksprodukter i telefonmenyn hänvisas jag till online-formuläret.

Jag vill prata med någon!! Svenska eller engelska spelar ingen roll....

//Micke

Permalänk
Medlem

Om det är ett reklamationsärendet så ska du vända dig till återförsäljaren som du köpte varan av. Här på forumet finns många kunniga om det är någon funktion du inte får ordning på

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av shadowfang:

Varför finns inte en fungerande telefonsupport?

Jag har problem med min nya AC-87U och på hemsidan står följande:
*telefonsupporten hjälper dig som har frågor kring surfplattor, bärbara datorer, nätverksprodukter, bildskärmar, eee-produkter, mobiltelefoner och stationära datorer.

Men när jag gör valet nätverksprodukter i telefonmenyn hänvisas jag till online-formuläret.

Jag vill prata med någon!! Svenska eller engelska spelar ingen roll....

//Micke

Hej,

När växeln säger "Nätverksprodukter" så menar de switchar, interna nätverkskort etc. "Wi-Fi-produkter" är för routrar.
Välj 7 för att komma till komponenter.
Sedan 5 för att prata om routrar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Supertack!

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av ASUS_Caroline:

Hej,

När växeln säger "Nätverksprodukter" så menar de switchar, interna nätverkskort etc. "Wi-Fi-produkter" är för routrar.
Välj 7 för att komma till komponenter.
Sedan 5 för att prata om routrar.

Vilket snille kom på den uppdelningen..?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dunder:

Vilket snille kom på den uppdelningen..?

Visa signatur