Verktyg Visningsval
2012-04-28, 12:50   #1771

FERGUS

Medlem

Registrerad: jan 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av LittleGuy Visa inlägg
Har lirat betan ett par månader nu och jag lirar på hyffsat hög nivå.
Matchmaking är lite konstig nu för den baseras på hur mkt du spelar inte hur bra du är, givetvis lite wins/deaths k/d men inte alls lika viktig som playtimen för det mesta dels.
Gör den? Det kan nog förklara varför jag matchas ihop med proffs hela tiden. Jag som trodde det var för att de gånger jag spelar matchmaking(spelar mest med en kompis mot botar) så har vi en tredje kompis som märkte sig själv som proffs när han startade det för första gången.

Låter faktiskt lite fel att matchmaking systemet går efter speltid.
FERGUS är inte uppkopplad
2012-04-28, 13:17   #1772

tyvar1

Medlem

tyvar1s avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: jun 2011

Weekly Patch Update #25

Har uppdaterat tråden med Weekly Patch Update #25
Patch notes:
Spoiler:

GAMEPLAY

- Added Brewmaster to Captain's Mode
- Fixed non-hero units like Spirit Bear breaking smoke of deceit.
- Fixed Burning Spear counter being reset by BKB.
- Fixed illusions stealing Magic Stick/Wand charges from the owner.
- Fixed a new bug with Riki's Blink Strike causing it to not attack right away.
- Fixed True Form / Druid Form being cancelled and interruptable.
- Fixed attack FoW reveal to happen when an attack fires off, rather than when your animation starts.
- Fixed bug that would sometimes cause move commands or abilities to execute at odd times.
- Fixed bug where DotaTV director would stop directing in the last minutes of the game.
- Fixed Vanguard's block chance being too low.
- Fixed Brewmaster's primal splits creating illusions from Wall of Replica.
- Fixed Brewmaster not receiving XP when split.

VISUALS

- Heroes will no longer lose their shadows.
- Item Icon have been redesigned
[We plan to continue update these over the next few weeks, please give us your thoughts in this forum (http://dev.dota2.com/forumdisplay.php?f=353)]
- New visual style for Lion.
- New Town Portal effect.

AUDIO

-Some heroes will now call out to allies they encounter in the field during the early phases of a game.

UI

- Fixed control groups breaking in the case where a hero has unit sharing enabled and another hero tries to control group one of the summons.
- Fixed a case where casting an ability to control a unit (ie. Chen's Persuasion), then querying the unit before the ability fired would not end up with the unit in a selected state and the abilities would not be usable.
- Fixed damage done to player-controlled units not showing up in the combatlog.
- Fixed attributes tooltip not showing the correct values for Spirit Bear (or other hero-like) units.

BOTS

- Bots can call out "top missing!" etc if an opponent goes away during the laning phase.
- Bots are now more likely to use the Side Shop. They will hold off purchasing items if they think they'll be able to get them from the Side Shop soon, and are more likely to actually walk there to pick them up.
- Bots no longer forget/ignore units that are reincarning.
- Bots will now use couriers that are holding their items, even if the courier is currently returning to base.
- Bots will only use couriers that are idle in base, so they shouldn't grab couriers as soon as they stop moving in, for example, the secret shop.
- When a bot dies, if it had a courier en route, it will send the courier back to base.
- Juggernaut is now more likely to use Omnisliash in teamfights, particularly when he thinks he can get all slashes on heroes.
- Bots will no longer purchase items during the hero pick phase of the game.
- Bots will no longer use any of their abilities on Passive difficulty.
- Made Windrunner bot slightly more likely to use Powershot when ganking, and less likely to use Windrun for non-panic retreats.
- Fixed bug that, under certain hero combinations, could cause lane selection to thrash.
- Improved the Team Roam behavior, they should no longer clump up and get stuck, and should deal with any creeps attacking them.
- Increased bot sensitivity to human pings for pushing and defending.
- Increased range at which a non-carry bot will defer last-hitting to a carry bot. Non-hard-carries will now also defer to hard carries.
Intel i5 2500k @ 4.5GHz | 2x Nvidia GTX 580 | Samsung SSD 840 PRO 256GB | ASRock P67 Extreme 6 | Cooler Master HAF X | Eizo EV2736W IPS, BenQ XL2410T 120hz | Corsair Vengeance 1600MHz 2x4GB | OCZ ZX 1000W | Asus Xonar Essence STX | Audio Technica ATH-M50 | Samson C03U Microphone | Steelseries SENSEI | Ducky Premier | Poker II | JD40 |
tyvar1 är uppkopplad nu
2012-04-29, 16:10   #1773

HoFFman

Medlem

Registrerad: sep 2004

Någon som sitter på en key som jag kan få ta del av? Har 5 kompisar som konstant sitter och pressar och skulle gärna vilja vara med!

Kan ge dig en invite till antingen sparvar eller torrentleech!
2012-04-29, 18:32   #1774

Saxn

Medlem

Saxns avatar

Plats: Gislaved

Registrerad: okt 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av HoFFman Visa inlägg
Någon som sitter på en key som jag kan få ta del av? Har 5 kompisar som konstant sitter och pressar och skulle gärna vilja vara med!

Fel tråd. Samt om de sitter och pressar så borde väl de tigga runt?
Saxn är inte uppkopplad
2012-04-29, 19:11   #1775

tyvar1

Medlem

tyvar1s avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av HoFFman Visa inlägg

Yep fel tråd http://www.sweclockers.com/forum/8-o...ota2-tiggtrad/ där kan du fråga om key lycka till!
Intel i5 2500k @ 4.5GHz | 2x Nvidia GTX 580 | Samsung SSD 840 PRO 256GB | ASRock P67 Extreme 6 | Cooler Master HAF X | Eizo EV2736W IPS, BenQ XL2410T 120hz | Corsair Vengeance 1600MHz 2x4GB | OCZ ZX 1000W | Asus Xonar Essence STX | Audio Technica ATH-M50 | Samson C03U Microphone | Steelseries SENSEI | Ducky Premier | Poker II | JD40 |
tyvar1 är uppkopplad nu
2012-04-29, 22:02   #1776

tyvar1

Medlem

tyvar1s avatar

Om någon vill joina en DotA2 klan så kan ni checka in necrys tråd! http://www.sweclockers.com/forum/8-o...soker-members/ !
tyvar1 är uppkopplad nu
2012-05-01, 01:05   #1777

the_raz

Medlem

the_razs avatar

Plats: Kramfors

Registrerad: jul 2011

Har en DotA 2 key som bytes mot något trevligt, PM.
• Intel i7 2600K @ 4.3GHz • ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 • 8GB Corsair Vengeance • Corsair SSD Force 3 Series 120GB • Win 7 64-bit • Corsair TX 850W • Corsair Graphite 600T Vit • Corsair Cooling Hydro H80
the_raz är inte uppkopplad
2012-05-02, 08:43   #1778

timQ

Medlem

Plats: Helsingborg

Registrerad: jul 2010

Tror vi får se en Phantom Lancer i testbuilden idag.
Hoppas på att de kör ett fantom-tema och lancerar (pun intended) både Lancer & Mortred!
timQ är inte uppkopplad
2012-05-02, 11:52   #1779

Erpatjoff

Medlem

Erpatjoffs avatar

Registrerad: aug 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av FERGUS Visa inlägg
Gör den? Det kan nog förklara varför jag matchas ihop med proffs hela tiden. Jag som trodde det var för att de gånger jag spelar matchmaking(spelar mest med en kompis mot botar) så har vi en tredje kompis som märkte sig själv som proffs när han startade det för första gången.

Låter faktiskt lite fel att matchmaking systemet går efter speltid.
Hamnade i en match med Bulba en gång, typ 700 viewers. Problemet är att jag inte alls är på någon i den matchens nivå så jag skämdes mest
Mobo: Asrock Extreme 4 Z77 CPU: i7 3770k @ 4,5ghz @1,288vcore GPU: Msi GTX 670 @1254mhz och Asus dc2 670 @1254mhz i SLI RAM: Corsair Vengance 16gb RAM SSD:Force 3 120gb HDD: WD green 2tb Hdd Case: Fractal Design R4 PSU: Corsair HX850W Ljudkort: Asus Xonar DGX
Kringutrustning: Tangentbord: HHKB pro 2 Mus Steelseries Rival Headset: Sennheiser PC 360
Erpatjoff är inte uppkopplad
2012-05-02, 15:56   #1780

Razki

Medlem

Registrerad: sep 2008

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Erpatjoff Visa inlägg
Hamnade i en match med Bulba en gång, typ 700 viewers. Problemet är att jag inte alls är på någon i den matchens nivå så jag skämdes mest
Hamnade i ett sånt game på fyllan, vanligtvis kan jag leverera men med den mängden jag hade. Satt jag och skrev roliga grejer istället
Razki är inte uppkopplad
2012-05-03, 08:33   #1781

timQ

Medlem

Phantom Lancer ute, samt diverse nya uppdates!
timQ är inte uppkopplad
2012-05-03, 10:31   #1782

tyvar1

Medlem

tyvar1s avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av timQ Visa inlägg
Phantom Lancer ute, samt diverse nya uppdates!
Tack för informationen! Ska uppdatera tråden när jag kommer hem
tyvar1 är uppkopplad nu
2012-05-03, 12:35   #1783

timQ

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av tyvar1 Visa inlägg
Tack för informationen! Ska uppdatera tråden när jag kommer hem
Kan ju även passa på att länka till www.cyborgmatt.com, för alla som är intresserade av att se hur det går med betan.
Där får man se nya porträtt etc!
timQ är inte uppkopplad
2012-05-04, 15:20   #1784

tyvar1

Medlem

tyvar1s avatar

Citat:
Kan ju även passa på att länka till www.cyborgmatt.com, för alla som är intresserade av att se hur det går med betan.
Där får man se nya porträtt etc!
har lagt in den hemsidan nu i tråden! tack för tipset!
tyvar1 är uppkopplad nu
2012-05-04, 15:20   #1785

tyvar1

Medlem

tyvar1s avatar

Weekly Patch Update #26

Har uppdaterat tråden med Weekly Patch Update #26
Patch notes:
Spoiler:

GAMEPLAY

- Added Phantom Lancer!
- Fixed being able to use ping to identify illusions.
- Fixed bug where we wouldn't always upgrade couriers in order of creation.
- Fixed potential dispel threshold being calculated after damage reduction rather than before (fixes stuff like Bloodrage not dispeling potions).
- Fixed being able to blink if you became rooted after you started casting.
- Fixed unit conversion spells (Enchant, Persuasion, etc) not removing existing debuffs properly.
- Fixed Searing Arrows not stacking with Eye of Skadi.
- Fixed Satyr firing Shockwave onto smoked/invisible heroes.
- When the courier returns items to the stash, items owned by the other team are now dropped on the ground.
- Fixed Spirit Bear teleporting far away from you with Return (causing it to get stuck in trees sometimes).
- Attacking units now follow their target and then resume attack orders after getting disarmed.
- Updated attack animation for Spectre, with more impact on hit frame.

UI

- Tranquil Boots regen is now displayed on the HP bar.
- Clicking "No Courier" opens the shop with the courier item selected.
- As spectator, clicking courier button now queries the courier for the current query unit's team.
- Fixed creepstats drawing for all units when spectating.
- Fixed missing shared cooldown on the first use of an item.
- Extended the health bar above the stats area.
- Centered respawn label when showing death panel but not the buyback button.
- Fixed a case where the cooldown swipe on buffs was not initialized and rotated backwards continuously.
- Fixed top bar timer not initializing
- Selling back a limited stock item within the sellback time restocks the shop.
- Broadcasters can now draw lines in the world.

BOTS

- Bots now use their defense mode desire to determine when to use Glyph, rather than having an independent calculation for it.
- Bots will no longer use items or abilities when they are individually disabled.
- Bots now switch out of "early game" when either team becomes powerful, rather than just when the opposing team does. This prevents situations where one team is roaming and pushing and the other team is still trying to lane.
tyvar1 är uppkopplad nu
2012-05-06, 10:49   #1786

tyvar1

Medlem

tyvar1s avatar

Frågan är hur länge betan kommer hålla på innan riktiga spelet kommer ut? Betan har ju funnits ett tag nu

Skickades från m.sweclockers.com
tyvar1 är uppkopplad nu
2012-05-06, 11:27   #1787

Sagofiguren

Medlem

Sagofigurens avatar

Plats: Blekinge

Registrerad: jun 2007

Nån mer som inte kommer in idag eller ?

Mobo ASUS Sabertooth Z77 Minnen Corsair VENGEANCE 16GB CPU i5 3570K
GPU Gainward GeForce GTX 680 Phantom 2GB SSD HyperX 120GB
Kylning Corsair H40 Skärm Samsung S27A950D Chassi NZXT H2
Sagofiguren är inte uppkopplad Folding
2012-05-07, 14:16   #1788

timQ

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av tyvar1 Visa inlägg
Frågan är hur länge betan kommer hålla på innan riktiga spelet kommer ut? Betan har ju funnits ett tag nu

De har väl sagt att allt ska vara redo till International 2, även om inte alla hereos är klara. De kommer läggas till i efterhand. Så borde väl vara någon gång till hösten, men de är väl valve time

Vilken hero tror du kommer härnäst?
Svår att gissa, står mellan CK, Ogre för min del. Meepo, Mortred kan även komma de med.
timQ är inte uppkopplad
2012-05-07, 16:08   #1789

Erpatjoff

Medlem

Erpatjoffs avatar

Citat:
De har väl sagt att allt ska vara redo till International 2, även om inte alla hereos är klara. De kommer läggas till i efterhand. Så borde väl vara någon gång till hösten, men de är väl valve time

Vilken hero tror du kommer härnäst?
Svår att gissa, står mellan CK, Ogre för min del. Meepo, Mortred kan även komma de med.
Tror att ogre kommer nu ifrån det man har sett på cyborgmatts blogg
Mobo: Asrock Extreme 4 Z77 CPU: i7 3770k @ 4,5ghz @1,288vcore GPU: Msi GTX 670 @1254mhz och Asus dc2 670 @1254mhz i SLI RAM: Corsair Vengance 16gb RAM SSD:Force 3 120gb HDD: WD green 2tb Hdd Case: Fractal Design R4 PSU: Corsair HX850W Ljudkort: Asus Xonar DGX
Kringutrustning: Tangentbord: HHKB pro 2 Mus Steelseries Rival Headset: Sennheiser PC 360
2012-05-09, 15:19   #1790

Wuzu

Medlem

Wuzus avatar

Plats: Hultsfred

Registrerad: dec 2011

FPS i Dota 2

Hej.

Jag undrar bara vilken FPS folk spelar med i Dota 2.

Själv ligger jag på 90-120 stillastående och nere mot 60-90 när man ser lite creeps, heroes etc.
Ett problem som jag har är att FPS:en sjunker väldigt mycket i teamfights. FPS:en sjunker oftast till mellan 30-40 FPS. Det är väldigt störande och det blir jobbigt att spela.

Frågor:

1. Borde inte min dator klara av att hålla stadiga 60+ FPS?
2. Vad har ni för FPS?

Dator specifikationer:

Operativsystem: Windows 7
Processor: AMD FX-8150 3,6 GHz
Processorkylare: Corsair H40
Moderkort: Asus Crosshair V Formula
Minne: 8GB G.skill Ripjaws Gaming 1600 MHz
Grafikkort: 2x Sapphire Radeon HD 6850 CF
Hårddisk: Corsair Force 3 SSD 120 GB (Operativsystem), Western Digital Caviar Black 1 TB
Nätaggregat: Silverstone Silent 500 W 80+
Övrig kylning: 5x120mm insug, 2x120mm utblås
Temperaturer: Processor 30C (Idle),50C (Spelar), 25C i lådan, Grafikkort 1:a 30C (Idle), 40-60C (Spelar). Grafikkort 2: 30C (Idle), 40-50C (Spelar)

Inget är överklockat.
Jag har senaste drivrutinerna till mina grafikkort (Catalyst 12.4).
Wuzu är inte uppkopplad
2012-05-09, 19:26   #1791

Marxor

Medlem

Marxors avatar

Plats: Borlänge

Registrerad: mar 2007

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Wuzu Visa inlägg
Hej.

Själv ligger jag på 90-120 stillastående och nere mot 60-90 när man ser lite creeps, heroes etc.
Ett problem som jag har är att FPS:en sjunker väldigt mycket i teamfights. FPS:en sjunker oftast till mellan 30-40 FPS. Det är väldigt störande och det blir jobbigt att spela.

Frågor:

2. Vad har ni för FPS?

Dator specifikationer:

Hårddisk: Corsair Force 3 SSD 120 GB (Operativsystem), Western Digital Caviar Black 1 TB
Temperaturer: Processor 30C (Idle),50C (Spelar), 25C i lådan, Grafikkort 1:a 30C (Idle), 40-60C (Spelar). Grafikkort 2: 30C (Idle), 40-50C (Spelar)

Inget är överklockat.
Stänger jag av Vsync ligger jag på 120 konstant, vilket tydligen är max. Komponenter enligt signatur.
Intel Core i7-3930k @ 4,4Ghz, 1,345v | ASUS P9X79 PRO | 2x ASUS Geforce GTX 780 DC2 @ 1215MHz/6500MHz | Corsair Dominator Platinum 2133MHz 16GB | Corsair AX1200 | Intel 520 240GB | Windows 8.1 x64 Pro | 3DMark 2013 Fire Strike 17394 - Fire Strike Extreme 9245
Marxor är inte uppkopplad
2012-05-11, 13:51   #1792

Trizi

Medlem

Plats: Skövde

Registrerad: sep 2010

Hmm.. Just nu är Dota 2 ospelbart för min del. Jag kan inte se varannan projektil från heroes, creeps eller torn. Spelet tappar även en del ljud som när man får creep/hero kill där det ska komma ett "pengar klirr" och kan även inte se att man får hero / creep kill.
Har läst att det är fler som har samma problem och en del som har löst det genom att dra upp render quality till 100% (vilket jag har o har även provat dra ner det sedan upp det ). Andra säger att det kan hända om man har seg lina men sitter på 100/ 10 och har max 60ms när jag spelar på eu servrar.

Är det någon som har snubblat över detta problemet eller läst om detta o hur dem har löst det? Gillar spelet starkt för övrigt med vissa klagomål här o där men detta problem jag har nu gör spelet ospelbart

edit: har även kollat om det är drivrutiner till mitt 6950 som bråkar o har uppdaterat till de senaste samt installerat om steam samt dota ett flertal gånger men blev inge skillnad : /
Trizi är inte uppkopplad
2012-05-12, 14:53   #1793

timQ

Medlem

Citat:
Hej.

Frågor:

2. Vad har ni för FPS?

Dator specifikationer:

TEXT
.
Du borde kunna hålla stabila 60fps, det gör jag med 6850M (laptopvarianten).
Kan dock få ett par dropps ner till 50, men det är rätt sällan.
timQ är inte uppkopplad
2012-05-13, 21:16   #1794

Simpaa

Medlem

Simpaas avatar

Plats: Göteborg

Registrerad: feb 2012

Är det någon som vet om man kan få tag på fler invites efter man själv börjat spelet? Jag fick en invite av en vän men jag vill även att fler av mina vänner som är intresserade ska kunna spela. De som delar ut invites i tigg-tråden, vart får de tag på sina?
Jag minns när HoN fortfarande var beta så fick man invites då och då på mailen ifrån S2 Games.
2012-05-13, 22:16   #1795

tyvar1

Medlem

tyvar1s avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Simpaa Visa inlägg
Är det någon som vet om man kan få tag på fler invites efter man själv börjat spelet? Jag fick en invite av en vän men jag vill även att fler av mina vänner som är intresserade ska kunna spela. De som delar ut invites i tigg-tråden, vart får de tag på sina?
Jag minns när HoN fortfarande var beta så fick man invites då och då på mailen ifrån S2 Games.
förut när man fick beta key från Valve så fick man också två st som man kunde ge bort till någon annan. men efter några waves så tog dom bort det för att det inte skulle bli för många i betan. du kommer inte få beta key från valve med det steam kontot du signade med(eftersom du redan har DotA2 i dit bibliotek) så om du vill ha någon chans att få en beta key från valve så måste du signa med ett annat steam konto
tyvar1 är uppkopplad nu
2012-05-14, 13:53   #1796

Canson

Medlem

Cansons avatar

Plats: Gävle

Registrerad: mar 2008

Tjena boys.

För två dagar har jag börjat få igång min stream med settings och allt tror jag.
Tänkte kolla med er vad ni tycker om kvallen och flyten.

http://sv.twitch.tv/canson88/b/318102016

Finns även några andra videos också på min kanal där jag pratar med polaren i mic.
Canson är inte uppkopplad
2012-05-17, 12:52   #1797

tyvar1

Medlem

tyvar1s avatar

Ingen patch på länge
tyvar1 är uppkopplad nu
2012-05-18, 17:27   #1798

tyvar1

Medlem

tyvar1s avatar

Weekly Patch Update #27

Har uppdaterat tråden med Weekly Patch Update #27
Patch notes:
Spoiler:

GAMEPLAY

- Enabled Treant Protector!
- Ancient Apparition: Fixed Ethereal and Guardian Angel blocking Ice Blast's shatter.
- Batrider: Fixed bug with refreshing old stacks of Napalm after upgrading the ability.
- Beastmaster: Fixed Inner Beast not affecting siege units.
- Chen: Fixed Holy Persuasion working on Spirit Bear.
- Dazzle: Fixed Shadow Wave not doing its damage around the aoe of the last target.
- Doom: Fixed Sphere working under Doom (Sphere will still block Doom).
- Drow: Fixed Trueshot Aura not affecting siege units.
- Lich: Fixed timing on Chain Frost ministun.
- Lone Druid: Fixed Entangle affecting wards.
- Lone Druid: Fixed Battle Cry not affecting other units he owns.
- Outworld Destroyer: Fixed Arcane Orb against wards.
- Puck: Fixed being able to cast Phase Shift while rooted.
- Pudge: Fixed Meat Hook interrupting channeling spells if the target is magic immune.
- Riki: Fixed being unable to cast for a brief moment after using Blink Strike.
- Spirit Breaker: Fixed Charge of Darkness not getting interrupted by ensnares.
- Fixed all heroes having 1 armor more than intended.
- Fixed Medallion of Courage interaction with Magic Immune units.
- Fixed denying an allied Necronomicon unit causing Last Will to hurt you.
- Fixed dying to Neutrals ending your kill streak counter.

UI

- You can now ping runes to let your teammates know which type of rune it is.
- Tranquil boots now update movement speed and armor on the HUD when broken.
- You can now click on player names in the waiting for players dialog to go to their Steam or Dota 2 profiles.
- For units with lifetime (wards, illusions), the XP bar is now used to show lifetime remaining.

VISUALS

- Added a new player-only aegis post-death effect.
- Fixed some spells not obeying the "no screen shake" setting.
- Added healing overhead messages for Mek, Chen, Lifestealer, Necrolyte, and Witch Doctor.
- Added bonus damage overhead message for Lifestealer's Feast.
- Gave Death Prophet's spirits a unique attack effect when hitting buildings.

SOUND

- Added additional dialog for Earthshaker, Pudge, Storm Spirit, Shadow Fiend, and Doombringer.

BOTS

- Bots on medium difficulty or below will no longer try to interrupt channels.
- When doing Rosh, bots will no longer wait for their optimal tank. Now they'll start attacking when more than one hero has arrived, and will use the best tank of the heroes present.
- Bots will no longer consider damage from passives as an indication that a human is intending to attack-to-kill.
- Fixed bug where bots wouldn't use the courier if their stash was empty (even if they had items on the courier).
- Bots will be slightly more aggressive about using couriers that are carrying their items.
tyvar1 är uppkopplad nu
2012-05-18, 17:34   #1799

Dvudd

Medlem

Dvudds avatar

Plats: Gävle

Registrerad: jan 2007

Lite oväntat att det blev treant, hoppades verkligen på ogre magi. Men treant var en av mina favoriter i dota så jag är glad ändå :-)

Dvudd är inte uppkopplad
2012-05-23, 11:40   #1800

Erpatjoff

Medlem

Erpatjoffs avatar

Citat:
Hej.

Frågor:

2. Vad har ni för FPS?

Dator specifikationer:

Inget är överklockat.
Ligger runt 120 vid början av matchen, droppar aldrig ner under 60 även i stora teamfights.
Kanske är något med crossfire som strular?
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker