WAVE - SC2 spelare efterfrågas!

Permalänk

WAVE - SC2 spelare efterfrågas!

Tjo alla glá!

Som topic så söker nu In Waves flera medlemmar. Vi vill uppnå en stark 3-3-3 lina fylld med aktiva spelare.

Du kommer att bli placerad i en riktigt härlig miljö på Teamspeak 3, med engagerade spelare som alla spelar för samma mål. Egen hemsida med mål att ha ett stort nyhetsflöde samtidigt som vi har ett aktivt forum.

De krav vi har på dig är att vara aktiv, om du är det så borde du ta dig en titt på denna tråd och anmäla ditt intresse. http://inwaves.se/index.php?site=forum_topic&topic=107

Platserna är få och unika, vi håller upp dörren, men det är du som ska gå igenom den.

www.inwaves.se
---------------------------
www.facebook.com/inwaves2012

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Ser intressant ut, hur ser ålders gruppen ut hos er?

Permalänk
Skrivet av meastro:

Ser intressant ut, hur ser ålders gruppen ut hos er?

Vi har följande åldrar, 21 , 21 och sist men också minst, 17.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

okej, men jag ansöker jag är lite äldre än er 27

Permalänk

Hehe, nemas problemas! Bara kul med olika åldrar, inget som säger att man är sämre / bättre på något bara för att man är lite äldre. Btw så slipper du titeln - "äldst" om man ser över hela WAVE.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Hehe, nemas problemas! Bara kul med olika åldrar, inget som säger att man är sämre / bättre på något bara för att man är lite äldre. Btw så slipper du titeln - "äldst" om man ser över hela WAVE.

Har reggat en user på sidan nu, men det kommer inget aktivera mail just nu. Kommer säkert om en stund.

Permalänk
Skrivet av meastro:

Har reggat en user på sidan nu, men det kommer inget aktivera mail just nu. Kommer säkert om en stund.

Skumt.. Skriv vad du nickar på sidan så aktiverar jag din user.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Vilken league är det som gäller fall man vill kunna få en chans?

Permalänk
Skrivet av Jacar:

Vilken league är det som gäller fall man vill kunna få en chans?

Vi har satt en osynlig spärr på Diamond ligan, bara för att alla i laget ska kunna pracca mot varandra och samtidigt att träningen ger något. Men som det också står i tråden på hemsidan att alla är välkomna att ansöka, men då har du en vettig anledning till varför du ska vara med i laget. Kan vara allt ifrån att vara super aktiv, eller att du har personliga tränare som lirar på GM nivå etc etc.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Vi har satt en osynlig spärr på Diamond ligan, bara för att alla i laget ska kunna pracca mot varandra och samtidigt att träningen ger något. Men som det också står i tråden på hemsidan att alla är välkomna att ansöka, men då har du en vettig anledning till varför du ska vara med i laget. Kan vara allt ifrån att vara super aktiv, eller att du har personliga tränare som lirar på GM nivå etc etc.

Ok tack för svaret ska fundera på det ^^

Permalänk
Skrivet av Jacar:

Ok tack för svaret ska fundera på det ^^

Gört! Du vet vart vi finns, hehe,

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Lirar själv på Brons nivå, men borde ligga på i alla fall Silver. Har varit med i ett team innan Team Firelight. Blev inaktiv där pga familjen. Men nu är jag på g igen och lirar hela tiden. Kan bara inte förmå mig att klättra på stegen.

Permalänk
Medlem

Jag skriver en ansökan på forumet men kan ta det lite kort här också. Jag lirar just nu i platinum som zerg ligger på 228 poäng med 13 wins. Möter mest Top 9 plat och Diamond. Jag följer SC2 PROscenen nästa så mkt det går kollar i princip alltid på GSL, MLG, DH och andra event. Har inte spelat så aktivt förut då jag inte har några kompisar som lirar SC2 blir tråkigt då :(. Mitt mål är att nå masters och tror jag klarar det fall jag lägger ner mer tid på spelandet.

Permalänk
Skrivet av meastro:

Lirar själv på Brons nivå, men borde ligga på i alla fall Silver. Har varit med i ett team innan Team Firelight. Blev inaktiv där pga familjen. Men nu är jag på g igen och lirar hela tiden. Kan bara inte förmå mig att klättra på stegen.

Ouff, I c. Men jag får då önska dig lycka till och varmt välkommen tillbaka när du väl börjat klättra på stegen! Självklart ska du också ha ett tack för visat intresse!

Skrivet av Jacar:

Jag skriver en ansökan på forumet men kan ta det lite kort här också. Jag lirar just nu i platinum som zerg ligger på 228 poäng med 13 wins. Möter mest Top 9 plat och Diamond. Jag följer SC2 PROscenen nästa så mkt det går kollar i princip alltid på GSL, MLG, DH och andra event. Har inte spelat så aktivt förut då jag inte har några kompisar som lirar SC2 blir tråkigt då :(. Mitt mål är att nå masters och tror jag klarar det fall jag lägger ner mer tid på spelandet.

Bra extra tillägg! Vidarebefodrar denna text direkt till SC2 lag-ledaren!

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Jag säker ett lag här. Men varför ska jag prata med "lagkamraterna"? Varför har ni åldrar ni föredrar? SC2 spelar man väl hemma hos sig? Ni vill väl ha träning och inte lullull? då är det väl bara nivå ni ska gå efter? möjligtvis personlighet också. Jag själv söker ett team men jag är yngre än era ålderalternativ och är inte uppåt för att snacka med folket... Diamond Zerg!

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee