Produkter kopplade till tråden
Produkt (3 st) Bästa pris Betyg
Relaterade trådar
Trådtitel (0 st) Svar
Sidan 136 av 136 « Första 3686126133134135 136

Verktyg Visningsval
igår, 04:56   #4051

tcntad

Medlem

tcntads avatar

Plats: Kebabens huvudstad

Registrerad: feb 2005

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Svaniis Visa inlägg
Kan man göra iordning hytten i ETS då?
Hoppas du kör bättre än de M4-bilar man själv ser
Mediafire Avast Anti-Theft Find your phone Guide: Integrera språkpaket till Windows 7 DVD'n (Skript: V5.2!) Guide: Hur man installerar Windows 7 Guide: Skapa en All In One DVD Guide: Skapa återställningspartition Kör egen Minecraft-Server, PM för info!
Founder & Owner of Sweclockers Logistics VTC Hemsida: Safe delievers anywhere!
tcntad är uppkopplad nu
igår, 05:29   #4052

Cyberduck

Medlem

Plats: Linköping

Registrerad: dec 2012

Citat:
Sjukt snygg =)

Senast redigerad av Cyberduck igår klockan 08:19.
igår, 07:55   #4053

Carlj

Medlem

Plats: Rostov-na-donu

Registrerad: nov 2011

Citat:
Använder du något grafikmod?
igår, 15:40   #4054

pomelo

Medlem

Registrerad: maj 2012

Citat:
Ursprungligen inskrivet av pomelo Visa inlägg
Text...
Fungerar bättre och bättre det här.
Körde lite igår kväll och då tyckte den att jag skulle köra ner på påfarten på andra sidan vägen och sedan upp igen på deras avfart. När jag sedan kom fram var det trafikstockning i en rondell och en lastbil på andra sidan försökte omväxlande köra fram och bakåt. Då vred jag lite på huvudet och när jag tittade till den igen hade den vänt sig 90 grader och hade halva förarhytten på väg ner under marken under rondellen...
Då avslutade jag för dagen och lät Steam installera någon patch till spelet. Nu kommer jag inte ens längre in på min moddade profil så jag antar det får bli omoddat ett tag framåt.
pomelo är uppkopplad nu
igår, 17:26   #4055

crille631

Medlem

Plats: Norrland

Registrerad: apr 2007

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Carlj Visa inlägg
Använder du något grafikmod?
Tror det heter verkligheten.
crille631 är inte uppkopplad
igår, 17:39   #4056

DEVAZZOR

Medlem

DEVAZZORs avatar

Plats: Trollhättan

Registrerad: jul 2014

Har tänkt att skaffa en ratt nu när man kör Multiplayer på ETS2. Logitech G27 är lite dyrt, några rekommendationer?
Läste att G25 hade dålig växelspak, det viktigaste tycker jag
ASUS H97M-E mATX || 1TB WD Blue 7200rpm 64MB || ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG || Intel Core i5 4460 3,2 GHz, 6MB || Cooler Master Hyper 212 EVO || ASUS Radeon R9 280 3GB DirectCUII TOP || Fractal Design Integra R2 750W 80+ Bronze || ASUS DVD±RW DRW-24F1ST Black || C.M Silencio 452 Case
DEVAZZOR är inte uppkopplad
igår, 20:00   #4057

dynghang90

Medlem

tja en fråga vf kan ja inte ladda ner mp till spelet vet ej vad som kan vara fel köpte spelet via steam vad ska ja göra fan vill ju spela online med alla polare
dynghang90 är inte uppkopplad
igår, 20:03   #4058

tcntad

Medlem

tcntads avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av dynghang90 Visa inlägg
tja en fråga vf kan ja inte ladda ner mp till spelet vet ej vad som kan vara fel köpte spelet via steam vad ska ja göra fan vill ju spela online med alla polare
Har du prövat en bättre meningsuppbyggnad?

Vf? Vad är det?
Undrar du hur du kommer igång med onlineläget?
Mediafire Avast Anti-Theft Find your phone Guide: Integrera språkpaket till Windows 7 DVD'n (Skript: V5.2!) Guide: Hur man installerar Windows 7 Guide: Skapa en All In One DVD Guide: Skapa återställningspartition Kör egen Minecraft-Server, PM för info!
tcntad är uppkopplad nu
igår, 20:13   #4059

dynghang90

Medlem

ja hur gör ja för att komma igång?
dynghang90 är inte uppkopplad
igår, 20:54   #4060

Toivo83

Medlem

Toivo83s avatar

Plats: Karlskoga

Har för mig att dels måste man köpt sin första egna lastbil för att kunna rulla rutn bland andra.
Får se om man orkar köra in pengarna, gamle savefilen blev korrupt så den fick man ta bort, suck!
|Lian Li PC-V358 | Maximus IV Gene | i7 4770K | A-Data 8gb DDR3 | S-830 128GB SSD + S-840 Pro 256GB + F3 500GB + x2 F3 1TB | EVGA GTX 780 | Nzxt Hale 90 1000w | Samsung P2450H | WD Elements 2.0 1TB| Creative -T40 |
| Steam - Toivo | iPad 2 3G 32GB | -- Vikeskär - -
Toivo83 är inte uppkopplad Folding
igår, 21:03   #4061

tcntad

Medlem

tcntads avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av dynghang90 Visa inlägg
ja hur gör ja för att komma igång?
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Toivo83 Visa inlägg
Har för mig att dels måste man köpt sin första egna lastbil för att kunna rulla rutn bland andra.
Får se om man orkar köra in pengarna, gamle savefilen blev korrupt så den fick man ta bort, suck!
Som Toivo skrev måste du såklart äga en lastbil först..
Ladda ned, installera, starta SP och spela tills du kan köpa en egen bil.
Kopiera.
Starta MP, spela.
tcntad är uppkopplad nu
igår, 21:08   #4062

PowerNet

Medlem

PowerNets avatar

Registrerad: nov 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av HankyP Visa inlägg
Går det att ta bort Promod hur som helst? Steam lät ju mig inte starta spelet utan att uppdatera vilket nu gör att jag inte kan spela innan 1.7 släppts för Promod. Kommer allt bli knas om jag tar bort moden för att slippa vänta med tanke på att jag har garage i Linköping och befinner mig utanför Göteborg?
Byt ner till 1.10 så löser det sig enligt promods.

"For those that are on Steam, it is likely that your game version has updated to version 1.11 by now. As usual, the 1.11 update contains some huge changes in the map format and any map that was running on 1.9/1.10 will not work on 1.11. Unfortunately we have some really big problems in making our map work on 1.11 and we have no idea when we are able to release an update of ProMods. To give you an idea; the current version makes AI cars and trucks fly through the air and the game regularly freezes or crashes to desktop. We're working together with FLD and SCS to make ProMods stable again but at this moment either you downgrade to 1.10 or you will have to miss ProMods for a while.

To downgrade:
To revert your Steam game to to 1.10, right click the game, go into Properties, select the BETA tab.
Select "temporary_1_10_01_19 - 1.10.1.19 for incompatibility""
System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||
PowerNet är inte uppkopplad Folding
igår, 22:26   #4063

Macke_BMRSweden

Medlem

Macke_BMRSwedens avatar

Plats: Hultsfred

Registrerad: dec 2012

En fråga: ETS2 - "Gold Edition" Vad är de för något, öppna man upp flera vägar då eller?
igår, 22:43   #4064

jnsson

Medlem

Plats: Stockholm

Registrerad: jan 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Macke_BMRSweden Visa inlägg
En fråga: ETS2 - "Gold Edition" Vad är de för något, öppna man upp flera vägar då eller?
Gold Edition= ETS 2 plus dlct Going East
Stationär PC: Chassi: Nexus Prominent 9 ATX MB: Asus Maximus VI Hero CPU: Intel Core i5-4670K @ 3.4GHz, överklockad till 4.4 GHz Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 770 Gaming 2GB RAM: DDR3 8GB 1600MHz SSD: Samsung SSD 840 128GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB och Seagate Barracuda 500 GB PSU: XFX 650W Pro Series. Mobila enheter: Mina Androidenheter + iPad 2 och HP Probook 6450B. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig
jnsson är inte uppkopplad
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker

Sök jobb