Kerbal Space Program multiplayer

Permalänk
Medlem

Kerbal Space Program multiplayer

Söker någon/några dedikerade KSP-älskare att spela med i multiplayer.

Kör med Darkmultiplayer-modden och har skapat en egen privat server utan random folk. Tanken är att bygga grymma saker som rymdstationer, baser på planeter, forska och allt annat roligt man kan göra tillsammans.

Det kommer vara en lätt moddad KSP för att göra det mer intressant och komplext så man måste samarbeta. Dessa involverar just nu:

DarkMultiplayer
KAS - Kerbal Attachment System
B9 Aerospace
Infernal Robotics
Kerbal Alarm Clock
Kethane
Part catalog
Kerbal Engineer Redux
Remote Tech

Har inga planer på att lägga till Mechjeb i dagsläget...

Kan komma att lägga till andra mods som passar, men vill inte bloata för mycket så det laggar sönder eller kraschar hela tiden. Eventuellt Modular Kolonization System, beroende på vilken aktivitetsnivå det blir på spelandet.

Spelet kör på "Science mode".

Du behöver inte vara pro, men gärna kunna grunderna i spelet så att du har lättare att komma igång och villig att lägga lite tid då det tar ganska mycket tid för att komma någonstans.

Grundkraven är:

- Älska dina kerbals! Se till att de alltid är vid liv i största möjliga mån. Använd dem exempelvis inte för envägsuppdrag eller självmordsuppdrag.
- Du kör med Steam voice eller Teamspeak för kommunikation.
- Tycker om att bygga och samarbeta mot ett gemensamt mål!

Är du intresserad, tveka inte skicka PM!

Permalänk
Skrivet av Zyme:

Söker någon/några dedikerade KSP-älskare att spela med i multiplayer.

Kör med Darkmultiplayer-modden och har skapat en egen privat server utan random folk. Tanken är att bygga grymma saker som rymdstationer, baser på planeter, forska och allt annat roligt man kan göra tillsammans.

Det kommer vara en lätt moddad KSP för att göra det mer intressant och komplext så man måste samarbeta. Dessa involverar just nu:

DarkMultiplayer
KAS - Kerbal Attachment System
B9 Aerospace
Infernal Robotics
Kerbal Alarm Clock
Kethane
Part catalog
Kerbal Engineer Redux
Remote Tech

Har inga planer på att lägga till Mechjeb i dagsläget...

Kan komma att lägga till andra mods som passar, men vill inte bloata för mycket så det laggar sönder eller kraschar hela tiden. Eventuellt Modular Kolonization System, beroende på vilken aktivitetsnivå det blir på spelandet.

Spelet kör på "Science mode".

Du behöver inte vara pro, men gärna kunna grunderna i spelet så att du har lättare att komma igång och villig att lägga lite tid då det tar ganska mycket tid för att komma någonstans.

Grundkraven är:

- Älska dina kerbals! Se till att de alltid är vid liv i största möjliga mån. Använd dem exempelvis inte för envägsuppdrag eller självmordsuppdrag.
- Du kör med Steam voice eller Teamspeak för kommunikation.
- Tycker om att bygga och samarbeta mot ett gemensamt mål!

Är du intresserad, tveka inte skicka PM!

fett coolt, jag kan väll vara ärlig med att jag kanske inte sitter å spelar KSP eller något annat spel särskilt mycket eftersom jag använder mest skoldatorn (mac ) för min andra dator e typ retro vintage.. lol. Dock vill jag ju inte skryta när jag skriver att jag tycker jag är "pritty much pro) på KSP. Jag har ej KSP på steam jag använder launchern funkar moddet ändå? har en tvilling bror som säkert också tycker det verkar coolt.

Visa signatur

Intel Core I5 4690k, MSI GTX 1060 6GB, Gigabyte GTX 970 (PhysX/rendering/ai), Asus z97 PRO WiFi, 32GB Kingston HyperX 4x8, Corsair Obsidian 750D, Corsair RM750