Möjligt att ta in EVGA pro sli bridge?

Permalänk
Medlem

Möjligt att ta in EVGA pro sli bridge?

Som rubriken säger, Har ni några möjligheter att ta in EVGAs Pro sli bridge? Tänkte specifikt på bryggan för 2 slots utan mellanrum (40mm)(100-2W-0022-LR)

En annan fråga gäller en sak jag gått runt och grubblat på en längre tid, nämnligen om man bara beställer Fraktfritt Sweclockers får man då en gratis pingvinstång eller ingenting?

Tänkte även passa på och kolla om tanken är att man ska göra nya trådar för sånna här småfrågor eller om det ska finnas någon tråd liknande den gamla för dom?

Edit: La till de andra frågorna

Gott nytt år!!!
/Albin

Visa signatur

Dator: Phanteks Enthoo Evolv Glacier White | Intel Core i5 4690K | Corsair Hydro H60 | Geforce GTX 970 SLI | Asus Maximus vii Gene | EVGA Supernova G2 850W | Corsair Dominator Platinum 16GB (2x8) 1600mhz | Samsung 840 EVO SSD 250GB | WD Desktop Green 3TB | Benq XL2720T 120hz | Fujitsu P23T-6 Thor Edition | Qpad qh-90 | Logitech G710+ | Steelseries Rival Gaming Mouse

Permalänk
Inet
Skrivet av ScrAAp:

Som rubriken säger, Har ni några möjligheter att ta in EVGAs Pro sli bridge? Tänkte specifikt på bryggan för 2 slots utan mellanrum (40mm)(100-2W-0022-LR)

En annan fråga gäller en sak jag gått runt och grubblat på en längre tid, nämnligen om man bara beställer Fraktfritt Sweclockers får man då en gratis pingvinstång eller ingenting?

Tänkte även passa på och kolla om tanken är att man ska göra nya trådar för sånna här småfrågor eller om det ska finnas någon tråd liknande den gamla för dom?

Edit: La till de andra frågorna

Gott nytt år!!!
/Albin

Hej!

Angående SLI-bryggan så kollar vi på detta och återkommer.

När det gäller vår Fraktfritt för Sweclockers medlemmar så är det det enda den gör är att justera frakten på ordern. Inget annat.

Vi tycker det är mycket bättre översikt och lättare att följa med i trådar och ta upp relevanta följdfrågor om man skapar nya trådar så vi ser helst att man gör det - även för mindre grejer!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av ScrAAp:

Som rubriken säger, Har ni några möjligheter att ta in EVGAs Pro sli bridge? Tänkte specifikt på bryggan för 2 slots utan mellanrum (40mm)(100-2W-0022-LR)

En annan fråga gäller en sak jag gått runt och grubblat på en längre tid, nämnligen om man bara beställer Fraktfritt Sweclockers får man då en gratis pingvinstång eller ingenting?

Tänkte även passa på och kolla om tanken är att man ska göra nya trådar för sånna här småfrågor eller om det ska finnas någon tråd liknande den gamla för dom?

Edit: La till de andra frågorna

Gott nytt år!!!
/Albin

Skrivet av inet.se:

Hej!

Angående SLI-bryggan så kollar vi på detta och återkommer.

När det gäller vår Fraktfritt för Sweclockers medlemmar så är det det enda den gör är att justera frakten på ordern. Inget annat.

Vi tycker det är mycket bättre översikt och lättare att följa med i trådar och ta upp relevanta följdfrågor om man skapar nya trådar så vi ser helst att man gör det - även för mindre grejer!

Nu ligger SLI-bryggan uppe!

http://www.inet.se/produkt/5411360/evga-pro-sli-bridge2-way

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Räknar med att ni tar in asus nya sli bridge när de kommer sen då

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Inet
Skrivet av Chippen2188:

Räknar med att ni tar in asus nya sli bridge när de kommer sen då

Skickades från m.sweclockers.com

När den väl har kommit så lär vi göra det! Kommer dock först om några månader vad vi har hört..

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chippen2188:

Räknar med att ni tar in asus nya sli bridge när de kommer sen då

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av inet.se:

När den väl har kommit så lär vi göra det! Kommer dock först om några månader vad vi har hört..

Satt precis o kollade Asus ROG SLi Bridge, Är det den du menar Chippen?

Denna är det jag menar iaf..

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nevil:

Satt precis o kollade Asus ROG SLi Bridge, Är det den du menar Chippen?

Denna är det jag menar iaf..

https://i2.wp.com/pcdiy.asus.com/wp-content/uploads/2015/01/R...

Precis den ja

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av ScrAAp:

Som rubriken säger, Har ni några möjligheter att ta in EVGAs Pro sli bridge? Tänkte specifikt på bryggan för 2 slots utan mellanrum (40mm)(100-2W-0022-LR)

En annan fråga gäller en sak jag gått runt och grubblat på en längre tid, nämnligen om man bara beställer Fraktfritt Sweclockers får man då en gratis pingvinstång eller ingenting?

Tänkte även passa på och kolla om tanken är att man ska göra nya trådar för sånna här småfrågor eller om det ska finnas någon tråd liknande den gamla för dom?

Edit: La till de andra frågorna

Gott nytt år!!!
/Albin

Då kommer denna bli för kort antar jag?