Inbjudan: Crew roadtrip

Permalänk

Inbjudan: Crew roadtrip

Crew medlemmar samlas, och åker på roadtrip! Bra sätt att hitta spelpolare och träffa sin crew.

När: Fredag kl 22.00. 24/4

Var: Stranden. Vi samlas här och inväntar i ca 10 minuter på att folk ska hinna joina.

Jag kommer starta en crew only session ca 21.30.

Välkomna!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5, fönstersida | CPU: Intel Core i5-4690K Quad, 3,5 GHz 6GB| GPU: MSI GeForce GTX 1080ti Gaming X 11GB | Moderkort: MSI Z97 Gaming 3 | Minne: 16GB Corsair CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | Hårddisk: 1x SSD 250Gb 1x 1 TB Western Digital Caviar Blue | Nätaggregat: Fractal Design 650W | Skärm Asus swift rog

Permalänk
Skrivet av JessDurden:

Crew medlemmar samlas, och åker på roadtrip! Bra sätt att hitta spelpolare och träffa sin crew.

När: Fredag kl 21.00. 24/4

Var: Stranden. Vi samlas här och inväntar i ca 10 minuter på att folk ska hinna joina.

http://img.photobucket.com/albums/v412/Yess-ka/2015-04-17_000...

Jag kommer starta en crew only session ca 20.30.

Välkomna!

Kul

Visa signatur

Gaming/Allround Dator: I7 4790k, Gigabyte windforce 3X 2gb GTX 760, CX500, H440, MSI Z97 Gaming 5, Hyper 212 Evo
Laptop 1. Asus k73e: intel core i5 2410m HD3000 bästa laptopen jag haft/använt synd bara att den börjar visa 4 år av släpandes till kompisar :(
Laptop 2. EN TV43CM: A6-4400m Platta: Surface pro 1

Permalänk

Riktigt kul, denna gången kan jag tyvärr inte följa med. Jag måste uppgradera min dator innan jag kan skaffa GTA V. Men jag håller koll på ev. fler tillfällen. Trevligt initiativ

Permalänk
Medlem

Jag kommer!.

Permalänk
Medlem

Jag är gärna på nån fredag så fortsätt, är i Thailand nu.

Permalänk

OBS Ändrad tid!!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5, fönstersida | CPU: Intel Core i5-4690K Quad, 3,5 GHz 6GB| GPU: MSI GeForce GTX 1080ti Gaming X 11GB | Moderkort: MSI Z97 Gaming 3 | Minne: 16GB Corsair CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | Hårddisk: 1x SSD 250Gb 1x 1 TB Western Digital Caviar Blue | Nätaggregat: Fractal Design 650W | Skärm Asus swift rog

Permalänk

Kanske är en dum fråga men kan man se & joina en crew-session ingame? Eller måste man skicka via sin ifruit & be om en invite? *clueless*

Permalänk

Om du startar spelet i story mode och sen väljer "play online" så ska det gå att joina crew only server.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5, fönstersida | CPU: Intel Core i5-4690K Quad, 3,5 GHz 6GB| GPU: MSI GeForce GTX 1080ti Gaming X 11GB | Moderkort: MSI Z97 Gaming 3 | Minne: 16GB Corsair CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | Hårddisk: 1x SSD 250Gb 1x 1 TB Western Digital Caviar Blue | Nätaggregat: Fractal Design 650W | Skärm Asus swift rog

Permalänk
Medlem

detta handlar såklart om Sweclockers crew eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kelevra51:

detta handlar såklart om Sweclockers crew eller?

Ja

Permalänk
Skrivet av JessDurden:

Om du startar spelet i story mode och sen väljer "play online" så ska det gå att joina crew only server.

Tack! Ska försöka hänga på ikväll, lite tveksamt om jag har tillgång till mic men kanske...

Permalänk

Uhm... en fråga till; är det ingame eller Mumble eller TS som gäller för chatt i spelet? Eller rent av Skype?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JessDurden:

OBS Ändrad tid!!

Kan du skriva ett inlägg här när du har startat sessionen?

Permalänk

Jag kommer nog titta in Blir spännande å se hur många som kommer.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Se om jag kikar in, har inte testat nåt online än så kanske tar oskulden.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Ska se om jag kommer ihåg att titta in då!

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Hur joinar man en crewsession?

Permalänk
Skrivet av Sweam:

Hur joinar man en crewsession?

Gå in i pausmenyn i online-läget och sen under fliken "online" kan du välja "join crew member session" eller något i den stilen, vet inte hur bra det funkar men jag prövar nu iaf

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweets589:

Gå in i pausmenyn i online-läget och sen under fliken "online" kan du välja "join crew member session" eller något i den stilen, vet inte hur bra det funkar men jag prövar nu iaf

Jag testade det nyligen men då kom jag i en server med två crewmember och en massa andra :/

Permalänk
Skrivet av Sweam:

Jag testade det nyligen men då kom jag i en server med två crewmember och en massa andra :/

Jag kommer inte ens in i en session >.<

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Skrivet av Sweets589:

Jag kommer inte ens in i en session >.<

Inte jag heller..

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk

Jag kom in i en solo session... testar igen nu.

Permalänk
Medlem

Hur joinar jag? Kommer in en random session med några sweC'are och en hög andra människor.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem

Hur blir det? Blir det något?

Permalänk

Verkar dåligt med det... jag startar en crew session om ett par minuter, feel free to join... Edit: Herllpig_13 som game nick.

MIn crew session är igång nu om någon vill joina för .. vad som helst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MadrakeRoot:

Verkar dåligt med det... jag startar en crew session om ett par minuter, feel free to join... Edit: Herllpig_13 som game nick.

MIn crew session är igång nu om någon vill joina för .. vad som helst.

Hittar ingen som heter Herllpig_13 :/ Menar du Hellpig_13?

Permalänk
Medlem

Blev det något? Jag hittade inte något

Permalänk

Startade en session o hamnade tillsammans med en helt annan (trevlig)kille som jag körde lite race med... är online en stund till om någon vill lira. Hellpig_13 är det...

Permalänk
Medlem

Fattade nada men nu har jag iaf en gubbe vid online läget

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk

Hittade ingen crew-session & ingen joinade min... nytt försök en annan kväll antar jag!