Ladda ner GTA V installationsfil

Permalänk
Medlem

Ladda ner GTA V installationsfil

Installern från Social Club strular så otroligt mycket! Kan man ladda ner installationsfiler via en torrent att installera med?

Mitt spel har dessutom kärvat, så jag har fått avinstallera och får nu ladda ner en gång till!

Permalänk

Vad exakt är det som strular med Social club ?

Visa signatur

| Chassi: CM Storm Stryker | RAM: Corsair Vengeance 16GB | PSU: Corsair CX 600W | CPU: i5-3570K 3.4GHz | SSD: 120GB | HDD: 1TB | MB: MSI H77MA-G43 H77 | Grafik: Gigabyte Geforce GTX 970 G1 GAMING 4GB | OS: Windows 10 Home |

Permalänk
Medlem

Den tappar kontakten med server hela tiden så man får sitta å vakta den å trycka retry hela tiden.......

Den tar ALL bandbredd som finns inte ens webbläsaren på telefonen funkar. Var tvungen pausa bara för att söka efter liknande fel här........

Finns säkert mer men det är det som irriterar mig just nu

Visa signatur
Permalänk
Medlem

När jag formaterade om datorn förra veckan så drog jag bara över hela GTA V mappen till externa och sedan tillbaka på SSDn och det fungerade smärtfritt. Så att ladda hem via Torrent ska ju fungera.

Visa signatur

Chassi: CM NR200P Kylare: Scythe Fuma 2
CPU
:
R5 5600x@4,6Ghz GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC V2
Moderkort
:
ASUS X570-I Gaming Minne: 32GB 3600Mhz
Lagring
:
2xSamsung 970 EVO 500GB
Nätaggregat: Corsair SF750W

Permalänk
Avstängd

Det finns inga installationsfiler...det man laddar ner är filerna som de är i sin helhet. Så det är bara att tanka från valfri källa och starta launchern, så verifierar den filerna.